MuscleMeat

hoe Anavar goed te gebruiken..???

Bezoekers in dit topic

flip van hout

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
6 jan 2009
Berichten
2.431
Waardering
45
Lengte
1m86
Massa
105kg
Vetpercentage
16%
Ik wil beginnen aan een anavar kuur om sterker en droger te worden.
Ik dacht zelf aan een 6 weekse kuur zonder opbouwen maar metteen 30Mg per dag te gaan slikken en dit ook 6 weken vol houden.
Daarna wil ik een nakuuur doen maar weet nog nie precies voor hoelang of de dosering, ik heb nog genoeg nolvadex in huis dus wil ik dat gaan gebruiken.

Wie denk dat dit een goeie kuur is, of heb je goeie suggesties voor de nakuur. Graag leess ik de reacties en hoop op leerzaam commentaar...
De mazzl he...
 
Ik wil beginnen aan een anavar kuur om sterker en droger te worden.
Ik dacht zelf aan een 6 weekse kuur zonder opbouwen maar metteen 30Mg per dag te gaan slikken en dit ook 6 weken vol houden.
Daarna wil ik een nakuuur doen maar weet nog nie precies voor hoelang of de dosering, ik heb nog genoeg nolvadex in huis dus wil ik dat gaan gebruiken.

Wie denk dat dit een goeie kuur is, of heb je goeie suggesties voor de nakuur. Graag leess ik de reacties en hoop op leerzaam commentaar...
De mazzl he...

graag lees....
als je zo graag leest waarom kom je dan met deze vragen ?
30 mg doet volgens mij verdomt weinig
 
ik heb tog echt veel gelezen dat met deze dosering al veel te behalen valt...vandaar.
 
Links waar je dit zoveel gelezen hebt aub? Want dan doen er veel mensen het fout..
 
Misschien wil ie gewoon cutten, dat kan opzich wel met 30mg. Voor de rest zal hij dan niet aankomen in massa/kracht nee.
 
Het is gebruikelijk dat je anavar neemt op 80mg pd.(er van uitgaande dat je geen 75 kg weegt)
Nolvadex voor 4 weken 20mg pd.
 
Ik ben 1,86m 83kg... wil cutten maar ook zeker in kracht toenemen wat voor dosering zou dan minimaal nodig zzijn volgens jullie....
 
ik zou met 40mg beginnen in jou geval,. niet op of afbouwen..
nakuur 4 weken 20mg..
 
Het is gebruikelijk dat je anavar neemt op 80mg pd.(er van uitgaande dat je geen 75 kg weegt)
Nolvadex voor 4 weken 20mg pd.
is 80mg ed niet veel?
 
Ik zou inderdaad ook rond de 80mg gaan zitten. Sommige gaan ook aardig op minder (voor zover je kan 'gaan' op var only) maar die kan ik tot nu toe op 1 hand tellen.
 
Op 30 mg kun je al veel kracht bijkrijgen als je 115 weegt, maar dat kan ook aan de gevoeligheid van die persoon liggen.. Dus ja, gewoon proberen, is het niet genoeg dan wat verhogen :)
 
begin eens met een weekje op 50mg en kijk dan eens verder of je meer nodig hebt ja of de nee :)
 
ik zou persoonlijk de nakuur niet langer als 2 weken pakken. nolvadex is ook maar gore rommel....
 
Warom nakuren anavar aromatiseerd tog niet ?
Of heb ik dat mis
 
en anavar onderdrukt ook bijna niet! je test komt niet plat te liggen met anavar only!! je hoeft dus niet na te kuren!! ook is anavar bijna niet toxic waardoor je dus veel langer kunt gebruiken makkelijk 10 weken!
 
Je prolactine levels kunnen alleen wel de pan uit stijgen :)
 
nooit gehoord dat anavar je prolactine de pan uit doet stijgen ?

Heeft iemand ooit problemen gehad van zijn oestrogeen ? ikke toch niet
 
Back
Naar boven