Fitness Seller

Hoe ik wil worden in de toekomst en hoe ik nu ben...

benchMarc zei:
100kg? Dat zou ik em niet geven op die foto. Wido was toch 1m60 zoiets of niet? Dan zie je er al snel vol uit hoor.

En die foto's in het begin van het topic zijn volgens mij niet de foto's van nu denk ik.

Hij was zelfs over de 100kg. Zijn lengte was dacht ik 1.73

Mighty zei:
Tevens wil ik er graag nog aan toevoegen, dat iedereen, die een jaar of meer stopt veel massa zal verliezen of je nu gebruikt hebt of niet. Je spieren verliezen nu eenmaal massa.

Ik ben circa 5 maanden geleden gestopt met powerlifting ivm met een blessure aan mijn onderarmen (die btw nog steeds niet weg is, maar gelukkig wel verminderd). In die 5 maanden heb ik wel veel aan vechtsport trainingen gedaan etc, maar zowat geen krachttrainingen... Gedurende deze periode ben ik nog geen 2kg spiermassa kwijt geraakt en zowat niets van mijn kracht verloren (2kg op de bench ofzo). En aan mijn voedingsschema heb ik eigenlijk niets gedaan in deze tijd.

Je punt gaat hier dus niet op voor mij (Naturel).

Dan ben je waarschijnlijk een lucky bastard mesomorph.
Btw waarom lacht iedereen om mn reactie dat iemands opa nog traint?

hzw7500 zei:
Dan ben je waarschijnlijk een lucky bastard mesomorph.
Btw waarom lacht iedereen om mn reactie dat iemands opa nog traint?
met opa bedoelt men "DBC01". Een inside joke dus! Men noemt hem opa omdat zijn lichaam vergelijkbaar is met dat van iemand van 90 door zijn bovenmatig steroidengebruik.

haha die dudes heeft wel stevig mogen inboeten qua massa.

alsof een maatpak stat voor hard werken :D.

mijn grootmoeder zei altijd dat er 2 soorten mensen in pak rondlopen.
zakenlui en mensen die naar het zweet stinken.
Ik denk dat hij tot groep 2 behoort.

ja bij de bart smit [Link niet meer beschikbaar] :roflol:

Terug
Naar boven