baksteen123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 289
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mij is verteld dat je naturel 14/15 kg droge spiermassa kan aankomen als naturel.
Is dit waar?

dat staat hier idd ergens op de siteMij is verteld dat je naturel 14/15 kg droge spiermassa kan aankomen als naturel.
Is dit waar?
Je moet ervooral in geloven , goed en veel eten ,trainen en slapendat staat hier idd ergens op de site
dat ik gemiddeld mens naturel 30 pond spiermassa kan gainen als hij goed traint en eet. En dat hij er dan 3 tot 5 jaar mee bezig is.
Maar het lijkt mij wel onwaarschijnlijk dat iemand na 3 jaar al klaar is

ik heb een vraagje, ik ben bijna 18, 78-80 kilo en 1,89-1,90 lang
ik train nu bijna een jaar( 22 april) 5x per week, ik ben van plan om na de zomervakantie een kuurtje te gaan doen(weet nog niet wat: winstrol/stanazolol enz.) dit doe ik zodat ik op de vakantie nog een beetje droog ben en mijn lijnen nog goed zichtbaar zijn, ik weet dat het misschhien niet verstandig is om dit zo snel al te doen, maar ben toch zeer benieuwd wat ik er kan uithalen met een kuurtje, mijn vraag hierbij is heeft iemand de zonodige ervaring zou je mij dan misschien wat willen vertellen daarover en welke anabolen ik het beste kan nemen(wordt namelijk mijn eerste kuur) en de hoeveelheden en het mogelijke resultaat hiervan ook zou ik graag willen weten of een voedingsschema hier noodzakelijk bij is? alvast bedankt!
sorry ik ben net op deze site, wat bedoel je precies met mijn stats en mijn training gaat als volgt heb nu een nieuw schema namelijk 4 x 10 , deed eerst alles 4 x 8 maar om verandering voor mijn lichaam te houden nu de voorkeur aan dit schema gegeven. ook ben ik meer op mijn rug gaan focussen, want mijn armen groeiden erg snel die train ik nu iets minder
Doorgainen tot 90+ voordag je uberhaupt aan kuren gaan denken. Klinkt alsof je nog maar weinig kaas van BB gegeten hebt.
Maar zoals iedereen hier wil ik flink groeien
Mij is verteld dat je naturel 14/15 kg droge spiermassa kan aankomen als naturel.
Is dit waar?

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------
Skinnie is naturel heh?
Althans begreep ik uit een ander forum.

Indeed... +1Ik geloof niet dat je als naturel maar 14 a 15 kilo kunt gainen.
Ik denk dat er wel meer in zit,het kost alleen tijd en toewijding.