MuscleMeat

Peiling Hoe intelligent ben jij?

Peiling Peiling Hoe intelligent ben jij?

• Ver beneden gemiddeld

Stemmen: 9 9,9%
  • Beneden gemiddeld

Stemmen: 2 2,2%
  • Gemiddeld

Stemmen: 22 24,2%
  • Boven gemiddeld

Stemmen: 33 36,3%
  • Ver boven gemiddeld

Stemmen: 25 27,5%

• Totaal stemmers
    91
Klopt, daarmee is het DNA van die Nana en Lulu mee gemodificeerd.

According to the researcher, He Jiankui, the twins are the world's first germline genetically edited babies.[2][3][4] He Jiankui has reported that the girls were born healthy. The girls' parents were participants in a clinical project run by He, in which he offered standard in vitro fertilization services and in addition, used CRISPR-Cas9, a technology that can modify DNA, to modify the CCR5 gene in the embryos that were generated, to attempt to confer genetic resistance to HIV.[6] The clinical project was conducted secretly until November 2018.[2]

M'n temp is sinds vanavond weer normaal, heb alleen nog een lichte keelontsteking :no:. Met mazzel (en goede voeding +vitamines) kan ik er morgen weer tegenaan.
Balen van je keelontsteking. Beterschap.

Wist je trouwens dat He ontslagen en juridisch vervolgd werd. De baby's en nakomelingen konden geen aids meer krijgen, maar zijn act werd niet gewaardeerd. De EU vereist trouwens een vergunning (trits) om deze techniek binnen landbouw te mogen toepassen. De VS heeft 871 producten op Crispr-producten, China 858 en Europa maar 186. Belachelijk, zeker aangezien de douane de producten op geen enkele manier kan onderscheiden en het buiten Europa niet gereguleerd is.

Balen van je keelontsteking. Beterschap.

Wist je trouwens dat He ontslagen en juridisch vervolgd werd. De baby's en nakomelingen konden geen aids meer krijgen, maar zijn act werd niet gewaardeerd. De EU vereist trouwens een vergunning (trits) om deze techniek binnen landbouw te mogen toepassen. De VS heeft 871 producten op Crispr-producten, China 858 en Europa maar 186. Belachelijk, zeker aangezien de douane de producten op geen enkele manier kan onderscheiden en het buiten Europa niet gereguleerd is.
Jup, maar het gerucht gaat dat hij in het geheim handelde in naam van de Chinese regering. Het zou mij niets verbazen. Hij zit ook niet vast in een cel maar op een universiteits campus lol.

As of 28 December 2018, He Jiankui is sequestered in a university apartment under some sort of surveillance,[42][43] and may face serious consequences.[44]

On 29 January 2019, it was learned that a U.S. Nobel laureate Craig Mello interviewed He about his experiment with gene-edited babies.[45] In February 2019, He's claims were reported to have been confirmed by Chinese investigators, according to NPR News.[46] Later in February 2019, news was reported that suggested the Chinese government may have helped fund the CRISPR babies experiment, at least in part, based on newly uncovered documents.

Dat bewerken van voedselproducten met die techniek is trouwens best schandalig. Niet omdat ik iets tegen GMO heb per se, maar wel als het sneaky gebeurd.

• Like
Waarderingen: BB_
Zeer zeker vet kanaal. Maar je moet wel opletten. Zijn oude video’s waren wat meer in powerpoint stijl. Nu is het alleen monoloog en gaan. Maar wel hele interessante concepten. Zaken als Fermi Paradox en de implicaties van extreem uitstellen van sterven zijn echt vet.

Deze docu reeks ook super vet:

Ja ik snap je punt maar in principe zijn er voldoende mensen die zichzelf in de hoogste categorie zien maar dit simpelweg niet willen zeggen omdat dat ze dit niet zo netjes vinden. Jezelf dan lager inschatten zou een blijk van extra intelligentie en wijsheid zijn, al is dat niet zo serieus bedoeld waarschijnlijk. Maar goed die logica zie ik zelf niet.

Als je kijkt naar de wereldbevolking van zoveel miljarden mensen en je gaat ze rangschikken van laag naar hoog IQ en je deelt ze in 5 groepen dan denk ik dat je geen 5 publicaties op je naam hoeft te hebben om in de bovenste categorie te komen.

Dit beredeneren wordt in NL al snel gezien als schreeuwen over jezelf dat je intelligent bent.
Waar haal jij je tijd vandaan?:p

Ik beschouw mezelf wel ver bovengemiddeld intelligent (op ruwe intelligentie en neurologische eigenschappen, niet perse kennis, meer creatief en abstract inzicht) en denk dat ik elke studie zou snappen (en vind het ook allemaal wel interessant) maar ik ben zo verschrikkelijk lui dat ik de dag na vakantie alleen maar depri ben van het feit dat ik weer moet werken en dat gevoel gaat nooit weg. Kan me ook geen baan (wel hobbies) bedenken die uitdagend/interessant genoeg zou zijn of op enige manier voldoening zou geven. Dat idee van of je op je sterfbed zult balen dat je te weinig hebt gewerkt of te weinig hebt gechillt.

Wat heb je er dan aan in de echte wereld?

Iemand met een gewoon iq kan makkelijk veel succesvoller worden dan ik. Daar zijn alle vlakken van wetenschap, politiek/democratie, carieres, maatschappij, systematisch schaalbaar voor gemaakt. Volg netjes stap a b c en de uitkomst is haast gegarandeerd.

Ik beschouw mezelf wel ver bovengemiddeld intelligent (op ruwe intelligentie en neurologische eigenschappen, niet perse kennis, meer creatief en abstract inzicht) en denk dat ik elke studie zou snappen (en vind het ook allemaal wel interessant) maar ik ben zo verschrikkelijk lui dat ik de dag na vakantie alleen maar depri ben van het feit dat ik weer moet werken en dat gevoel gaat nooit weg. Kan me ook geen baan (wel hobbies) bedenken die uitdagend/interessant genoeg zou zijn of op enige manier voldoening zou geven. Dat idee van of je op je sterfbed zult balen dat je te weinig hebt gewerkt of te weinig hebt gechillt.

Iemand met een gewoon iq kan makkelijk veel succesvoller worden dan ik. Daar zijn alle vlakken van wetenschap, politiek/democratie, carieres, maatschappij, systematisch schaalbaar voor gemaakt. Volg netjes stap a b c en de uitkomst is haast gegarandeerd.
Je kan zelfs multimiljardair en president worden als je achterlijk bent. Als ik de linkse media tenminste moet geloven ;)

Dat bewerken van voedselproducten met die techniek is trouwens best schandalig. Niet omdat ik iets tegen GMO heb per se, maar wel als het sneaky gebeurd.
Dat is één van de bezwaren. Je ziet geen verschil met iets dat o.b.v. natuurlijke selectie is ontstaan.

Elke studie snappen vind ik wel een gewaagde uitspraak? Wat voor studie heb je gedaan? Ik denk dat als het over snaartheorie, bepaalde aspecten van AI en het standaardmodel van de deeltjesfysica gaat 99,9% van de mensen afhaakt.
Edit: nu zal dit bij een 'basisstudie' niet direct aan bod komen, maar aan de TU zijn wel vakken te volgen die echt maar heel weinig mensen volledig snappen.

Nu moet ik zeggen dat ik een groot verschil zie qua mbo/mts-niveau tussen de afgelopen 10-15 jaar en daarvoor. Uitzonderingen daargelaten. Ik zie juist dat de mate van intelligentie en het abstracte denkvermogen vroeger hoger lag dan tegenwoordig. Het denken in het grote plaatje, ruimtelijk inzicht, wiskundig inzicht / hoofdrekenen, besef van dimensies, ordegrootte e.d. (ik heb het over technische studies), niveau Engels is over algemeen lager dan vroeger. Dit baseer ik overigens niet op cijfers en statistieken, maar enkel op ervaring en ervaring van menig oudere mts'er welke nu leidinggevende is en jongere werknemers begeleid.

Ik heb dezelfde ervaringen op dit punt, maar verder geen idee of dit door statistieken wordt bevestigd.
Verder observeer ik nog wel meer vermindering van bepaalde vaardigheden bij leerlingen/studenten, zoals goed cq. volledig begrijpend lezen en een steeds kortere spanningsboog qua concentratievermogen.

Overigens, werkcapaciteit en competenties op niveau bezitten ze juist dan weer wel.
Ook zijn ze -afgezien van wat rotte appels- zeer pragmatisch en oplossingsgericht ingesteld, iets wat ik bij het lesgeven prettig vind.

(Alle afkortingen die je noemt dienen trouwens in kleine letters te worden geschreven.)

Ik weet het, maar ik ben blijven hangen in een tijdperk waarin er nog hoofdletters werden gebruikt.
Koppig als dat ik ben houd ik daar halsstarrig aan vast, gewoon omdat het kan en ik dat zelf wel even bepaal. :p

Je kan zelfs multimiljardair en president worden als je achterlijk bent. Als ik de linkse media tenminste moet geloven ;)
Dat kun je beter gewoon steengoed zijn in voetbal, basketbal, honkbal of American football of goed zijn met je make-updoos en 100M+ Instagramvolgers hebben.

Elke studie snappen vind ik wel een gewaagde uitspraak? Wat voor studie heb je gedaan? Ik denk dat als het over snaartheorie, bepaalde aspecten van AI en het standaardmodel van de deeltjesfysica gaat 99,9% van de mensen afhaakt.
Edit: nu zal dit bij een 'basisstudie' niet direct aan bod komen, maar aan de TU zijn wel vakken te volgen die echt maar heel weinig mensen volledig snappen.
Ik zou theoretische natuurkunde eerder tot dat niveau snappen dan dat ik het zal begrijpen dat mensen te motiveren zijn om naar school te gaan en huiswerk te maken en met het gezeik van andere mensen willen dealen.

• Like
Maar wat als dit kan naast je werk, als je daar tijd voor hebt? Wat nou als jij met 15 tot 20 uur simpel werk per week je huidige salaris kunt verdienen en je dus 20 tot 30 uur meer vrij te besteden uren per week hebt?

ik zou ook niet gelukkig zijn als ik mijn huidige werkzaamheden zou moeten doen van 9 tot 5 met ruim 2 uur reistijd per dag en redelijk wat overwerk per week omdat ik het werk anders niet af zou krijgen.

Dit is een zeer goed punt en ik denk dat voor veel mensen met de jaren je honger naar meer ‘succes’ in je ‘carriere’ lager wordt en je meer waarde gaat hechten aan tijd. Tijd = leven. Geld is enkel benodigd om dat wat je in de beschikbare tijd doet naar een hoger niveau te tillen (niet per definitie maar meer geld betekend vaak leukere activiteiten in je vrije tijd).

Voor mij is het zo dat werken voor een baas per definitie frustratie brengt. Ik ben pas 36 en zie nu al dat het onhoudbaar is dit een leven te doen. Maar 40+ uur weken op loonbasis dat punt wil ik snel los laten.

Vrije tijd wordt steeds waardevoller naarmate je ouder wordt in mijn ervaring.

Voor wie zichzelf verder wilt ontplooien is dit een leuke site:

Ja ik heb daar aantal cursussen gedaan maar vind het irritant dat je tegenwoordig moet betalen voor een certificaat plus dat er praktijk toetsen in zitten die je op een forum moet posten en door andere leerling moet laten keuren. Dit process maakt dat veel cursussen die je bijvoorbeeld de eerste 7 dagen gratis zijn je in die tijd niet kan afronden en daarom moet betalen voor afronding.

Heb er wel wat uurtjes doorgebracht. Vroegah was alles gratis.

Ik word niet gelukkig van simpel werk en als ik dat zou willen, zou ik gerust iets anders kunnen doen. Ik heb bewust gekozen voor mijn werk en voor een full-time baan. Ik zou vrije tijd best oké vinden, maar merk nu dat ik het na een paar vrije dagen lekker vind weer aan het werk te gaan. Overigens zou ik die vrije tijd dan toch weer gaan besteden aan een studie of ander werk. Nu is mijn situatie ook anders dan de jouwe, ik heb geen gezin. Ik heb echter ook collega's die naast een fulltime baan nog een hbo-studie in de avond doen en 3 kids thuis hebben zitten. Iedereen maakt zo zijn keuzes en heeft zijn ambities.

Ik heb genoeg vrijheid in mijn werk en zit weleens langer op kantoor zonder dat mijn werkgever mij daartoe verplicht. Ik werk niet veel over en als ik het al doe is het vrijwillig omdat ik iets af wil krijgen. De term 'af' is een loos begrip binnen mijn werk. Er is altijd genoeg te doen, dus het is meer een kwestie van prioriteiten stellen dan al het werk afkrijgen. Ik kan mij niet voorstellen hoe het is om te kunnen zeggen: 'al het werk is af, dus ik ga nu maar naar huis of op kantoor zitten niksen, krantje lezen. :lol:

Gelukkig word je trouwens van een leuke baan waar jij genoeg plezier aan beleeft en voor jou genoeg uitdaging in zit. Dat is voor iedereen anders. Het belangrijkste is dat je elke dag met plezier in de auto of op de fiets stapt en naar je werk gaat.

Ik begrijp heel goed dat als iemand op z'n 62ste met pensioen kan en het zich financieel kan veroorloven, hij/zij het wel mooi geweest vindt, maar dat is niet iets waar ik op mijn leeftijd mee bezig ben.

Het is absoluut geen aanval op jou of jouw werk, als jij genoeg plezier beleeft aan wat en hoeveel jij werkt, is dat toch prima.:) Maar stel jezelf eens de vraag: "wat is mijn droombaan?" (dan bedoel ik niet Hollywood-ster of profvoetballer, een beetje reëel) of "welk werk zou ik zou echt superleuk vinden om te doen en enthousiast van worden?". Is dat je huidige werk? Zo nee, wat zou je bij je huidige werkgever wel echt graag willen doen of veranderen en wat zijn de mogelijkheden hiertoe? Kun je met jouw huidige kennis en ervaring elders een baan vinden waarbij je dit wel hebt (met acceptabele arbeidsvoorwaarden, salaris, reisafstand)? Een sleur en onvoldoende uitdaging in het werk leidt bij veel mensen tot gemakzucht, verveling, een minder kritische houding etc.

Ik lees hier de pitbull mentaliteit die ik zeer waardeer. Het enige waarvoor ik je uit ervaring wil behoeden is dat jouw werkgever dit ook weet. Ook in referentie naar het verhaal van @Steks over de overname van het bedrijf door investeerders.

Er zijn zo veel bedrijven wiens verdienmodel simpelweg is de werknemer zodanig uitknijpen dat hij altijd op 110% van zijn energieniveau zit (en 70% van zijn presteren wegens overstress). Te moe om te zoeken naar een nieuwe baan, iedere dag gebroken thuis. Vast tussen kind en hypotheek. Loonslaaf. Veel werkgevers weten precies dat punt te vinden waarbij een pitbull als jij al zijn energie in de zaak stort en als je een beetje pech hebt wordt je ambitie leeg getrokken tot je na 5 jaar versleten en leeg overblijft. Dat moment waarop jij het schouderklopje verwacht staat er een nieuwe knaap te wachten voor hetzelfde process.

Ik zeg niet dat iedere werkgever zo is. Maar ben waakzaam voor bedrijfspolitiek en uitbuiting. Ik kan me bijna niet voorstellen dat daar waar meer dan 2 mensen samenwerken er niet mensen uitwrongen worden. In grote organisaties is het de taak van de CEO om iedere druppel uit het personeel te wringen tegen de laagste kosten, alles ten gunste van de aandeelhouders.

Dan kom ik weer op het punt van Steks. Wat vrije tijd voor jezelf en zoveel mogelijk ‘bang for buck’ qua tijd/saris is een goede optie. In je vrije tijd kan je jezelf ontplooien en je plannen smeden om te ontsnappen uit de klauwen van de corporate slavendrijvers.

Waar haal jij je tijd vandaan?:p

Ik heb geen geduld voor TLC programmering of Netix series. Ik ben verslaafd aan feitjes, documentaires en nieuwe kennis. Savonds wil ik even lekker kankeren over politiek op DBB of Youtube/Twitter of ik kijk graag documentaires en leerzame dingetjes op youtube. Als je eens wat tijd over hebt en Isaac Arthur kanaal gaat kijken gaat er een wereld open.

Succes is niet de graadmeter toch? Het is toch leuk om de puzzle stukjes op zijn plek te vinden en dingen te leren. Alles is een les. En ooit komt er een moment dat je je baas de vinger geeft en voor jezelf iets doet en dan komt al die kennis en al die feitjes van pas. Dat je al een hobby hebt gevonden waar je je passie in kwijt kan, man, dat is al zo veel. Met een goed intellect en een beetje zakelijk inzicht denk ik dat iedere hobby naar een hoger niveau te tillen is en het een succesvolle bron van inkomsten kan worden.

Had ik maar een maar een hobby man. Bier zuipen bij heavy metal concerten, dat heb ik nog niet weten te vermarkten.

Worst case scenario wordt je conciërge op een basisschool en dan heb je het iig geprobeerd, toch? Pluk de dag. Niet geschoten is altijd mis. Winnen is belangrijker dan meedoen enzo.

Laatst bewerkt:
Coursera is niet meer gratis? Dat is lame. Heb er vroeger nog een paar verschillende gedaan (niet afgerond tho).

Trump komt op mij nou ook niet bijster intelligent over. :o Op jou wel?
Kheb wel eens wat oudere interviews van hem gezien en ik moet zeggen dat men hem zwaar onderschat. Hij is verre van dom, is zeer berekend en is koning in het sluiten van deals.

Ik denk dat om mensen te manipuleren je toch zeker wel over een hogere mate van intelligentie moet beschikken. Hij bespeelt de media ook geniaal met zijn 'domme tweets', door ze bijvoorbeeld te fucken door te zeggen dat hij "a stable genius" is. Linkse media begint vervolgens weer te schuimbekken en hij zit waarschijnlijk lachend alle boze reacties te lezen terwijl hij stijgt in peilingen en CNN's ratings gedecimeerd zijn. Wie is er dan dom?

Hij speelt het spelletje zo moeilijk goed, mensen hebben het niet eens door.

• Like
Ik word niet gelukkig van simpel werk en als ik dat zou willen, zou ik gerust iets anders kunnen doen. Ik heb bewust gekozen voor mijn werk en voor een full-time baan. Ik zou vrije tijd best oké vinden, maar merk nu dat ik het na een paar vrije dagen lekker vind weer aan het werk te gaan. Overigens zou ik die vrije tijd dan toch weer gaan besteden aan een studie of ander werk. Nu is mijn situatie ook anders dan de jouwe, ik heb geen gezin. Ik heb echter ook collega's die naast een fulltime baan nog een hbo-studie in de avond doen en 3 kids thuis hebben zitten. Iedereen maakt zo zijn keuzes en heeft zijn ambities.

Ik heb genoeg vrijheid in mijn werk en zit weleens langer op kantoor zonder dat mijn werkgever mij daartoe verplicht. Ik werk niet veel over en als ik het al doe is het vrijwillig omdat ik iets af wil krijgen. De term 'af' is een loos begrip binnen mijn werk. Er is altijd genoeg te doen, dus het is meer een kwestie van prioriteiten stellen dan al het werk afkrijgen. Ik kan mij niet voorstellen hoe het is om te kunnen zeggen: 'al het werk is af, dus ik ga nu maar naar huis of op kantoor zitten niksen, krantje lezen. :lol:

Gelukkig word je trouwens van een leuke baan waar jij genoeg plezier aan beleeft en voor jou genoeg uitdaging in zit. Dat is voor iedereen anders. Het belangrijkste is dat je elke dag met plezier in de auto of op de fiets stapt en naar je werk gaat.

Ik begrijp heel goed dat als iemand op z'n 62ste met pensioen kan en het zich financieel kan veroorloven, hij/zij het wel mooi geweest vindt, maar dat is niet iets waar ik op mijn leeftijd mee bezig ben.

Het is absoluut geen aanval op jou of jouw werk, als jij genoeg plezier beleeft aan wat en hoeveel jij werkt, is dat toch prima.:) Maar stel jezelf eens de vraag: "wat is mijn droombaan?" (dan bedoel ik niet Hollywood-ster of profvoetballer, een beetje reëel) of "welk werk zou ik zou echt superleuk vinden om te doen en enthousiast van worden?". Is dat je huidige werk? Zo nee, wat zou je bij je huidige werkgever wel echt graag willen doen of veranderen en wat zijn de mogelijkheden hiertoe? Kun je met jouw huidige kennis en ervaring elders een baan vinden waarbij je dit wel hebt (met acceptabele arbeidsvoorwaarden, salaris, reisafstand)? Een sleur en onvoldoende uitdaging in het werk leidt bij veel mensen tot gemakzucht, verveling, een minder kritische houding etc.
Terugdenkend aan de laatste 16 jaar, zo lang werk ik nu bij mijn werkgever en hoewel ik de eerst tijd wat meer motivatie had en het werk wat meer belastend was heb ik het nooit als echt uitdagend beschouwd. Hoe ben ik al die jaren dan doorgekomen zonder af te stompen?

Zoals ik al zei ben ik nooit heel lang ergens in geïnteresseerd, de volgende zaken hebben mij al die jaren beziggehouden. Ik ben moderator geweest van een audio/hifi-forum, ik heb zelf luidsprekers en eindversterkers gebouwd. Ik heb heel veel gefietst, op de mtb (zeker maandelijks met de auto naar de ardennen) en ligfiets en heb deze en die van mijn vrouw zelf onderhouden (tot aan het reviseren van het binnenwerk van de verende voorvork aan toe. Mijn huidige huis is zo goed als casco opgeleverd en heb veel zelf in huis gedaan. Ik heb als hobby een zeeaquarium gehad, heb meegeholpen aan het opzetten van een Nederlandstalige database van vissen die gehouden worden binnen de hobby, ik had een afwijkende methode van het beheersen van veel belangrijke parameters deels zelf bedacht en op fora heb ik dit onder de aandacht gebracht, later ben ik een bedrijf gestart, mijn producten (sommigen uniek op de markt) verkocht ik direct aan de particulier, maar ook via een aantal winkeliers in Nederland en België. En toen kwamen de kinderen en als je vrouw dan full-time blijft werken, jij zelf in ploegendienst werkt en de kinderen maar 2 dagen per week naar de opvang gaan dan heb je de eerste jaren eigenlijk alleen maar vrije tijd als de kinderen slapen. Sinds een half jaar ben ik serieuzer gaan fotograferen en heb ik ook veel interesse in de techniek.

Dit alles had ik nooit kunnen doen als ik al mijn energie in een baan had moeten stoppen. Als ik mijn gevoel had gevolgd dan had ik niet alleen maar gedacht aan de volgende banen, maar dan had ik er ook serieus werk van moeten maken. Ik heb nagedacht om te solliciteren naar een R&D baan bij een luidsprekerfabrikant en bij een bandenfabrikant, een tijd lang heb ik met de gedachte gespeeld om voor mijn beroep op de motor te zitten, bijvoorbeeld als agent of bij Rijkswaterstaat en nu lijkt me een R&D baan bij een camera-/lenzenfabrikant wel wat.
Al met al is wat ik nu doe niet mijn droombaan wat werkzaamheden betreft, maar het is wel mijn droombaan in de zin dat ik naast het werk alles in het leven kan doen wat ik wil. Ik ben net 40, werk nu 30 uur per week en mijn vrouw 32 uur en de kans in groot dat we tot ons pensioen dit aantal uren, of nog minder blijven werken.

Succes is niet de graadmeter toch? Het is toch leuk om de puzzle stukjes op zijn plek te vinden en dingen te leren. Alles is een les. En ooit komt er een moment dat je je baas de vinger geeft en voor jezelf iets doet en dan komt al die kennis en al die feitjes van pas. Dat je al een hobby hebt gevonden waar je je passie in kwijt kan, man, dat is al zo veel. Met een goed intellect en een beetje zakelijk inzicht denk ik dat iedere hobby naar een hoger niveau te tillen is en het een succesvolle bron van inkomsten kan worden.

Had ik maar een maar een hobby man. Bier zuipen bij heavy metal concerten, dat heb ik nog niet weten te vermarkten.

Worst case scenario wordt je conciërge op een basisschool en dan heb je het iig geprobeerd, toch? Pluk de dag. Niet geschoten is altijd mis. Winnen is belangrijker dan meedoen enzo.
Vrije tijd is inderdaad waardevol.

Trainen en ripped zijn geeft wel wat voldoening. Een uurtje uitdagend gamen ook. Poolen en ouwehoeren is wel leuk. Verder liever in een prettige natuurlijke omgeving chillen dingen doen die in het moment fijn zijn. Lopen met een hond, een stukje fietsen, snowboarden, surfen, skaten, in privezwembad badderen, schieten, en uiteindelijk bbqen in de tuin en slapen zonder beschaving in zicht.

Niet echt hobbies om mee te verdienen. Geen zin/kunde om mensen te overtuigen me ergens geld voor te geven. Zodra het productief moet zijn voor anderen verdwijnt mijn motivatie/interesse eigenlijk wel.

• Like
Gelukkig werk ik voor een baas zonder winstoogmerk :)

Gelukkig werk ik voor een baas zonder winstoogmerk :)
Hoezo gelukkig?
werk je liever voor geld dat mensen onder dwang is afgenomen? :P

Trouwens, heeft de infanterie je nooit aangetrokken? Leek mij altijd meer wat om goed te schieten en uitvoeren dan dat bureauwerk voldoening zou geven.

Terug
Naar boven