- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geintje bro.

Jou vergeten, shit .Ik heb niet gestemd, maar wel mooi dat 25% hier ver bovengemiddeld denkt te scoren. Dit soort polls laat wel een hele hoop andere effecten zien. Net als die van penislengte, vetpercentage en inkomen.
Goed verhaal, ik herken hier heel veel in.Het gemiddelde IQ wereldwijd, als je kijkt naar aantallen, waarschijnlijk 90 ofzo.
Als je beetje hoog geleide G bent in Nederland zit je al snel aan ver bovengemiddeld. Met mijn 547 cito score, na een half leven aan zelfontwikkeling en nog veel meer zelfvernietiging, plus een ego dat bij de 0.01% hoort, schaar ik mezelf wel bij ver bovengemiddeld.
Maar even serieus, hoe ouder ik wordt, ik zet de televisie aan, kijk naar de gemiddelde entertainment avond en wat de meeste mensen interessant vinden. Luister naar gesprekken. Kijk naar de gemiddelde kantoorbaan collega. Misschien begeef ik me te weinig tussen academici maar af en toe waan ik mij in smurvenland.
Ik weet dat er voldoende mensen zijn die ver boven mij liggen qua IQ en EQ, maar ik kom ze niet heel vaak tegen. Maar ik ben wel cynisch af.
Nou, dankje. Tenminste ik neem het op als complimenten

Het gemiddelde IQ wereldwijd, als je kijkt naar aantallen, waarschijnlijk 90 ofzo.
Als je beetje hoog geleide G bent in Nederland zit je al snel aan ver bovengemiddeld. Met mijn 547 cito score, na een half leven aan zelfontwikkeling en nog veel meer zelfvernietiging, plus een ego dat bij de 0.01% hoort, schaar ik mezelf wel bij ver bovengemiddeld.
Maar even serieus, hoe ouder ik wordt, ik zet de televisie aan, kijk naar de gemiddelde entertainment avond en wat de meeste mensen interessant vinden. Luister naar gesprekken. Kijk naar de gemiddelde kantoorbaan collega. Misschien begeef ik me te weinig tussen academici maar af en toe waan ik mij in smurvenland.
Ik weet dat er voldoende mensen zijn die ver boven mij liggen qua IQ en EQ, maar ik kom ze niet heel vaak tegen. Maar ik ben wel cynisch af.
Heel veel, maar waarom maak je je daardoor zorgen?Ik maak me we eens zorgen, hoeveel talent we weggooien. Want zoveel mensen doen dommer werk dan ze zouden kunnen.
Vind je het heel goed gaan met de wereld?
Kunnen oké, maar daarvoor willen ze het nog niet.Ik maak me we eens zorgen, hoeveel talent we weggooien. Want zoveel mensen doen dommer werk dan ze zouden kunnen.
Ja, voelde die klasgenoot zich überhaupt we eens uitgedaagd? Of verveelde hij zich gewoon kapot?Kunnen oké, maar daarvoor willen ze het nog niet.
Ik had n klasgenootje die véél slimmer was dan mij moest hij leren, maar hij leerde amper tot nooit.
Nee het was goed niveau maar hij chillde 'm teveel en altijd slapen in de klas :')Ja, voelde die klasgenoot zich überhaupt we eens uitgedaagd? Of verveelde hij zich gewoon kapot?
Sommige verkiezen idd gemak.
Het is wel wat natte vinger werk in deze burn-out maatschappij.
Of het geeft ze meer zelfvertrouwen doordat ze beter boven de stof staan en zich slimmer wanen dan ze zijn.Vind je het heel goed gaan met de wereld?
Daarnaast worden mensen over het algemeen heel ongelukkig als ze werk onder hun niveau doen.
Exact, verspild talent dus.Nee het was goed niveau maar hij chillde 'm teveel en altijd slapen in de klas :')
Uiteindelijk is hij ook gezakt tho, echt zonde.
Beide.Raken mensen burned out omdat hun werk te uitdagend is, of omdat ze het gevoel van controle over hun agenda kwijtraken?
Of het geeft ze meer zelfvertrouwen doordat ze beter boven de stof staan en zich slimmer wanen dan ze zijn.