XXL Nutrition

Stelling hoe geloviger, hoe gestoorder

• Topic Starter Topic Starter
letterlijk maar ben geen extremist en geloof ook niet dat degene die zelfmoordaanslagen doen de hemel zullen toetreden maar eerder de hel je moet weten dat er in de islam nog eens verschillende groeperingen zijn extremisten sounieteb etc etc ik bezie mezelf als gematigde moslim met respeckt voor iedereen zijn geloof ook al ben ik het er niet mee eens en ik iedereen de hemel toewens dus jou ook;)

letterlijk.. wel ik vraag me af hoe gelovigen dan dergelijke teksten interpreteren:

"O Pleasing Soul! Stand up for rendering the Decree and the Reckoning and the Presentation before the Merciful!"
So, the grave will spit open and Gabriel will give him a Robe of Honor (Spiritual Ghost Body) and give him "Burak", the Winged-Horse, and will say...
"This is the Day of Rising, the Day of Resurrection, the Day of Encounter, the Day of Burak, the Day of the Winged-Horse"!!!
And so, Burak, the Winged-Horse, who has 2 wings and flies between Heaven and Earth at speed of lightning will be very agitated and will say...
"No one rides me except the Prophet and Possessor of the Koran"

:rolleyes:
letterlijk? Rijden op een Pegasus kopie (plagiaat) naar de hemel
of in een ruimteschip naar een superras meereizen...
Of ????

plaats gezond verstand prioritair ten opzichte van religie en dan komt het goed.
NEEN er bestaat geen GOD noch ALLAH en NEE zij willen NIET dat je elkaar vermoord

Ik moet respect hebben voor een geloof dat zegt dat ik eeuwig zal branden in de hel als ik me niet bij hun aansluit?
Jij moet echt cabaret gaan doen.

Ik toon voor niemand respect die zulke onzin uitkraamd.
Ik zit gewoon rustig me ding te doen terwijl ik niemand lastig val en dan beginnen laagbegaafden zoals jij opeens te zeggen dat mensen zoals ik eeuwig zullen branden als ik me niet bij jullie aansluit.

En dan moet IK respect tonen voor jullie?
Maar als ik zulke onzin zou verzinnen en zou zeggen dat elke gelovige Moslim keihard anaal verkracht zou worden als hij doodgaat tenzij hij ongelovig word, dan ben ik opeens discriminerend bezig.

Ga tog weg man met je hypocriet gelul,
kom terug als je iets zinnigs te zeggen hebt.
met die woorden toon jij zeer laagbegaafd te zijn en niets van godstdienst te hebben gelezen laat staan wat erover wete,want moest elke moslim verkracht worden als hij doodgaat en niet gelooft wie zou die straf wel mogen uitvoeren?zwakke stelling van je want je gelooft niet in een god dat en zegt dat elke niet gelovige een straf zal krijgen,bewijst dat jij maar een zeer zwak laagbegaafd niveau hebt,en wie hier nog aan godslaster doet of de profeet MOHAMMED vrede zij met hem bespot JULLIE STRAF ZAL NIET MILD ZIJN KOUFARS:mad:

Philippe dubrul,jij bent helaas een goed voorbeeld van hoe maf gelovigen kunnen zijn.

voor al de ONGELOVIGE ONDER JULLIE,wie er nog aan godslaster blijft doen en gelovige gaan afkraken wees gewaarschuwd er komt een dag dat jullie beoordeeld zullen worden deze dingen en jullie zullen de hemel zien maar niet mogen toetreden jullie zullen zwaar gemarteld worden todat jullie lichaam uiteenspat en jullie zullen opnieuw gemaakt worden en dezefde straf ondergaan dit is slechts een voorproefje tot de dag des oordeels aankomt.dan word je beoordeeld op je goede en slechte daden.je hebt twee boeken een op je rechter waar al je goede dadan in staan een op je linker met je slechte daden u boeken worden gewogen weegt je linker boek zwaarder dan je rechter WAT BIJ DE ONGELOVIGE ZEKER HET GEVAL ZAL ZIJN dan krijg je die achter je rug terug en zelf een blik van god is je niet gegund.je word direckt in de hel gegooid,waar je hoort en dit dankzij je slechte daden en ONGELOVIGHEID.JULLIE ONGELOVIGE ZIJN NU ALLEMAAL GEWAAARSCHUWD:mad:

Leipo, juist voor zulke mensen als jou moeten we bang zijn niet voor "god", ik ben toch niet bang voor sinterklaas of de kerstman...bestaan namelijk ook niet.Je bent erg ziek in je hoofd kerel laat er wat aan doen is mijn advies, en snel.
Heb je een misschien een psygose ? want veel gelovigen hebben dat namelijk of zitten op het randje van een psygose maar hebben dat zelf niet door.Blijf er niet mee rond lopen. ;)

Philippe dubrul,jij bent helaas een goed voorbeeld van hoe maf gelovigen kunnen zijn.

Leipo, juist voor zulke mensen als jou moeten we bang zijn niet voor "god", ik ben toch niet bang voor sinterklaas of de kerstman...bestaan namelijk ook niet.Je bent erg ziek in je hoofd kerel laat er wat aan doen is mijn advies, en snel.
Heb je een misschien een psygose ? want veel gelovigen hebben dat namelijk of zitten op het randje van een psygose maar hebben dat zelf niet door.Blijf er niet mee rond lopen. ;)
je vreest mij niet maar mijn GOD want dat is er wat er met je gebeuren zal als je een koufar bent!

je vreest mij niet maar mijn GOD want dat is er wat er met je gebeuren zal als je een koufar bent!

Lees eens een echt boek, een paar goede geschiedenisboeken bvb...

aantal mensen door een bovennatuurlijk wezen gestraft/vermoord:
NUL

aantal mensen door zieke geeste(lijke)n gestraft/vermoord:
MILJOENEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:mad::mad::mad::mad:

JULLIE STRAF ZAL NIET MILD ZIJN KOUFARS:mad:

:roflol:

't blijft grappig, die straf. Maar goed, ga je gang, berust je in onze straf, aangezien dat nietbestaande figuur uit dat voddige pedoboekje van je d'r ook weinig aan gaat doen, die KOUFARS. Gottogot... Koufars...

Niettemin hoop ik wel dat je inziet dat je argumentatie over het niet uitvoeren van een straf even hierboven als reactie op apfelstrudel wel knettertjes belachelijk is. Als je gelijk hebt: wie gaat dan überhaupt die straffen uitvoeren?
En als er wel iemand voor is: wie ben jij dan om te zeggen dat niet alle moslims in hun aarsch worden gebumscht na hun dood?

Ohw ja, wat betreft de topictitel: QED

Ik ben er trots op dat ik een Koufar ben, allah kan mijn kont kussen.

Het probleem zit dieper dan alleen in het geloven in een god.

Het probleem is het gebrek aan kritisch denkvermogen bij de gemiddelde persoon. Ik kan me net zo erg opwinden kijkend naar een show van Uri Geller of als ik luister naar mensen die geloven in homeopathie bijvoorbeeld.

We zouden vanaf de basisschool al les moeten geven in de wetenschappelijke manier van denken. Kinderen zouden op jonge leeftijd al bekend moeten zijn met de belangrijkste denkfouten, de wetenschappelijk terminologie en de opzet van een wetenschappelijk onderzoek.

Zelf heb ik op de middelbare school en Hbo daar niets over moeten leren. Pas toen ik Wo ging doen. Slechte zaak.

Het probleem zit dieper dan alleen in het geloven in een god.

Het probleem is het gebrek aan kritisch denkvermogen bij de gemiddelde persoon. Ik kan me net zo erg opwinden kijkend naar een show van Uri Geller of als ik luister naar mensen die geloven in homeopathie bijvoorbeeld.

We zouden vanaf de basisschool al les moeten geven in de wetenschappelijke manier van denken. Kinderen zouden op jonge leeftijd al bekend moeten zijn met de belangrijkste denkfouten, de wetenschappelijk terminologie en de opzet van een wetenschappelijk onderzoek.

Zelf heb ik op de middelbare school en Hbo daar niets over moeten leren. Pas toen ik Wo ging doen. Slechte zaak.

:clap: yep... eens het religievirus zijn verwoestend werk heeft gedaan is het moeilijk om ervan te genezen.
Net daarom dat de religieuze liefst zo vroeg mogelijk beginnen aan het induwen van hun BS.. Gezonde denkwijze kan aldus niet vroeg genoeg worden aangeleerd zodat het kind zich kan verweren tegen hun leugens en bedrog!!

Ik ben er trots op dat ik een Koufar ben, allah kan mijn kont kussen.
hoe meer julie aan godslaster doen en dit alles lees,versterkt enkel mijn geloof en maakt me heel duidelijk dat ik wel de hemel zal betreden dus bedank u en alle ongelovige :Dsalaam

Gelovigen zijn goedgelovig, en lachwekkend. Het is een schande dat men nog godsdienst geeft in het onderwijs. Ik sta er nog altijd versteld van hoe dom christenen wel niet zijn en andere gelovigen. Het is eigenlijk de moeite niet meer om je er druk over te maken, weldra zullen ze toch uitsterven.., want dat is nu eenmaal wat er met de zwakken gebeurt.

Gelovigen zijn goedgelovig, en lachwekkend. Het is een schande dat men nog godsdienst geeft in het onderwijs. Ik sta er nog altijd versteld van hoe dom christenen wel niet zijn en andere gelovigen. Het is eigenlijk de moeite niet meer om je er druk over te maken, weldra zullen ze toch uitsterven.., want dat is nu eenmaal wat er met de zwakken gebeurt.
integendeel islam krijgt er elke dag broeders en zusters bij :p

een vieze vuile k*t vind jij geil ik vies en daar kom of kijk ik eens niet naar sletjes genoeg,en ik ben zeker niet zwakzinnig of een krulkop ik ben een grote kale met een prachtige vrouw btarkallah:D

Jij spijbelde zeker vaak tijdens de Nederlandse les, Abdul ? Verder mag je best een grote kerel zijn, maar wel een grote kerel met een piepklein hartje zo te zien. Je bent helemaal van slag door wat reacties op een forum :rolleyes:

Allahu akbar!! :D

Terug
Naar boven