XXL Nutrition

Hoe groot kan ik worden zonder anabolen?

Wesleyftw

Advanced Bodybuilder
Waardering
15
Lengte
1m85
Massa
91kg
Vetpercentage
12%
Ik wil nooit anabolen gebruiken maar ik vraag me af hoe gespierd ik kan worden zonder anabolen.

Slank zijn zit in mijn genen.
Mijn stats spreken eigenlijk voor zich.

Ik was 73/74 kg toen ik begon met trainen en weeg nu 77-78 kg in 4 maanden trainen.
Gebruik wel supplementen als whey en creatine.

Maar zoals iedereen hier wil ik flink groeien:)
Mij is verteld dat je naturel 14/15 kg droge spiermassa kan aankomen als naturel.
Is dit waar?

Laatst bewerkt:
hey ik denk dat jij een ecto morphje bent. dus echt super massief groot zal je niet worden. maar je kan wel groot worden hor. het vergt veel tijd. goede voeding. goede techniek.

maar noem volgende keer je topic ff anders. want nu kan een admin zonder uberhaupt te kijke naar je post . hem over plaatse naar een andere sub forum. waar het over die shit gaat.

gemiddeld kun je naturel maximaal 15kg gainen aan droge spiermassa. sommigen zullen meer halen, sommigen minder. je hebt ongeveer 3-5 jaar nodig om dit te bereiken. uiteraard wordt hierbij er vanuit gegaan dat je training goed is, je voeding goed is en je rust goed is.

Dus al na 5 jaar zit je op je max? ???

Lol :roflol:
Dat is 14Kg per jaar niet per 3/5 jaar
je max weetje nooit kan 5/10 jaar duren kijk maar naar skinnie..

• Topic Starter Topic Starter
Dus 15 kg aan droge spiermassa is het maximale voor mij.
Wil eigenlijk meer maar ga nooit drugs gebruiken:P

ecto 90 kg ziet er ook zeker goed uit.

Het is eigenlijk niet fair:P

Gasten die die shit gebruiken pwnen je:P

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

Skinnie is naturel heh?
Althans begreep ik uit een ander forum.

gaste die shit gebruike pwne je helemaal niet. ik denk dat mense die shit gebruike heel veel respect hebbe als jij als ecto 90kg haalt !

Huh max 15 kilo? als het zo moeilijk zo zijn zou iedereen toch aan de aas zitten?

Even een vraag je tussendoor. als je bijv 10 kilo vvm gaint, hoeveel daarvan is vocht en hoeveel spier?

gaste die shit gebruike pwne je helemaal niet. ik denk dat mense die shit gebruike heel veel respect hebbe als jij als ecto 90kg haalt !

Nee, maar goed.
Zij gainen in 8 weken wat jij gaint in een jaar of misschien wel meer.
Het is gewoon oneerlijk:P

hey ik denk dat jij een ecto morphje bent. dus echt super massief groot zal je niet worden. maar je kan wel groot worden hor. het vergt veel tijd. goede voeding. goede techniek.

Ja tuurlijk.
Een ecto heeft een snellere verbranding, dus zal meer moeten eten om aan te komen. Maar dat betekend niet dat hij nooit groot kan worden, het vergt gewoon een iets andere aanpak.

OT: hoe groot je naturel kan worden is afhankelijk van veel factoren, waaronder je genen en aanleg, maar bovenal discipline en wilskracht.
Het is heel moeilijk om ook maar een indicatie te geven van wat naturel mogelijk is. Maar goed, bekijk onderstaande link maar eens. Je kunt ook nog zelf even googlelen naar natural bodybuilding.
http://www.wnbf.net/
WNBF – WORLD NATURAL BODYBUILDING FEDERATION

Even een vraag je tussendoor. als je bijv 10 kilo vvm gaint, hoeveel daarvan is vocht en hoeveel spier?
VVM = Vet vrije massa
10kg = 10 kg

Het is 15kilo/jaar dat je kan gainen.
Doe je research er was onlangs nog een discussie over hoeveel je kan gainen.

En ecto betekent dat je moeilijker KAN gainen, je moet gewoon dubbel zoveel eten als een Mesomorph, Endomorph or Something in Between.

Ja tuurlijk.
Een ecto heeft een snellere verbranding, dus zal meer moeten eten om aan te komen. Maar dat betekend niet dat hij nooit groot kan worden, het vergt gewoon een iets andere aanpak.

OT: hoe groot je naturel kan worden is afhankelijk van veel factoren, waaronder je genen en aanleg, maar bovenal discipline en wilskracht.
Het is heel moeilijk om ook maar een indicatie te geven van wat naturel mogelijk is. Maar goed, bekijk onderstaande link maar eens. Je kunt ook nog zelf even googlelen naar natural bodybuilding.
http://www.wnbf.net/
WNBF – WORLD NATURAL BODYBUILDING FEDERATION

Nja, ik blijf hard trainen.
Over een jaartje post ik wle pics hoe het geworden is:P

Laatst bewerkt:
post je voeding maar eens 90-100 kg halen en dan nog droog zijn vergt veel tijd als naturel

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Momenteel bekijken: 7 gebruiker(s) (7 leden en 0 gasten) dit topic
Little Daddy, Briekie, jasper943, maul, Sofiane, tbagcool, Wesleyftw

hey jong :roflol:

VVM = Vet vrije massa
10kg = 10 kg

Het is 15kilo/jaar dat je kan gainen.
Doe je research er was onlangs nog een discussie over hoeveel je kan gainen.

En ecto betekent dat je moeilijker KAN gainen, je moet gewoon dubbel zoveel eten als een Mesomorph, Endomorph or Something in Between.

Dus dan zit ik op mn max? :)
Ik begon namelijk op 57 kg en weeg nu 75 is 18 kg meer.

VVM is VET vrije massa, maar niet VOCHT vrije massa. ;)

post je voeding maar eens 90-100 kg halen en dan nog droog zijn vergt veel tijd als naturel

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

hey jong
:roflol:

hey jong :roflol:

Nja komt het.

7.00 2 gr creatine
7.30 300 ml eiwitshake met 500 ml melk en chocopops.
9.00 5 boterhammen met kipfilet en 1 banaan
10.00 2 stuks fruit(banaan/peer, mandarijn)
11.00 2 boterhammen met kaas/kipfilet
12.00 1 banaan
14.00 4/5 boterhammen met kaas/kipfilet
15.00 2 gr creatine, banaan, 200 ml shake
17.00 2 gr creatine, 300 ml shake
18.00 wat de pot schaft(groente oid)
20.00 300 ml shake+fruit
22.00 caseine shake+fruit

chocopops :roflol:

vis,kip rijst pasta etc etc erbij en minder fruit

Nja komt het.

7.00 2 gr creatine
7.30 300 ml eiwitshake met 500 ml melk en Brinta/havermout.
9.00 5 boterhammen met kipfilet en 1 banaan
10.00 2 stuks fruit(banaan/peer, mandarijn)
11.00 4 boterhammen met pindakaas/kipfilet
12.00 1 banaan
14.00 4/5 boterhammen met pindakaas/kipfilet
15.00 2 gr creatine, banaan, 200 ml shake, rijst/macaroni/brood etc met vlees/vis
17.00 2 gr creatine, 300 ml shake
18.00 wat de pot schaft(groente oid)
20.00 300 ml shake+fruit
22.00 caseine shake+fruit

Even verbeterd.

Hoelaat is jouw training? Als het 's avonds is meer koolhydraten vreten.

Terug
Naar boven