MuscleMeat

Hoe ik wil worden in de toekomst en hoe ik nu ben...

Haha kende Wido nog wel van 'vroeger' had hem in mijn msn lijst, en vond hem toen huge een beetje een voorbeeld toendertijd.
Zat toen nog niet op dbb en had niet veel kennis, wist niet dat het zo'n arrogante zak was.

Maar dan heb ik het wel over 5 jaar terug. Heb nog wel ergens foto's staan op cd ofzo. Haha wist niet dat hij hier zo geliefd was ;)

yep, een maatpak is altijd een mooi alternatief voor een musculair lichaam.
(volgens sommigen dan toch)

Hij zou kungfu moeten leren.

net streefen kerel maar id nog een hele lange weg te gaan maar jah eet veel slaap goed en train hard heel hard

ouwe shit...

Cool :)

Eventjes een topic van januari kicken. Waarom niet.

who the **** zijn die peppie en yunus. wat een trieste gasten. betje met een pakkie aan plaatjes knippen in een showroom.. ZWAAAR TRIEST!!

Wido.. tja... had een goed fysiek, maar heeft blijkbaar andere interesses gekregen. Kan gebeuren.

Hahaha Wido, de metroseksueel.
Die heeft nog een tijdje last gehad van ROIDRAGE, en ik heb ook gehoord dat hij is gestopt met trainen en veel is teruggevallen...zonde.. van zijn geld.:)

Anoniem zei:
Hij zou kungfu moeten leren.

WIDO de meeneemchinees!
Zielig ventje die een paar jaar geleden menig beginner hier een afkeer van bbding deed krijgen. Zijn carriere is gegaan zoals ik verwacht had!

"Loop niet met je hoofd omhoog maar naar de grond!, dan loop je tenminste niet in een stront!"

Terug
Naar boven