- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Balen van je keelontsteking. Beterschap.Klopt, daarmee is het DNA van die Nana en Lulu mee gemodificeerd.
![]()
He Jiankui affair - Wikipedia
en.wikipedia.org
According to the researcher, He Jiankui, the twins are the world's first germline genetically edited babies.[2][3][4] He Jiankui has reported that the girls were born healthy. The girls' parents were participants in a clinical project run by He, in which he offered standard in vitro fertilization services and in addition, used CRISPR-Cas9, a technology that can modify DNA, to modify the CCR5 gene in the embryos that were generated, to attempt to confer genetic resistance to HIV.[6] The clinical project was conducted secretly until November 2018.[2]
M'n temp is sinds vanavond weer normaal, heb alleen nog een lichte keelontsteking. Met mazzel (en goede voeding +vitamines) kan ik er morgen weer tegenaan.
Wist je trouwens dat He ontslagen en juridisch vervolgd werd. De baby's en nakomelingen konden geen aids meer krijgen, maar zijn act werd niet gewaardeerd. De EU vereist trouwens een vergunning (trits) om deze techniek binnen landbouw te mogen toepassen. De VS heeft 871 producten op Crispr-producten, China 858 en Europa maar 186. Belachelijk, zeker aangezien de douane de producten op geen enkele manier kan onderscheiden en het buiten Europa niet gereguleerd is.

. Met mazzel (en goede voeding +vitamines) kan ik er morgen weer tegenaan.

Op jou wel?

Maar stel jezelf eens de vraag: "wat is mijn droombaan?" (dan bedoel ik niet Hollywood-ster of profvoetballer, een beetje reëel) of "welk werk zou ik zou echt superleuk vinden om te doen en enthousiast van worden?". Is dat je huidige werk? Zo nee, wat zou je bij je huidige werkgever wel echt graag willen doen of veranderen en wat zijn de mogelijkheden hiertoe? Kun je met jouw huidige kennis en ervaring elders een baan vinden waarbij je dit wel hebt (met acceptabele arbeidsvoorwaarden, salaris, reisafstand)? Een sleur en onvoldoende uitdaging in het werk leidt bij veel mensen tot gemakzucht, verveling, een minder kritische houding etc.