BackInAction
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 115kg
letterlijk maar ben geen extremist en geloof ook niet dat degene die zelfmoordaanslagen doen de hemel zullen toetreden maar eerder de hel je moet weten dat er in de islam nog eens verschillende groeperingen zijn extremisten sounieteb etc etc ik bezie mezelf als gematigde moslim met respeckt voor iedereen zijn geloof ook al ben ik het er niet mee eens en ik iedereen de hemel toewens dus jou ook![]()
letterlijk.. wel ik vraag me af hoe gelovigen dan dergelijke teksten interpreteren:
"O Pleasing Soul! Stand up for rendering the Decree and the Reckoning and the Presentation before the Merciful!"
So, the grave will spit open and Gabriel will give him a Robe of Honor (Spiritual Ghost Body) and give him "Burak", the Winged-Horse, and will say...
"This is the Day of Rising, the Day of Resurrection, the Day of Encounter, the Day of Burak, the Day of the Winged-Horse"!!!
And so, Burak, the Winged-Horse, who has 2 wings and flies between Heaven and Earth at speed of lightning will be very agitated and will say...
"No one rides me except the Prophet and Possessor of the Koran"

letterlijk? Rijden op een Pegasus kopie (plagiaat) naar de hemel
of in een ruimteschip naar een superras meereizen...
Of
?

yep... eens het religievirus zijn verwoestend werk heeft gedaan is het moeilijk om ervan te genezen.
salaam