MuscleMeat

Hoe groot kan ik worden zonder anabolen?

Mij is verteld dat je naturel 14/15 kg droge spiermassa kan aankomen als naturel.
Is dit waar?

Toen ik begon zat ik rond de 60kg VVM bij 1.80m. Nu een paar jaar later rond de 100kg bij 1.80m

Trek zelf je conclusies.

Ik vind het trouwens heel knap hoe sommigen uit een paar regeltjes waarin alleen lengte en gewicht staat toch met zekerheid iemands somatotype kunnen vaststellen! :clap:

:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Mij is verteld dat je naturel 14/15 kg droge spiermassa kan aankomen als naturel.
Is dit waar?
dat staat hier idd ergens op de site
dat ik gemiddeld mens naturel 30 pond spiermassa kan gainen als hij goed traint en eet. En dat hij er dan 3 tot 5 jaar mee bezig is.
Maar het lijkt mij wel onwaarschijnlijk dat iemand na 3 jaar al klaar is

dat staat hier idd ergens op de site
dat ik gemiddeld mens naturel 30 pond spiermassa kan gainen als hij goed traint en eet. En dat hij er dan 3 tot 5 jaar mee bezig is.
Maar het lijkt mij wel onwaarschijnlijk dat iemand na 3 jaar al klaar is
Je moet ervooral in geloven , goed en veel eten ,trainen en slapen :eek:

altijd dat gezeik hoeveel kan je wel niet gainen.
shut up and squat

fail topic

ik heb een vraagje, ik ben bijna 18, 78-80 kilo en 1,89-1,90 lang
ik train nu bijna een jaar( 22 april) 5x per week, ik ben van plan om na de zomervakantie een kuurtje te gaan doen(weet nog niet wat: winstrol/stanazolol enz.) dit doe ik zodat ik op de vakantie nog een beetje droog ben en mijn lijnen nog goed zichtbaar zijn, ik weet dat het misschhien niet verstandig is om dit zo snel al te doen, maar ben toch zeer benieuwd wat ik er kan uithalen met een kuurtje, mijn vraag hierbij is heeft iemand de zonodige ervaring zou je mij dan misschien wat willen vertellen daarover en welke anabolen ik het beste kan nemen(wordt namelijk mijn eerste kuur) en de hoeveelheden en het mogelijke resultaat hiervan ook zou ik graag willen weten of een voedingsschema hier noodzakelijk bij is? alvast bedankt!

Als ik jou was zou ik eerst naturel meer trainings- en voedingservaring opdoen, als je zo licht bent kun je naturel nog prima een heleboel spiermassa opbouwen.
tegen de tijd dat je 90 of nog beter, 100kg+ weegt, weet je al het goed is al een stuk meer over training en voeding en dan kun je meer voordeel uit een kuur halen.

sorry ik ben net op deze site, wat bedoel je precies met mijn stats en mijn training gaat als volgt heb nu een nieuw schema namelijk 4 x 10 , deed eerst alles 4 x 8 maar om verandering voor mijn lichaam te houden nu de voorkeur aan dit schema gegeven. ook ben ik meer op mijn rug gaan focussen, want mijn armen groeiden erg snel die train ik nu iets minder

not sure if serious...

Doorgainen tot 90+ voordag je uberhaupt aan kuren gaan denken. Klinkt alsof je nog maar weinig kaas van BB gegeten hebt.

+111111

Dat je uberhaupt denkt aan een kuur zegt al veel. Je traint pas 1 jaar, Rome is ook niet in 1 dag gebouwd.

Doorzettingsvermogen en geduld heet zoiets.

Maar zoals iedereen hier wil ik flink groeien:)
Is dit waar?

Ik ben al 45kg aangekomen sinds ik begon te trainen.
Altijd natural en gewoon met basis compounds en veel voedsel.
Ben wel al 12 jaar bezig...
en ik wil er nog wel 5kg bij ;)

Laatst bewerkt:
---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

Skinnie is naturel heh?
Althans begreep ik uit een ander forum.

nee hij had paar geleden hier op het forum een topic aangemaakt dat die het gebruikt, kwam erachter door ze profiel te bekijken ;)

Met een instelling van 'slank zijn zit in mijn genen' en daar indirect mee zeggende 'ik kan niet goed aankomen omdat ik gewoon skinny ben' beperk je jezelf wel fors. Ik geloof ook niet dat je met een dergelijke instelling goed zal groeien. Groeien = vreten en veel ook, als je pech hebt nog meer dan wat voor de meeste mensen al veel is. Je moet er wel wat voor over hebben..

Ik geloof niet dat je als naturel maar 14 a 15 kilo kunt gainen.
Ik denk dat er wel meer in zit,het kost alleen tijd en toewijding.

Terug
Naar boven