Fitness Seller

HL Remy bonjasky

Patrick_

Dutch Bodybuilder
Waardering
6
[Link niet meer beschikbaar]

Hier een paar HL van Remy een paar jaar terug, wou alleen laten zien dat hij hier veel hongeriger en explosiever lijkt dan zen laatste partijen.
Maar komt ook volgens mij omdat hij nu een top vechter is geworden sinds zijn overwinningen in Tokyo, en sindsdien vecht hij zelf ook alleen maar nog tegen de beste vechters, en dan is het natuurlijk een stuk moeilijker om zo open te kunnen vechten.

the flying dutchman

Wereld vechter!

Maar het valt mij ook op dat die gretigheid en explosiviteit de afgelopen tijd veel minder is tijdens zijn gevechten.

Je ziet gewoon dat ie hier de tijd hebt om zich te concentreren op die vliegende knietjes maar daar geven ze hem de laaste tijd weinig kans voor

Ik heb gehoort dat ie weg is bij manaart,ben benieuwt of ie terugkomt op hoog niveau.

Op hoog niveau zal hij heus wel terug komen ....
Je kan alleen niet elk jaar de champ blijven

Een aantal jaar geleden at hij zijn tegenstanders echt op. Hij ging die ring in met 1 doel, en dat was winnen, hoe dan ook. Hij vecht nu wat rustiger. Eigenlijk te rustig imo. Nu is dat ook wel weer slim. Als je onbesuisd tegen de grote vechters gaat vechten is het wachten op een KO aan eigen kant.

Ik vind een beetje onbesuist wel gaaf om naar tekijken , dan is het echt jij of ik k.o.
jerome le banner is ook zo'n vechter die er altjd vol voor gaat en gaat soms ook de mist in . (maar dat laatste is of toppic)

Remy weg bij manaart,nieuwe k1 vechter voor manaart is bahrt harri(anders geschreven natuurlijk)

ik vind het wel mooi dat zei n die fighter highlights altijd alleen de goede kanten laten zien van een verloren gevecht. Als je het hele gevecht tussen mirko en remy ziet concludeer je maar 1 ding.....

Remy heeft zijn schapies op het droge. Hij geniet en incasseert waar hij al die jaren hard voor heeft getrained. En gelijk heeft hij.

Voorlopig is het Semmy Schilt die de lakens uit gaat delen. Hij is erg groot, zwaar en sterk. Bovendien heeft hij een goede karate achtergrond, en er zijn niet veel vechters met zijn postuur die ook goed kunnen vechten.

• Topic Starter Topic Starter
standebull zei:
Remy heeft zijn schapies op het droge. Hij geniet en incasseert waar hij al die jaren hard voor heeft getrained. En gelijk heeft hij.

Voorlopig is het Semmy Schilt die de lakens uit gaat delen. Hij is erg groot, zwaar en sterk. Bovendien heeft hij een goede karate achtergrond, en er zijn niet veel vechters met zijn postuur die ook goed kunnen vechten.

Oke hij zal wel genoeg verdient hebben ja, maar zou er zou misschien ook nog een sportieve kant aan kunnen zitten om hongerig aan te top willen blijven, er zijn meerdere sporters in de wereld die de schaapjes op het droge hebben en die de honger en wil nog steeds hebben om te blijven presteren om te beste te blijven. En bij Remy lijkt het wel of hij idd al aan zen schaapjes denkt.

Terug
Naar boven