- Waardering
- 8.799
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja die gedachten heb ik ook.. Wou dat ik het veel eerder ontdekt had. Maarja.. Nu gewoon volop van genieten.Exact dit!. Ik kom nog wel eens in de sportschool maar dan train ik eigenlijk vrij functioneel. Vooral-core werk, wat squats, lunges.
Ik heb er de laatste jaren vaak bij stil gestaan tijdens mooie ritten wat ik jarenlang gedaan heb. Alhoewel na een tijdje weer wat aan de gewichten hangen ook wel lekker voelt (zal wel herkenning zijn :-) ).

Lekker! Welke fiets heb je nu?Ik heb het plezier op de racefiets ook weer terug gevonden sinds een maand of 3! (Nieuwe fiets motiveert ook wel flink...) Nu flink aan het trainen om volgende maand in Italie wat bergen te beklimmen![]()
Nice! Wat je beschrijft heb ik ook wel, maar ik werk ook in de sportschool.. personal training en balie. Dus het voelt letterlijk als thuis zijn. Mijn domein!Ook veel gefietst na jaren aan krachttraining te hebben gedaan. Eerst veel mtb, later ook racefiets. Uiteindelijk zelfs een aantal korte en midden afstand triatlon gedaan. BB voelt weer als thuis komen
Ik fiets nu nog ongeveer 1x per week, dat gevoel van vrijheid is super.
Maar de passie zit qua hobby wel veel meer in fietsen.Zit zelf al een tijdje niet meer op dating apps, maar van mijn vrienden die echt actief tinderen hebben ze toch nog wel regelmatig "dates"Even ander onderwerp.
Hebben jullie ook de afgelopen maanden dat meiden op dating apps echt niks willen doorzetten naar in het echt?
Ik bedoel, dit was altijd al wel iets wat regelmatig gebeurde, maar het lijkt nu echt 99% van de gevallen zo te zijn.
Boring bishez..
Ja okay, ik maak er ook geen sport van xDZit zelf al een tijdje niet meer op dating apps, maar van mijn vrienden die echt actief tinderen hebben ze toch nog wel regelmatig "dates"
Sure?
Oh ik vind dat niet simpen. Is gewoon een alternatieve manier om contact te leggen. Ik ben niet de hele tijd in sociale settings waar ik in de mood ben om op vrouwen af te stappen.
Hahaha ja ik snap jeJa okay, ik maak er ook geen sport van xD
Maar zelf ervaar ik wel duidelijk een shift in hoe geïnteresseerd ze zijn. Tuurlijk als ik meer erop inspeel kan ik er vast wel een date uit trekken. Maar wil ik daadwerkelijk zo laag gaan voor ze?
Mag best wat meer van weerskanten komen. Momma ain't raise no simp.
Orbea Orca m20ltd. De standaard wielen direct bij de dealer laten staan en Scope R4A's gekocht... Rijdt echt top!Lekker! Welke fiets heb je nu?
Ik wil ook wat meer uitstapjes gaan doen de komende jaren. Ben nu aan het sparen voor een kwaliteit gravelfiets voor alledaags gebruik, en om ook bikepacking trips te doen.
Mooi fietsje zo!Orbea Orca m20ltd. De standaard wielen direct bij de dealer laten staan en Scope R4A's gekocht... Rijdt echt top!