AndroidHealthClinic

hoe brengen jullie je eten naar school.ect?

hey, ik heb een probleem en dacht misschien dat ik via dit met ideeen kan komen om voor een gezondere geur:P

Hoe nemen jullie je eten mee naar school/werk/stage/ect...

zelf neem ik me spaghetti 100gr, kip 100gr mee in een boterhamtrommel samen,
hoe nemen jullie ze mee?

thnx

Mag je gebruik maken van de magnetron op school?

Ik neem me brood altijd mee in een zak waar het brood al in zat. En me nootjes in een bakkie van de action die ik elke week afwas. Fruit fl**ker ik er los tussen.
Ik doe alles in een laptoptas waar geen laptop in zit zodat ik niet voor lul loop op kantoor met een rugzak oid.

Sowieso 2 tortillas met 200g kip verpakt in aluminium folie en dan in een plat tupperware bakje. Soms ook nog nootjes of wat fruit extra maar omdat ik weinig uurtjes op de uni heb, hoef ik nooit veel mee te nemen

ik hoor veel tupperware, maar dat zijn gewon simpele, plastic bakken waar je eten in kunt pleuren.. Maar die houden het niet 'langer' vers. Wel een aluminium broodtrommel. Zoek dat maar op en die kunnen veel langer mee. Ga di zelf ook kopen.

In mijn land (Africa) hebben we niet eens scholen....laat staan eten :(

Me jelly!!

Duidelijk dat ze geen scholen hebben, want afrika is geen land, maar een continent ;)

Klaargemaakt eten blijft relatief vers voor een dag of 3 in nagenoeg elke container in de frigo, of zeker ganse dag zonder koeling. Ik maak dikwijls kip/kalkoen/varken met groentjes in de wok voor een dag of 3, en steek ze gewoon in wat ik vind, soms plastic wegwerpdoosjes waar het vlees in zat van bij de slager etc. Gewoon iets zoeken waar het in past, niet te groot, niet te klein, en die goed sluit en komt wel goed.

Goed sluiten is wel een vereiste, ik neem ze mee in men rugzak en kan best wel tegenvallen als je merkt dat de olijfolie eruit gezeikt is.

• Topic Starter Topic Starter
@trickytatsu, ziet er heerlijk uit moet ik zeggen, alleen als je na werk/school/stage/ect gaat blijft hij dan wel lekker vers en nog lekker smaken tot je pauze hebt?

@mariobalotelli, hahaha iknow erg vervelend. Maar wel belangrijker als trainen

@Boddin, Ik heb zelf ook een TUPPERWARE en soms neem ik die mee ipv een groot boterhamtrommel maar ik merk er geen verschil van omdat mijn tupperware niet vaccuum is weet niet of die vanjou dat wel is.

@ovosnovo, haha nee helaas geen magnetron,

@pumpbeast, ja daar kwam ik ookal achter (tupperware, simpele bakjes) zijn de alu bakjes vergelijkbaar met vacuum bakjes?

@big cat, ja zelf kook ik 1x perdag voor 3 a 4 dagen max en doe ze dan in de koelkast. Maar wanneer ik ze mee na school neem worden ze gaan wat minder lekker en smakelijk ruiken door de warmte en heledag gesjouw.

maar allemaal erg bedankt voor jullie reacties, top!

TNT brengt al men eten

Terug
Naar boven