AndroidHealthClinic

Hoe groot wil je later worden?

Peiling Peiling Hoeveel kilo spiermassa wil je er nog bij?

• Ik ben nu tevreden

Stemmen: 2 1,2%
  • nog 5 kilo

Stemmen: 12 7,3%
  • nog 10 kilo

Stemmen: 41 24,8%
  • nog 15 kilo

Stemmen: 33 20,0%
  • nog 20 kilo

Stemmen: 33 20,0%
  • nog 25 kilo

Stemmen: 12 7,3%
  • nog 30 kilo

Stemmen: 6 3,6%
  • meer dan 30 kilo!

Stemmen: 26 15,8%

• Totaal stemmers
    165
  • Peiling gesloten .
Heb er eigenlijk nooit een grens op gezet. Alles eruit halen wat erin zit, liefst een groot deel naturel en daarna zien we wel.
Heb gestemd op 20 kg, misschien haal ik het nooit, misschien over enkele jaren wel...

Een mooi doel zou zijn 95 kg bij 7-8% vet (1.72,5 lang)

ik ben 1.75 en weeg 76 maar wil toch denk ik naar de 90 beetje voor beetje :D

mn stats zie hieronder. Zit nu wel iets droger +- 10% bft. Ik ben nu aan het droger naar de 6%. Ik hoop tussen de 80 en 85 kg uit te komen. Met andere woorden ik heb wat massa betreft mijn doel bereikt. Ik wil mijn spierdefinitie nog vergroten en daarnaast mn hardheid nog enigszinds. Dan is het af (hopelijk) :rolleyes:
Ben geloof ik de eerste die geen echte huge mofo wil worden maar meer gaat voor die shredded look/ menshealth fitness look.
By the way don't get me wrong, ik train als een bodybuilder en eet als een bodybuilder maar niet meer in die grote hoeveelheden om serieuze massa aan te komen ;)

110kg off en 105 @ 8/9% in de zomer:D

Ik ben nu 1.82 M 82 KG.

Ik ga eerst voor de 90 KG en bij 95KG ben ik wel tevreden. ;)

Streefgewicht rond de 110 kg,...huidige stats zie je hieronder :)

Nu 97 kilo bij 1.83 7 a 8 % vet.

Wil nog rond de 20 a 30 kilo bij komen.
Doel rond de 115 kilo op podium onder de 2 % vet.

Heb nog genoeg jaren te gaan , dus Mischien lukt het.
Zal in ieder geval in de buurt komen!

Ik ben 85 met 14,7 % lichaamsvet

Ik wil 105kilo met ook zoiets en dan afdalen naar 95-100 met een lager hoeveelheid natuurlijk;)

Voor nu gewoon zo veel mogelijk... meer kan ik er niet van maken. Ik hoop in 2005 aan de 80 kilo te komen (schommelt nu tussen 73 en 75, een nieuwe weegschaal is geen overbodige luxe geloof ik :D) maar het gaat allemaal vrij langzaam. M'n eerste jaar 'serieus' trainen zit er eind januari op en ik ben niet zo heel tevreden.

Gelukkig denk ik wel te weten waar het zo'n beetje aan ligt (buiten het feit dat ik er waarschijnlijk ook niet zo'n aanleg voor heb) en m'n initiele teleurstelling is omgezet in motivatie... dus dat zit wel goed. Op naar die 80 dan maar.

Ik ben 1.85 en weeg 95 (ochtend na het plassen) en heb een % van 12-13.
Ik wil 15 er bij hebben.
Waarschijnlijk zal ik nooit 8% vet vast kunnen houden en moet ik het met 12 doen dan maar.

ik ben 1.88m 83 kg @14%, wil naar 90/95kg @ 10%

weeg nu 108 bij 12% oid; mag nog wel 10kg droge massa bij, maar zwaarder als ong 115 weeg ik liever niet.

atm 124 kg @ 16 procent 144 zou wel leuk zijn denk ik en dan mn pro card :cool:

2 maal zo groooot !!!!!!!!!!!!!!!!!!

oh die kilootjes gaan er zo moeizaaam bij ....

Altijd gelukkig, nooit tevreden :cool:

Ik zelf zou binnen dit en X aantal jaren graag tussen de 85 en 90 kilo zitten. Maakt me niet uit hoelang het duurt en hoeveel het me gaat kosten maar tijd heb ik toch al genoeg :p

Denk dat ik toch wel naar de 150 a 160kg toe wil... Zoveel gewicht ben je ook wel nodig om met mijn lengte groot te lijken.

Terug
Naar boven