AndroidHealthClinic

Hoe beginnen?

Sorry, maar hoe kun je dit vragen als je de stickies hebt gelezen? Weet je inmiddeld als hoe je je onderhoud moet uitrekenen?

Iedereen zegt wel iets anders maar in grote lijnen komt t op hetzelfde neer, heeft er vooral mee te maken dat er niet 1 manier bestaat om je doel te bereiken.
Je moet lezen lezen lezen en voor jezelf uitvinden wat voor jou werkt.
(En niet meteen in t begin al de mist ingaan)
Wees streng voor jezelf want alleen op die manier ga je je doel halen.
Eten, trainen en rusten.

bereken je behoefte op giantpt.com!

wat ook belangrijk is voordat iemand je verder kan helpen is dat je een duidelijk doel voor ogen hebt.
een "strak lichaam" is een te globaal doel/

specificeer dit en en kan geholpen worden

• Topic Starter Topic Starter
Thanks Dinky_Toy, heb op de website gekeken! En Pentje... Ja, ik wil het liefste dat kleine randje vet onder mijn navel weg hebben..

Vandaag op de sportschool met een begeleider mijn vetpercentage gemeten, kwam op 11% uit.... Ik ben wel klein en slank, maar is 11% niet weinig? Dan ben je toch broodmager? Dat ben ik ook weer niet en ik heb toch dat richeltje nog!
Moet ik dan voor de 8% gaan voor dat weg is? Morgen maar beginnen met kcal verminderen!

als ik jou was.... zou ik me gaan richten op spieren opbouwen
of je percentages kloppen weet ik niet... snap ik bij mezelf ook weinig van.
maar je bent ongeveer even groot als ik en weegt nog een stuk minder, ik denk dat je inderdaad al vrij laag in vetpercentage zit.
Daarbij denk ik dat als je meer spieren gaat kweken dat randje (vanzelf) verdwijnt, minder gaat opvallen.

Terug
Naar boven