Fitness Seller

Hoe houden jullie motivatie?

Bezoekers in dit topic

Ik ben eigenlijk (bijna) altijd wel gemotiveerd...die 1-2 uur per dag op de sportschool zijn voor mij mn "me-time", tijd die ik werkelijk alleen aan mezelf besteed naast 12 uur per dag voor de baas en mn gezin (wat natuurlijk leuk is maar wat ook verplichtingen met zich mee brengt)
Wat mij soms een extra motivatieboost geeft is een weekendje feesten...daarna voel ik me schuldig tegenover mezelf en ben weer extra gemotiveerd om de schade weer goed te maken...
 
boven de 40 besef je dat je einddatum in zicht komt dus trainen gaat dan nog gemotiveerder dan ooit tevoren,

zelfde geld ook voor vrouwen van die leeftijd ,die willen juist nu nog veel gepaald worden want over een paar jaar heeft niemand meer interesse , true story
 
boven de 40 besef je dat je einddatum in zicht komt dus trainen gaat dan nog gemotiveerder dan ooit tevoren,

zelfde geld ook voor vrouwen van die leeftijd ,die willen juist nu nog veel gepaald worden want over een paar jaar heeft niemand meer interesse , true story

ik nog wel....
 
Vraagje : Hoe houden jullie motivatie om naar de sportschool te gaan? Het lijkt me erg tof om goed bezig te zijn met je lichaam en progressie te maken, vanaf mijn laptop heb ik erg veel motivatie, en heb vaak maandabbonomenten gehad bij de sportschool, maar na een paar weken is mijn motivatie weer weg en ga ik niet meer, hoe houden jullie de motivatie?

groeten kevin

Ik hou al jaren de motivatie erin door youtube videos te bekijken.
Ik ben 43 en train al 27jaar.
Ik startte onlangs ook zelf (een vd weinige Vlaamse youtube fitness) kanaal.

Op deze video bespreek ik de veelal Amerikaanse fitness youtubers die mij motiveren:

Succes!
 
Toch nog een leuk topic geworden :)
 
1. Motivation is Shit, it's all about discipline.

2. Motivation is Shit, it's all about discipline.

3. Heb een duidelijk doe voor ogen en ga er diep in.
 
Back
Naar boven