XXL Nutrition

hoe groei ik maximaal, en het snelste?

doopie

Novice
Waardering
0
hey iedereen ik ben nieuw hier en vroeg me af hoe ge et snelste en meest effectieve resultaat kan groeien?? ik ga binnekort portieren als securityagent, en zou graag het kleerkasttype bekomen zoals ze zeggein de volksmond... collegas van mij zijn bomen van kerels en daar ben ik in verhouding niets tege...

alle hulp en C&C welkom

grtz doopie

Hebben die collega's geen tips? Misschien kun je samen met ze trainen.

Als je het clean doet veel calorieen eten en hard trainen op de compounds.

• Topic Starter Topic Starter
Hebben die collega's geen tips? Misschien kun je samen met ze trainen.

Als je het clean doet veel calorieen eten en hard trainen op de compounds.

collegas gaan niet meer trainen en de ene zegt da em in 5jaar tijd zo is geworde met anabolekuur... ??? is da mogelijk? volledig gespierd hoefd niet vanaf het begin het is gewoon de schouderbreedte enzo... zoals de gaste da highlandgames doen enzo....

wat voor tijdsbestek had je in gedachte en wat zijn je huidige stats?

als binnenkort is binnen een maand ofzo en je stats op het moment zijn niet bepaald geweldig mag je wel een genetisch wonder zijn wil je dat nog klaarspelen.

collegas gaan niet meer trainen en de ene zegt da em in 5jaar tijd zo is geworde met anabolekuur... ??? is da mogelijk? volledig gespierd hoefd niet vanaf het begin het is gewoon de schouderbreedte enzo... zoals de gaste da highlandgames doen enzo....

de ultimate kuur.. niet trainen en toch een beest worden.. :yarly:

• Topic Starter Topic Starter
wat voor tijdsbestek had je in gedachte en wat zijn je huidige stats?

als binnenkort is binnen een maand ofzo en je stats op het moment zijn niet bepaald geweldig mag je wel een genetisch wonder zijn wil je dat nog klaarspelen.

tegen juni zou het moete zijn, n nu is men gewicht 88kg, m85 groot
voor de rest zijn het de basics...

Ik ga je een eerlijk antwoord geven wat je niet wilt horen: dat gaat je niet lukken, 0% kans.
Allereerst moet je skeletbouw al dusdanig zijn dat je met wat extra massa er als een kleerkast uitziet. Sommige hebben die hele grove bouw al een heel eind van zichzelf, de meesten niet.
Is dat niet het geval dan zul je vele tientallen kilo's erbij moeten trainen om uberhaupt ooit echt huge te ogen.
Je hebt het over dat je niet te gespierd hoeft te zijn, maar wel vooral je schouderpartij. Zo werkt het niet.
Wat je na JAREN lang trainen groot kan laten ogen is massa op je borst, rug, schouders, benen, armen enz.
Zet uit je hoofd dat je juni een kleerkast bent, net zo goed als je in juni ook geen top voetballer zult zijn of top tenniser.
Begin lekker met trainen, verdiep je in de voedings-en trainingsleer en geniet van elke vooruitgang. Met de zwaarste anabolen kuur verkrijgbaar ben je in juni nog niet huge dus zet dat volledig uit je hoofd.

Ik ga je een eerlijk antwoord geven wat je niet wilt horen: dat gaat je niet lukken, 0% kans.
Allereerst moet je skeletbouw al dusdanig zijn dat je met wat extra massa er als een kleerkast uitziet. Sommige hebben die hele grove bouw al een heel eind van zichzelf, de meesten niet.
Is dat niet het geval dan zul je vele tientallen kilo's erbij moeten trainen om uberhaupt ooit echt huge te ogen.
Je hebt het over dat je niet te gespierd hoeft te zijn, maar wel vooral je schouderpartij. Zo werkt het niet.
Wat je na JAREN lang trainen groot kan laten ogen is massa op je borst, rug, schouders, benen, armen enz.
Zet uit je hoofd dat je juni een kleerkast bent, net zo goed als je in juni ook geen top voetballer zult zijn of top tenniser.
Begin lekker met trainen, verdiep je in de voedings-en trainingsleer en geniet van elke vooruitgang. Met de zwaarste anabolen kuur verkrijgbaar ben je in juni nog niet huge dus zet dat volledig uit je hoofd.

goed gezegd:thumbs:
het kost jareeennnn de tijd om echt groot te worden en om ook groot te ogen
het is niet 1.2.3 gebeurd maar jaren lang trainen

wat je wel kan proberen is een hele grote kogelvrijvest :p
al die politie agentjes lukt t zoo om groter te ogen :D

kan dit topic niet gesloten worden? er is al een topic over.

hey iedereen ik ben nieuw hier en vroeg me af hoe ge et snelste en meest effectieve resultaat kan groeien?? ik ga binnekort portieren als securityagent, en zou graag het kleerkasttype bekomen zoals ze zeggein de volksmond... collegas van mij zijn bomen van kerels en daar ben ik in verhouding niets tege...

alle hulp en C&C welkom

grtz doopie

th_74921_fitness-buecher-buch-steroide_122_458lo.jpg

afspraak bij schumacher

Pokon,Synthol,of gewoon ECHT je best doen?

alle hulp en C&C welkom

grtz doopie

je nick zegt het al, GOD ! , Gallons of dope.... :D

Serieus....

Eten , trainen , slapen. :)

En lees....

http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/training-korte-intro-3457/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/eiwit-faq-3655/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/10-gouden-bodybuilding-regels-177171/

Hoe mooi al die gasten die steeds denken dat er een of ander wondermiddel is xD

Hoe mooi al die gasten die steeds denken dat er een of ander wondermiddel is xD

Is er ook.. het heet alleen dedication.. en dat is wat sommigen totaal niet hebben.. proberen zich overal zo makkelijk mogelijk van af te maken... en maar afvragen wrom ze nogsteeds dr bij lopen als een ecto

Geloof niet in zulke vage verhalen doopie, binnen 6 maanden kan je best groot worden ookal is je skeletbouw smal gebouwd. Ik raad je aan protein whey + weight gainer + pump poeder of pilletjes te kopen of bestellen online, en maak daarna alvast een goeie trainings schema voor je zelf incl veel rust. En daarna 6 maanden trainen + die suplementen gebruiken en veel eten en goed uitslapen dan ga echt van een muis een olifant worden 100% gegarandeerd en later kan je maybe je 1e kuur beginnen :) succes

En pump poeder gaat je helpen groot te worden? :orly:

Trainen, eten, goede rust en naturlijk geduld

Geloof niet in zulke vage verhalen doopie, binnen 6 maanden kan je best groot worden ookal is je skeletbouw smal gebouwd. Ik raad je aan protein whey + weight gainer + pump poeder of pilletjes te kopen of bestellen online, en maak daarna alvast een goeie trainings schema voor je zelf incl veel rust. En daarna 6 maanden trainen + die suplementen gebruiken en veel eten en goed uitslapen dan ga echt van een muis een olifant worden 100% gegarandeerd en later kan je maybe je 1e kuur beginnen :) succes

Trainen, eten, goede rust en naturlijk geduld

Nice bump mensen.

Heef inderdaad erg veel nut om antwoord te geven op iemand met een vraag die hij in 2009 heeft gesteld.:duh:

Terug
Naar boven