AndroidHealthClinic

Stelling hoe geloviger, hoe gestoorder

Jij spijbelde zeker vaak tijdens de Nederlandse les, Abdul ? Verder mag je best een grote kerel zijn, maar wel een grote kerel met een piepklein hartje zo te zien. Je bent helemaal van slag door wat reacties op een forum :rolleyes:

[Link niet meer beschikbaar]

Allahu akbar!! :D
nogmaals met deze fotos gemaakt door dwazen versterk je enkel mijn geloof :D

philipe dubrul, zou je wellicht even willen stoppen met het onnodig maken van discussie over het onderwerp van de thread?

Of vraag om een slotje. Je punt is wel gemaakt, de vraag is beantwoord, klaar.

ben getrouwd en mijn vrouw was nog maagd jij hebt mss een vriendinnetje waar al 100 man heeft opgekropen:D

Nee, geen 100. What's your point. Ik vind het trouwens opvallend dat je je eigen toestand ten tijde van je huwelijk niet vermeld, en alleen die van je vrouw.Ik bedoel, dat je vrouw nog maagd was, oké. Sommige mensen hebben iets met onervaren of zo. Maar hoe zat het met jou, phillipe dubrul?

Gelovigen zijn goedgelovig, en lachwekkend. Het is een schande dat men nog godsdienst geeft in het onderwijs. Ik sta er nog altijd versteld van hoe dom christenen wel niet zijn en andere gelovigen. Het is eigenlijk de moeite niet meer om je er druk over te maken.

Eigenlijk niet nee...maar als zulke figuren als philippe weer het weer heel duidelijk maken hoe ziek ze zijn dan is dat toch moeilijk negeren.

• Topic Starter Topic Starter
het moet dringend ophouden dat we religies met fluwelen handschoentjes behandelen.. weg ermee uit het onderwijs, gedaan met belastingvrij zijn, geen subsidies meer, volledig verbannen uit regering en justitie...... De inhoud vd posts van Philippe en co zijn glashelder, religie is een bron van haat verdeeldheid en verderf.

het moet dringend ophouden dat we religies met fluwelen handschoentjes behandelen.. weg ermee uit het onderwijs, gedaan met belastingvrij zijn, geen subsidies meer, volledig verbannen uit regering en justitie...... De inhoud vd posts van Philippe en co zijn glashelder, religie is een bron van haat verdeeldheid en verderf.

Goede post.

Nee, geen 100. What's your point. Ik vind het trouwens opvallend dat je je eigen toestand ten tijde van je huwelijk niet vermeld, en alleen die van je vrouw.Ik bedoel, dat je vrouw nog maagd was, oké. Sommige mensen hebben iets met onervaren of zo. Maar hoe zat het met jou, phillipe dubrul?
ik ben niet als moslim geboren dus deed het er maar op los nu weet ik beter en hoef er maar een,waar een ander wel nooit heeft opgekropen ;)

het moet dringend ophouden dat we religies met fluwelen handschoentjes behandelen.. weg ermee uit het onderwijs, gedaan met belastingvrij zijn, geen subsidies meer, volledig verbannen uit regering en justitie......

gaat nooit gebeuren zolang de meeste mensen op gristelijke partijen stemmen.

ik hoop dat als we verder evolueren dat deze r**ards eindelijk eens uitsterven..
een r*tard is iemand die niet geloven wil en moesten ze gelovige uitroeien {wat onmogelik is}geen probleem ons wacht de hemel jullie de hell in dit is tot eeuwigheid en is niet enkel vuurtje en warm maar je zal er zware martelingen ondergaan steeds opnieuw en onieuw........:p

Iemand die zijn geloof niet serieus neemt, is een mong**l. Het is in ieder geval wel een geval apart, maar defintie van gestoorde past imo niet.

een r*tard is iemand die niet geloven wil en moesten ze gelovige uitroeien {wat onmogelik is}geen probleem ons wacht de hemel jullie de hell in dit is tot eeuwigheid en is niet enkel vuurtje en warm maar je zal er zware martelingen ondergaan steeds opnieuw en onieuw........:p

man, jij en je jihad... ik bedoel niet uitroeien als in uitmoorden.. maar mensen laten genieten van degelijk onderwijs waardoor hun ogen opengaan en ze zelf inzien wat ne zeik ze hun voorouders hebben wijsgemaakt en aldoend hun geloof naast zich neerleggen!

en ivm die hel: dat zegt je boek en dat dit waar is weet je want je boek zegt dat het waar is... een mooie cirkelredenering.. of zie je dat niet?

gaat nooit gebeuren zolang de meeste mensen op gristelijke partijen stemmen.

daarom moeten de religieuze/christelijke partijen uit de politiek worden gezet: geloof gaat immers niet samen met politiek, je noemt namelijk teveel water bij de wijn doen dat je op lange termijn geen enkele christelijke boodschap meer overhebt.
:o

man, jij en je jihad... ik bedoel niet uitroeien als in uitmoorden.. maar mensen laten genieten van degelijk onderwijs waardoor hun ogen opengaan en ze zelf inzien wat ne zeik ze hun voorouders hebben wijsgemaakt en aldoend hun geloof naast zich neerleggen!

en ivm die hel: dat zegt je boek en dat dit waar is weet je want je boek zegt dat het waar is... een mooie cirkelredenering.. of zie je dat niet?
voor een ongelovige die nooit in het boek gelezen heeft wel,maar je weet dat het boek bestaat maar bent te lui het te lezen is er voor jou geen hemel weggelegd want je bent er voor gewaarschuwd en toch heb je je ogen ervoor gesloten dan is er voor jou maar een weg weggelegd,lees het leer eruit en GOD zal je belonen voor je moeite zelf ga je er niet in geloven dan beloont hij je hier op aarde wel met wat leuks,beloof het je;)

voor een ongelovige die nooit in het boek gelezen heeft wel,maar je weet dat het boek bestaat maar bent te lui het te lezen is er voor jou geen hemel weggelegd want je bent er voor gewaarschuwd en toch heb je je ogen ervoor gesloten dan is er voor jou maar een weg weggelegd,lees het leer eruit en GOD zal je belonen voor je moeite zelf ga je er niet in geloven dan beloont hij je hier op aarde wel met wat leuks,beloof het je;)

hehehe.. very funny..
Nee, ik geloof niet zomaar sprookjes omdat een baard met een laken aan het me komt vertellen.. met als bewijs een boek dat zegt dat wat erin staat de grote waarheid is.. verder geen mirakels, geen verifieerbaar, tastbaar bewijs dat de shit ondersteund.. nada niente, niks, noppes... alleen een dwaas trapt daar in.. bij een kind is het nog te begrijpen dat weet immers (nog) niet beter, een volwassene mag iets meer zelfrespect en inzicht tentoon brengen...

Zij die geloven in de koran, de bijbel en de thora, zullen branden in de hel en de ongelovigen zullen beloond worden. Enkel zij zullen de hemel mogen betreden, want god respecteert hen om hun kritische geest. De eerdere heilige boeken zijn werken van de profeten van satan, gezonden om de mens te misleiden.
Zo sprak de grote profeet Sjambamba!

Hij heeft nog wel geen boek geschreven, hoop dat je dat niet erg vindt.

Vrede zei met U, en wordt snel ongelovig of ik breek je botten als je een man bent en voor me durft te komen staan.

hehehe.. very funny..
Nee, ik geloof niet zomaar sprookjes omdat een baard met een laken aan het me komt vertellen.. met als bewijs een boek dat zegt dat wat erin staat de grote waarheid is.. verder geen mirakels, geen verifieerbaar, tastbaar bewijs dat de shit ondersteund.. nada niente, niks, noppes... alleen een dwaas trapt daar in.. bij een kind is het nog te begrijpen dat weet immers (nog) niet beter, een volwassene mag iets meer zelfrespect en inzicht tentoon brengen...

dat is ook precies de kern van het hele geloofsverhaal: Jezus zei immers zelf dat degene die zich niet als kind gedraagd, de hemel nooit zal inkomen......

maw: volwassenen denken te nuchter en te realistisch dat ze het kinderlijke ( wat in het geloof schuilt) niet meer juist weten te intrepreteren.

volwassenen weten niet meer wat "geloof" precies inhoudt, omdat ze teveel de wetenschappelijke kant gaan bekijken.....ze kunnen zich moeilijk zaken uit het verleden voorstellen, immers als er geen juist bewijs voor is zal het nooit hebben plaatsgevonden.

voorbeeld:
je rijd 's avonds door het bos waarop er plotseling een zwijn of hert oversteekt; je hebt wat gedronken maar desalniettemin weet je het dier te ontwijken............maar de boom aan de kant van de weg niet!

je kunt niet meer verder rijden en moet moedeloos wachten op de politie die CONSTATEERD dat je gedronken hebt, en daarom zeer waarschijnlijk tegen een boom bent gereden. ( het verhaal van het ontwijken van een dier kan best mogelijk zijn, maar je kunt de agenten niet overtuigen omdat je hiervoor geen bewijs hebt)
:D

dat is ook precies de kern van het hele geloofsverhaal: Jezus zei immers zelf dat degene die zich niet als kind gedraagd, de hemel nooit zal inkomen......

maw: volwassenen denken te nuchter en te realistisch dat ze het kinderlijke ( wat in het geloof schuilt) niet meer juist weten te intrepreteren.

volwassenen weten niet meer wat "geloof" precies inhoudt, omdat ze teveel de wetenschappelijke kant gaan bekijken.....ze kunnen zich moeilijk zaken uit het verleden voorstellen, immers als er geen juist bewijs voor is zal het nooit hebben plaatsgevonden.

voorbeeld:
:D
Of er nu een dier was of niet maakt niet uit, drinken en rijden mag niet.

Terug
Naar boven