AndroidHealthClinic

Hoe groot kan ik worden zonder anabolen?

Probeer het nog eens zou ik zeggen!
Ok sorry dat ik niet zo'n intelectuele uitleg gaf..

Ik sprak hier over de begin gains, in het begin als je ondergewicht hebt kan je heel makkelijk aankomen.
Ik spreek dan over 10-15kg/jaar niet over vet vrije massa maar over je gewicht die je bijkomt daarbij is vet en vocht bijgerekend.
Zo ben ik bv in 4 maand tijd 10kg bijgekomen met vocht en vet bijgerekend (van 58 naar 68).
Waarvan 2% BF.

Later als je na een jaar bv geen ondergewicht meer hebt kun je moeilijker gainen.
Zoals in het filmpje uitgelegd geweest is kun je dan 15kg VVM gainen in 3jaar.

Sorry weet niet waar al die commotie vandaan komt ik ben de TS niet en als jullie dagje niet goed was moet je het niet hier komen uitbranden.
No offense, totaal niet en sorry als ik mis verstaan was .. :)

Ok sorry dat ik niet zo'n intelectuele uitleg gaf..

Ik sprak hier over de begin gains, in het begin als je ondergewicht hebt kan je heel makkelijk aankomen.
Ik spreek dan over 10-15kg/jaar niet over vet vrije massa maar over je gewicht die je bijkomt daarbij is vet en vocht bijgerekend.
Zo ben ik bv in 4 maand tijd 10kg bijgekomen met vocht en vet bijgerekend (van 58 naar 68).
Waarvan 2% BF.

Later als je na een jaar bv geen ondergewicht meer hebt kun je moeilijker gainen.
Zoals in het filmpje uitgelegd geweest is kun je dan 15kg VVM gainen in 3jaar.

Sorry weet niet waar al die commotie vandaan komt ik ben de TS niet en als jullie dagje niet goed was moet je het niet hier komen uitbranden.
No offense, totaal niet en sorry als ik mis verstaan was .. :)

wat een bullshit

Ik kan maar 1 ding adviseren: Volg het MAX-OT trainings- en voedingssysteem.
Ik zou willen dat ik 20 jaar geleden die kennis had gehad. Dat had me vele onzinboeken en schema's gescheeld. Het boek 'Reps' was wel het dieptepunt....
Dus: MAX- OT en het boek 'Brawn' van Stuart mc Robert. Hard trainen, goed eten, goed slapen en van de rotzooi afblijven....

lol dat jij denkt aan anabolen ...

Dus je kan zogezegd gemiddeld maar 15 kilo VVM bijkomen in totaal?

Ik heb een jaar getraind:

Geen starting strength, geen cardio, geen enkele andere sport, vooral machines, geen training of voedingsschema, 2-3 maaltijden per dag, nooit ontbijten, 3x in de week pinten zuipen... en ik ben 10 kilo bijgekomen op 1 jaar en heb zelfs nog minder vet dan vorig jaar (op het zicht)

Oftewel is dit allemaal bullshit of ik heb serieus goede genen ? :/

De beta analine zorgt daar voor.

Daarbij moet je je voorstellen dat je lippen wat opzwellen en jeukerig worden, gaat relatief snel over.

karma?

Nee want je praat poep, als je gevoelig voor beta analine bent, word er je er serieus ziek door..
Ja eigen ervaring, ik hoef er geen 5gram in 1x van te nemen want ik beland ziek in bed (lees misselijk,en je zeer naar voelen)

deze had ik gehoord van renee, ga bij hem klagen

Je moet geen bagger kopiëren van anderen, altijd een bron of je moet een eigen ervaring hebben (en dat er duidelijk bij vermelden, iedereen is anders en zal ook anders reageren)

Door deze manier komen de grootste sprookjes ter aarde :rolleyes:

Je moet geen bagger kopiëren van anderen, altijd een bron of je moet een eigen ervaring hebben (en dat er duidelijk bij vermelden, iedereen is anders en zal ook anders reageren)

Door deze manier komen de grootste sprookjes ter aarde :rolleyes:
ach jah mijn lippen begonne een beetje te jeuken en na een kwartiertje was het weer weg, wist niet dat het zo ernstig was:o

ach jah mijn lippen begonne een beetje te jeuken en na een kwartiertje was het weer weg, wist niet dat het zo ernstig was:o

Serieus brah, als ik 5 gram in 1x neem, ben ik gewoon 2 uur dood ziek, heb serieus nog liever een verstands kies die door komt dan dat ik 5 gram beta alanine moet weg werken...(krijg echt overal jeuk en onbeschrijfbaar gevoel van naarheid) Maarja snap hem wel jij voelt je held dat jij hier niet gevoelig voor bent, geeft niks... Laat mij maar gevoelig zijn voor die troep, normaal heb ik nooit last van bijwerkingen!

Serieus brah, als ik 5 gram in 1x neem, ben ik gewoon 2 uur dood ziek, heb serieus nog liever een verstands kies die door komt dan dat ik 5 gram beta alanine moet weg werken...(krijg echt overal jeuk en onbeschrijfbaar gevoel van naarheid) Maarja snap hem wel jij voelt je held dat jij hier niet gevoelig voor bent, geeft niks... Laat mij maar gevoelig zijn voor die troep, normaal heb ik nooit last van bijwerkingen!
het is toch ook geen pure beta alanine ???

het is toch ook geen pure beta alanine ???
Als jij pot beta analine koopt, is dat puur ja... Daar staat iets op van 1 thee lepeltje (is rond 5 gram) :o Heb dus 1x genomen en de rest zo weg gegooid rommel! (ook wel een pre workout gehad met beta analine er in, dat kon ik nog net hebben, ook wel eens tegen ziek aangehangen 2,5 gram stond er volgens mij op de verpakking)

Als jij pot beta analine koopt, is dat puur ja... Daar staat iets op van 1 thee lepeltje (is rond 5 gram) :o Heb dus 1x genomen en de rest zo weg gegooid rommel! (ook wel een pre workout gehad met beta analine er in, dat kon ik nog net hebben, ook wel eens tegen ziek aangehangen 2,5 gram stond er volgens mij op de verpakking)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
we hebben het ook over een pre workout booster

ik ga um zelf ook niet meer nemen (was unleash V3 voor het geval je aan een preworkout dacht)

misselijk had ik ook niet maar het effect was ook al verdwenen na 2 setjes.

Idd voor mijn gevoel had het ook geen meerwaarde, behalve als je op school graag ziek wil zijn, dan moet je serieus beta analine nemen, voor minder gevoelige mensen gewoon wat meer!

Dus je kan zogezegd gemiddeld maar 15 kilo VVM bijkomen in totaal?

Ik heb een jaar getraind:

Geen starting strength, geen cardio, geen enkele andere sport, vooral machines, geen training of voedingsschema, 2-3 maaltijden per dag, nooit ontbijten, 3x in de week pinten zuipen... en ik ben 10 kilo bijgekomen op 1 jaar en heb zelfs nog minder vet dan vorig jaar (op het zicht)

Oftewel is dit allemaal bullshit of ik heb serieus goede genen ? :/

Nee, je hebt gewoon niet goed gelezen en vet en vocht vergeten mee te tellen. Doordat je meer massa krijgt, lijkt het dat je minder vet hebt, maar dat weet je pas zeker na het meten. Bovendien groei je in het eerste jaar het hardst.

:roflol: @ hele topic :D

Terug
Naar boven