AndroidHealthClinic

Hoe Aan te Komen

LePapillion

Novice
Waardering
0
Hey eerst ff voorstellen Erik.
Heb een probleempje ben 23 en 76 kg ik wil aankomende zomer wel graag 80 gk zijn. Op de een of andere manier kom ik geen gram aan. Ik heb altijd als stucadoor gewerkt en gan nu weer na school je zou zeggen dat ik dan minder energie nodig heb, toch eet ik veel meer maar kom er niet van aan.

S'(7 uur)ik met musli en magere melk zo'n 150 gr musli gezien de hoeveelheid in het pak.

Op school eet ik om 10 uur 6 tot 8 plakjes bruin, volkoren/meergranen brood met jam, kipfillet, kalkoenfillet,pindakaas,kaas of katenspek. Altijd hetzelfde trek ik niet.

om 12.15 heb ik wederom pauze en dan eet ik een dik bord nasie met 200 tot 300 gr kipfillet die ik opwarm in de magnetron. ik drink er melk of jus de orange bij.

Rond 15.00 ben ik thuis dan eet ik weer 150 gr musli met magere melk.

Om 17.00 avondeten das gewoon hollandse kost vaak 6 aardappelen ter groote van een ei 200 tot 300 gram vlees en veel groente.
toetje altijd vruchtenkwark 500 grgewoon voor het lekker.

Na het sporten eet ik hetzelfde nog een maal ik kook namelijk altijd extra omdat ik weet dat ik na het sporten honger heb.

Buiten al dat gevreet lust ik 's avonds ook nog wel ongezonde dingen een maal wat chips andere maal soharma. of mac D

Ik hoor van mensen die veel zwaarder dan mij zijn dat die veel minder eten en toch aankomen van al dat eten moet je vaak naar de wc maar veel aankomen doe ik niet.
Aan mijn trainen kan het niet echt liggen dan moet ik namelijk vet aankomen en dat doe ik ook niet.

Eet ik nog te weinig? Ik lust wel meer maar dan wordt het onbetaalbaar naast de regulier boodschappen eet ik zon €40 per week extra blijf wel een student.

Als je niet aan komt ben ik toch bang dat je nog meer zult moeten eten. Misschien dat de echte ecto's hier met wat tips kunnen komen.

drink nog dagelijks een litertje meer melk (kost misschien voor goedkope melk nog geen 50 cent per liter) eet af en toe een paar eieren, dat zijn de goedkoopste oplossingen

misschien toch nog wat schakes tussendoor gooien, zorg dat je proteine inname goed is.
ik eet ongeveer hetzelfde, drink er alleen nog 3 shakes per dag bij.

Je zou eventueel een weigtgainer tussen kunnen gooien voor extra caloriën. Maar haal je de meeste caloriën uit vast voedsel. Je zou ook een pastamaaltijd erbij kunnen gooien. Met wat gehakt. Dan heb je toch al best een deftige maaltijd erbij,dat niet duur is.

12.15 bord nasi
15.00 150 gr musli
17.00 avondeten

Dit zou ik doen: om 15uur musli, beejte waardeloze maaltijd, ik zou daar een pasta maaltijd van maken.

Zorg dat je na de trainingsmaaltijd ook iets eet in de avond, genoeg goedkope opties als havermout, kwark, tonijn etc.

De ene avond wel iets eten en andere andere avond niet schiet niet op.Blijf continu hoog in cal! Je zou daarom miss iets vast kunnen kiezen dat je altijd in de avond eet, zodat er een vast patroon in blijft.

suc6!

Hey dude,

Eet in ieder geval lekker iedere dag wat cashew noten tussendoor, dan heb je zo weer 600 kcal erbij. Ik zou inderdaad ook de meusli schrappen, pasta eten !!! Ik weet je vetpercentage niet, maar indien erg laag, schrap de magere melk -> volle melk.
Voor de rest hoe lang en hoe vaak train je ? Wordt je wel sterker ? Train niet te vaak, drie keer per week. Minimaliseer het cardio gedeelte tot alleen een warming up van 5 -7 min. Doe een intense workout niet veel langer dan een uur. Ik ken je probleem, ik heb dat namelijk ook. Kan vreten wat ik wil, maar ik wordt niet zwaarder behalve als ik goed train, daarom raad ik je aan je training eventueel te herzien, rust je wel genoeg ???

greetz

Als je niet kan verdikken moet je je spieren laten 'verdikken'

Hard powertrainen samen met veel eten dus, is de enige manier om aan te komen ...

Net het omgekeerde zijn van die mensen die te dik zijn en zitten klagen dat ze al "alle diëten hebben geprobeerd en niks helpt" ..Dikwijls zijn ze gewoon te lui om hun dikke reet te moven ... en denken ze dat ze gaan vermageren door met de fiets of te voet naar de winkel te gaan... Hier is de oplossing dus sporten, nog sporten en nog meer sporten, harde cardio sessies, samen met een goed uitgekiend dieet.

wazzup zei:
Als je niet aan komt ben ik toch bang dat je nog meer zult moeten eten. Misschien dat de echte ecto's hier met wat tips kunnen komen.

Nee, een echte ecto eet tot ie moet kotsen en komt dan nog niet aan. (Marc W, 1.85 en 60 kilo op zijn twintigste.) Het beste is om je rustig te houden, zowel geestelijk als lichamelijk minder energie te gebruiken. Maar 76 kilo is nog lang niet echt een ecto.

wat is de nederlandse betekenis van het in belgië onbekende woord ecto?

ecto betekent zoiets als buiten.

ectomorph komt uit het Engels:

Main Entry: ec·to·morph
Pronunciation: 'ek-t&-"morf
Function: noun
Etymology: ectoderm + -morph
: an ectomorphic individual

Main Entry: ec·to·mor·phic
Pronunciation: "ek-t&-'mor-fik
Function: adjective
Etymology: ectoderm + -morphic; from the predominance in such types of structures developed from the ectoderm
1 : of or relating to the component in W. H. Sheldon's classification of body types that measures the body's degree of slenderness, angularity, and fragility
2 : characterized by a light body build with slight muscular development

heyz mensen, kheb hetzelfde probleem (187 cm 64kilo) welke shake raden jullie dan aan om te gebruiken?

wezz zei:
heyz mensen, kheb hetzelfde probleem (187 cm 64kilo) welke shake raden jullie dan aan om te gebruiken?

gast ga eerst eens een eetschema maken, ff een shake erbij daar schiet je dus geen reet mee op, probeer zoveel mogelijk uit je normale voeding te halen.

reken uit hoeveel je kcal behoefte is en bouw daar een eetschema omheen, alles wat je nog te kort komt kan je evt. aanvullen met een weightgainer of proteine shake, maar door ff een shake erbij te nemen ben ik bang dat het je niet gaat lukken. :)

Rond elke 3 uur eten.
Een eetschema maken en daaraan ook te houden vraagt veel disipline. Waarom moelijk doen als het ook makkelijk kan? :D

Mortyr zei:
Rond elke 3 uur eten.
Een eetschema maken en daaraan ook te houden vraagt veel disipline. Waarom moelijk doen als het ook makkelijk kan? :D

ja idd waarop zou je moeite voor doen steek dan meteen een gram test in je reet. :D

Mortyr zei:
Rond elke 3 uur eten.

Denk je dan dat iedereen hier die discipline gaat opbrengen als het ook mkkelijker kan :D

"ectomorph komt uit het Engels:"

Even een kleine correctie, ectomorph is een grieks woord

Terug
Naar boven