AndroidHealthClinic

Hoe groot kan ik worden zonder anabolen?

En daar vraag ik nu naar;)

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------

mijn vraag: Wat is dan het maximum?
Verschilt van persoon tot persoon , en genen etc

denk 40 kg Maar ik vindt die kl te Video niet meer was nogal interessant ...

Zou wel nice zijn. :)

+1

Enigste supps waarvan ik vind dat je er ook echt iets aan hebt zijn: whey, multivit's en een Pre Workout, vooral als je lange dag hebt gehad en nog moet trainen.

jah maar pre work out supps werken soms amper, als er iets zou zijn wat je elke keer kracht zou geven zou ik het gelijk kopen..

ga voor cut een ecay stack proberen als het me steeds kracht zal geven zal ik het wel posten jongens ;)

jah maar pre work out supps werken soms amper, als er iets zou zijn wat je elke keer kracht zou geven zou ik het gelijk kopen..

ga voor cut een ecay stack proberen als het me steeds kracht zal geven zal ik het wel posten jongens ;)

Unleash werkt bij mij wel goed. :)

Gebruik het trouwens alleen als ik bijv moe ben etc etc.
Als ik me gewoon fit voel pak ik het nooit, want dan heb ik toch wel een knaltraining.

unleash heb ik een sample van geprobeerd en mn gezicht begon te ''steken'' echt irritant komt door de beta a

Wut? Je gezicht begon te steken? :o

Wat moet ik me daarbij voorstellen?

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------

help dan zoeken, het heeft iets te maken met lineair gains en het staat op dit forum.

Ga is zelf zoeken jonguhh lelijke natnek.

:trollface:

Door Unleash wordt er een soort van 2e geest losgelaten die ervoor zorgt dat je agressiever loopt maar meer power attack points krijgt ok karma pls

ik de hele tijd naar die gif kijken en jij bent ondertussen niet aan het zoeken :fuu:

Ik denk dat heel veel mensen droge spiermassa en aangekomen gewicht door elkaar halen. Als je 15 kilo zwaarder bent geworden bijv, dan heb je niet alleen spier erbij gekregen, maar ook vet en vocht. Wij hebben het over DROGE spiermassa.

Kijk anders eens naar dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=7X1uSCecLyA

Ik denk dat heel veel mensen droge spiermassa en aangekomen gewicht door elkaar halen. Als je 15 kilo zwaarder bent geworden bijv, dan heb je niet alleen spier erbij gekregen, maar ook vet en vocht. Wij hebben het over DROGE spiermassa.

Kijk anders eens naar dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=7X1uSCecLyA
Ik von het al zo vreemd, 15 kilo droog kweken in een jaar, zelfs cutler krijgt dat naturel nog niet voor mekaar.

---------- Toegevoegd om 01:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:20 ----------

En achter Die video zat ik al constant te zoeken ....
En hij post hem hier spontaan, echt een eindbaas:cool:

Ik von het al zo vreemd, 15 kilo droog kweken in een jaar, zelfs cutler krijgt dat naturel nog niet voor mekaar.

---------- Toegevoegd om 01:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:20 ----------

En hij post hem hier spontaan, echt een eindbaas:cool:
Ja ik was over gewone spiermassa bezig dus ook vet en vocht :p
En ja eindelijk of ik ging niet kunnen slapen vannacht :bow2:

echt weinig dan jongens 15 vvm in 3-5 jaar terwijl je bij een kuur rond de 5 kg vvm kan krijgen..

15kilo in 3 jaar is helemaal niet weinig kerel. Het geval hier is dat er veel gasten beginnen te trainen met zwaar onder gewicht. Dit zijn doorgaans ook de jongens die roepen dat ze in 2jaar 30kilo zwaarder zijn. Het maakt nogal een verschil wat voor basis je hebt en hoeveel trainings jaren. Het eerste jaar ga je gewoon het hardst.

Terug
Naar boven