Hey eerst ff voorstellen Erik.
Heb een probleempje ben 23 en 76 kg ik wil aankomende zomer wel graag 80 gk zijn. Op de een of andere manier kom ik geen gram aan. Ik heb altijd als stucadoor gewerkt en gan nu weer na school je zou zeggen dat ik dan minder energie nodig heb, toch eet ik veel meer maar kom er niet van aan.
S'(7 uur)ik met musli en magere melk zo'n 150 gr musli gezien de hoeveelheid in het pak.
Op school eet ik om 10 uur 6 tot 8 plakjes bruin, volkoren/meergranen brood met jam, kipfillet, kalkoenfillet,pindakaas,kaas of katenspek. Altijd hetzelfde trek ik niet.
om 12.15 heb ik wederom pauze en dan eet ik een dik bord nasie met 200 tot 300 gr kipfillet die ik opwarm in de magnetron. ik drink er melk of jus de orange bij.
Rond 15.00 ben ik thuis dan eet ik weer 150 gr musli met magere melk.
Om 17.00 avondeten das gewoon hollandse kost vaak 6 aardappelen ter groote van een ei 200 tot 300 gram vlees en veel groente.
toetje altijd vruchtenkwark 500 grgewoon voor het lekker.
Na het sporten eet ik hetzelfde nog een maal ik kook namelijk altijd extra omdat ik weet dat ik na het sporten honger heb.
Buiten al dat gevreet lust ik 's avonds ook nog wel ongezonde dingen een maal wat chips andere maal soharma. of mac D
Ik hoor van mensen die veel zwaarder dan mij zijn dat die veel minder eten en toch aankomen van al dat eten moet je vaak naar de wc maar veel aankomen doe ik niet.
Aan mijn trainen kan het niet echt liggen dan moet ik namelijk vet aankomen en dat doe ik ook niet.
Eet ik nog te weinig? Ik lust wel meer maar dan wordt het onbetaalbaar naast de regulier boodschappen eet ik zon €40 per week extra blijf wel een student.