- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
Die worden al aan de lopende band gemaakt toch? Of is transgender weer wat anders?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die worden al aan de lopende band gemaakt toch? Of is transgender weer wat anders?
Die maken ze nu al oneerlijk bij de dames, verdomde transhumans.
Valt mij altijd op dat ik de mensen die ik als erg intelligent beschouw vrij bescheiden zijn en bij mensen die roepen dat ze zo slim zijn denk "nou, dat valt wel mee".Dank voor de vermelding, Bert. Maar ik heb mezelf niet ‘ver boven gemiddeld’ ingeschat. Daarvoor zie ik (nog) teveel tekortkomingen bij mezelf. Bovendien nog gebrek aan enige levenservaring op bepaalde gebieden.
De echte gouden eeuw wordt de 21e.
De echte gouden eeuw wordt de 21e.
- We gaan eindelijk het zonnestelsel ontdekken met bemande ruimtemissies.
- nano tech gaat alles revolutionaliseren, van bouwkunde tot geneeskunde tot gentech.
- kanker gaat genezen worden door nanotech.
- alle andsre grote ziektes ter wereld gaan genezen worden.
-gentech maakt ons in staat genetische afwijkingen te voorkomen bij embryo's. De eerste genetische gemanipuleerde kinderen zijn al een feit (Nana en Lulu).
-gentech maakt ons ook in staat om mensen te enhancen, zoals IQ te verhogen. Als dit wordt doorgevoerd is een laag IQ een ding van het verleden. Zal wel tegen geprotesteerd worden anuit ethische aspecten maar het is inevitable.
- kernfusie zal het wereldweide energie probleem oplossen.
- Vlees gaat gekweekt worden, vegans kunnen nu vegan vlees eten lol.
- buitendaards leven gaat ontdekt worden (ik schat binnen nu en 20 jaar).
Deze eeuw zal de belangrijkste ooit worden voor de mensheid. We hebben 2 keuzes.
We vernietigen onszelf
We worden een type 1 civilisatie
Spannende tijden. Geniale tijd om te leven (apart van al die social media krap en islamisering maar dat is weer een ander topic.)
Eens behalve kernfusie en buitenaards leven.De echte gouden eeuw wordt de 21e.
- nano tech gaat alles revolutionaliseren, van bouwkunde tot geneeskunde tot gentech.
- alle andere grote ziektes ter wereld gaan genezen worden.
-gentech maakt ons in staat genetische afwijkingen te voorkomen bij embryo's. De eerste genetische gemanipuleerde kinderen zijn al een feit (Nana en Lulu).
-gentech maakt ons ook in staat om mensen te enhancen, zoals IQ te verhogen. Als dit wordt doorgevoerd is een laag IQ een ding van het verleden. Zal wel tegen geprotesteerd worden vanuit ethische aspecten maar het is inevitable.
- kernfusie zal het wereldwijde energie probleem oplossen.
Deze eeuw zal de belangrijkste ooit worden voor de mensheid. We hebben 2 keuzes.
We vernietigen onszelf
Spannende tijden. Geniale tijd om te leven (apart van al die social media crap en islamisering maar dat is weer een ander topic.)
Heb eerlijk gezegd nog nooit van hem gehoord maar ik ben nu wel benieuwd. Ik lig ziek in bed dus heb vandaag alle tijd om wat te kijkenDroppin’ truth bombs. Ook fan van Isaac Arthur?
![]()
Isaac Arthur
This channel focuses on exploring concepts in science with an emphasis on futurism and space exploration, along with a healthy dose of science fiction. While...www.youtube.com

Explain. Die 20 jaar is wel optimistisch inderdaad.
Dankzij die hoge iq's spuit jij testosteron in je reet.Jammer dat al die hoge iq’s niet zorgen voor goede fysieke. Anders was dit een echt bodybuild forum geweest.
Er is eenmaal onvoldoende werk van hoog niveau. Zelfs dan zie je ontzettend veel mensen werk ineffectief doen en zijn er grote segmenten waar de dagtaak eigenlijk alleen bestaat uit wat internetten en vergaderen over niets (zo’n beetje iedere ambtenaars functie).
Het gaat beter dan ooit met de wereld. Echt dat pessimisme en doemdenken dat is wel het kwalijkste symptoom van de massa propaganda. Zo veel mensen die ik hoor dat het slecht gaat met de wereld en als ik vraag: was je liever 100 jaar geleden, of 200 jaar, of 1000 jaar geleden geboren.
Zo’n beetje iedere meetbare statistiek heeft een positieve stijgende trend. Over 50 jaar is er niemand meer ter wereld aan wiens eerste levensbehoefte niet is voldaan. Dan hebben we allemaal enkel 1st world problems.
We doen dit omdat er helemaal niet écht een oplossing nodig is. Er is geen écht probleem. Als mensen van mening waren dat de wereld over 25 jaar ten einde zou komen dan hadden we al lang ingezet op échte oplossingen zoals kernenergie.
Risico’s wegen elkaar af en blijkbaar is het risico van kernenergie (bewezen 0.000000001%) toch nog groter dan al die baanbrekende klimaatwetenschap en 97% zekerheid enzo. Want zo simpel is het.
Als iemand begint over subsidies voor fossiele brandstoffen gecombineerd met apocalyptische beelden over de staat van de wereld dan weet ik wel hoe laat het is. 80 rijden op de snelweg heeft maar een doel: iedereen continu schuldbewust maken zodat als Timmerfrans en vrienden de Grote Sprong Voorwaarts implementeren ze minder weerstand krijgen.
De wereld gaat super. Iedereen die je anders doet denken probeert jou een naar gevoel aan te praten. Een schuldgevoel. Zodat het minder pijn doet als de lasten verzwaard worden en je toch nog wat langer vast blijft zitten in je baan onder niveau, die geen voldoening en wel stress geeft, om je steeds zwaardere lasten te betalen zodat een paar pannekoeken in Brussel het over hun eigen belanghebbende vrienden kunnen verdelen.
Dit kunstje bestaat al zo lang als de mensheid. Het zit waarschijnlijk in onze hersenen ingebakken. In iedere stam of sociale groep is er wel die ene persoon die de hele groep wijs maakt dat er offers gepleegd moeten worden omdat anders de goden kwaad gezind zullen zijn. Dat kleine groepje wat vatbaar is en zich ineens herinnert dat tante Bep vorige week een zweer in haar vinger had nadat ze die week er voor te weinig bananen ten offer had gelegd. En voor je het weet wordt wekelijks 1/3e van het voedsel plus drie zwakke bejaarden en vijf jonge kinderen de sloot in geflikkert om te hopen dat het beter gaat. Want we moeten tenslotte ‘iets doen’.
Ik ben een rasoptimistExplain. Die 20 jaar is wel optimistisch inderdaad.

Ik spuit helemaal niks in mijn reet homo.Dankzij die hoge iq's spuit jij testosteron in je reet.
Je snapt wel wat ik bedoel. In heb bovendien enkel in mijn quads, voor zover ik die heb , geïnjecteerd.Ik spuit helemaal niks in mijn reet homo.
Net of ik daar überhaupt bij kom...
Zolang je jezelf in je reet kan spuiten, mag je niet eens aan de aas zitten.
Het zou mooi zijn. Werk zelf in de hoek van tech, wetenschap en life science.De echte gouden eeuw wordt de 21e.
- alle andere grote ziektes ter wereld gaan genezen worden.
-gentech maakt ons ook in staat om mensen te enhancen, zoals IQ te verhogen. Als dit wordt doorgevoerd is een laag IQ een ding van het verleden. Zal wel tegen geprotesteerd worden vanuit ethische aspecten maar het is inevitable.
- kernfusie zal het wereldwijde energie probleem oplossen.
We vernietigen onszelf
Spannende tijden. Geniale tijd om te leven (apart van al die social media crap en islamisering maar dat is weer een ander topic.)
Verder met je eens. Buitenaards leven bestaat zo goed als zeker en kernfusie zie ik ook als dé toekomstige energiebron/-methode.
AI is het antwoord.Het zou mooi zijn. Werk zelf in de hoek van tech, wetenschap en life science.
En ik hoop dat we onszelf niet vernietigen. Het gaat wel heel snel momenteel.
Zodra mechatech, infotech en biotech echt samengaan is wat je zegt haalbaar. Tot die tijd is domheid en religie nog koning helaas.
Het gaat met de meeste mensen beter dan ooit ja. Zeker. Maar het zijn er veel te veel. Zelfs al gaat de wereldbevolking volgen ‘factfullness’. Wel de top bereikt hebben over een paar jaar. Het is gewoon te veel.
het oerwoud is straks toch echt op en de zee leeg. Ik ben zelf ook helemaal niet zo’n klimaatprotagonist. Maar zolang we in Afrika een continent van arme sloebers hebben die de hoe vakkundig slopen, in Azië de bevolkingsgroei nog zo groot is dat een land als Indonesië of India uit de voegen barst.... gaat het toch niet zo hee goed.
Met ons, hier. Zeker, beter dan ooit.
Ben ook al geen calvinist. Dus geen schuldgevoel hier. Toch vind ik het zorgelijk dat we momenteel ziektes creeeren die niet meer te behandelen zijn met antibiotica. Dat we symbolisch 100 gaan rijden terwijl we nog steeds depots met gifstoffen omhoog halen en onszelf er bloot aan stellen.
We gooien momenteel inderdaad 30% van het voedsel weg. Maar met huidige droogtes en vruchtbaarheid van de grond gaan de prijzen van voedsel we weer stijgen. Endangered breekt de hel los. Niet hier. Maar op een hoop andere plekken. De Arabische lente begon niet vanwege onvrijheid onder dictators. Het was vanwege stijgende voedselprijzen. Graan werd te duur. Brood en spelen.