MuscleMeat

Hoe groot wil je later worden?

Peiling Peiling Hoeveel kilo spiermassa wil je er nog bij?

• Ik ben nu tevreden

Stemmen: 2 1,2%
  • nog 5 kilo

Stemmen: 12 7,3%
  • nog 10 kilo

Stemmen: 41 24,8%
  • nog 15 kilo

Stemmen: 33 20,0%
  • nog 20 kilo

Stemmen: 33 20,0%
  • nog 25 kilo

Stemmen: 12 7,3%
  • nog 30 kilo

Stemmen: 6 3,6%
  • meer dan 30 kilo!

Stemmen: 26 15,8%

• Totaal stemmers
    165
  • Peiling gesloten .
Xtreme_BODY zei:
Denk dat ik toch wel naar de 150 a 160kg toe wil... Zoveel gewicht ben je ook wel nodig om met mijn lengte groot te lijken.

Je moet gewoon naar een freak gewicht toegaan :D Dat mensen stil blijven staan als je voorbijloopt.. daar doe je het voor
:cool:

Zit nu op 80kg - 1m84 @ 11%

(Tijdelijk) Doel is rond de 90 à 95 kg @ 10%

Ik zit nu 87 kg met 14%
doel is rond de 100 kg met 6 a 7 %

Ik ben 183 lang

Voorlopig doel: 90 KG, < 10 % fat

toen ik begon met trainen woog ik 72 kilo met 8% vet ,en was mijn doel 80 kg..toen werd mijn doel 90 kg, vervolgens werd het doel 100 kg met 7/8% vet. Ik zit nu boven de 100 kg, maar wet met een veel hoger vet% (14/15%), maar één ding weet ik nu wel, dat ik nooit boven de 105 kilo wil komen, ook al zou ik flink droog zijn. Mijn doel nu is dus om op 97 kilo te komen en zo droog dat mijn abs duidelijk zichtbaar zijn. Als ik dat heb bereikt, dan bekijk ik wel weer wat het volgende doel wordt. lengte is trouwens 186 cm

Xtreme_BODY zei:
Denk dat ik toch wel naar de 150 a 160kg toe wil... Zoveel gewicht ben je ook wel nodig om met mijn lengte groot te lijken.

Ligt er dus maar aan wat je definitie van groot is,want je bent nu toch al redelijk huge. :D

ik wil 100kg @ 1m96

ben er nu 85

Ben nu 94kg 1.79m vet schommelt tussen 6en8% Ben goed droog maar belemmert groei een beetje pech is als je droog bent wil je niet meer terug. Was laatst 97 maar dan ben ik alleen nog bezig met trainen en eten. iets over de honderd vind ik wel iets magisch hebben.

Net als je eerste keer 100 banken wil ik ook een keer 100 wegen!!!

ben 178, weeg op moment 120 kg bf11%.
wil eigenlijk niet meer meer op massa gaan richting maar meer om de details in de spieren naar buiten te brengen, mischien nog een kilotje of 5 over de jaren heen.

Ik weet niet hoeveel ik erbij wil hebben.. Ligt eraan hoe ik eruit zie straks... heb wel meer massa nodig om beetje leuk mee te kunnen doen aan meer fitness wedstrijden.

dat gaat helemaal goed komen met jou ,purp ;)
je hebt immers ook top begeleiding!!! :)

Doel:
Zo groot worden dat mensen mij afstotelijk vinden!

Zit voorlopig te denken aan 150 kg bij 12%.
Dat wil ik in 3 jaar gehaald hebben.

Terug
Naar boven