Kaassaus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.532
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben je FDR vergeten?Ja ik ben het met je eens hè. Maar als ik naar LBJ kijk dan is dat ook echt een Texan cowboy, maar in mijn ogen de beste president van de USA van de laatste 100 jaar.
inb4 ben je JFK vergeten
Nee

Waarom vind jij LBJ de beste president v/d afgelopen eeuw dan?Nee
Politiek wel een interessant figuur, maar ben niet zo gecharmeerd van zijn stijl.
Lang verhaal, veel verschillende redenen. Een aantal ook wel persoonlijk, toegegeven. Je bent van harte uitgenodigd om een keer koffie te komen drinken.Waarom vind jij LBJ de beste president v/d afgelopen eeuw dan?
Ik snap vrouwen echt niet. Vragen naar de beste president van de VS is dus de key om voor een drankje uitgenodigd te worden?Lang verhaal, veel verschillende redenen. Een aantal ook wel persoonlijk, toegegeven. Je bent van harte uitgenodigd om een keer koffie te komen drinken.
Ik zie wel hoe jij het topic weer van bèta-wetenschappen richting politiek tracht te wijzigen. Grrr.
Precies. Zo werkt dat bij alle vrouwen ja.Ik snap vrouwen echt niet. Vragen naar de beste president van de VS is dus de key om voor een drankje uitgenodigd te worden?
Ik lust geen bier. Alleen speciaal bier. Ben een speciaal meisje.Omdat je mij gisteren had afgewezen om een biertje te gaan drinken.
Is het hoogmoed om te denken dat onze intelligentie niet zomaar voorbijgestoken zal worden door een technologische uitvinding, of is het hoogmoed om te denken dat we binnen 150 jaar ontwikkeling een computer kunnen maken die ontelbare keren intelligenter is dan ons?
De zwakte van dit verhaal ligt niet in de statistiek die wordt gebruikt, maar het gebrek aan input. Geldt voor de andere berekeningen ook.
Het is maar net welke aannames je doet.
Zoals met elke model: gigo- garbage in = garbage out.
Volgens mij weten we het gewoon niet.
Weet ik niet, maar Rob G geeft voor AI een IQ op van 500+.
Ik heb nog Piraat Triple Hop staan.Precies. Zo werkt dat bij alle vrouwen ja.
Ik lust geen bier. Alleen speciaal bier. Ben een speciaal meisje.
Lijkt me goed voor een date met @Sanca Claus
Ik heb ook wel vrouwenbier. Of gewoon Leffe, Brugge Zot blond, Grimbergen, Chimay.... Of wacht, de boodschap is duidelijk..

Ben je te verleiden met een Jopen mooie Nel?
Kasteel rouge moet je eens drinken. Dat is een kriek maar dan alcohol zoals een duvel.Ik heb ook wel vrouwenbier. Of gewoon Leffe, Brugge Zot blond, Grimbergen, Chimay.... Of wacht, de boodschap is duidelijk..![]()
Omdat we in onze omgeving geen aanwijzingen van intelligent buitenaards leven zien, wil dat natuurlijk niet zeggen dat die er nier zijn. Onze techniek is immers primitief.De eerste of de tweede bewering?
Uit mijn hoofd, dus misschien met details die niet helemaal juist zijn:
De mogelijkheid dat buitenaards intelligent leven bestaat, is een 'probleem' dat typisch in te schatten is met behulp van de zogenaamde 'uniform logarithmic prior', dit begrip moet je zelf even opzoeken om het te kunnen vatten. Omdat we geen aanwijzingen hebben dat er intelligent leven in ons melkwegstelsel bestaat (wat tegenwoordig door kosmologen wordt aangenomen), kunnen we volgens de uniforme logaritmische prior aannemen dat dit in het hele universum zo is (stap van 100 miljoen naar 100 miljard lichtjaar is minder groot dan op het eerste gezicht lijkt). Echter, als het multiversum realistisch is, wat een noodzakelijke consequentie van 'inflatie' is, de algemeen geaccepteerde theorie van Alan Guth waarmee de big bang, de Euclidische (vlakke) geometrie van het universum, en nog veel meer, mee wordt verklaard, is buitenaards leven niet alleen mogelijk, maar ook zeker; alleen is er dan waarschijnlijk geen communicatie (tussen universa!) mogelijk.
Ook biologen (zoals ik) houden er rekening mee dat (intelligent) leven wel eens uniek zou kunnen zijn in het heelal. Om te beginnen is er een ribosoom nodig om een ander ribosoom te kunnen maken, zodat dit niet geleidelijk geëvolueerd kan zijn (zoals een andere complexe structuur als het oog). En er zijn een flink aantal andere 'bottlenecks'geweest bij het ontstaan van leven, van multicellulair leven, en van intelligent leven. Er zijn, als voorbeeld van het laatste knelpunt, 100 miljoen jaar dinosauriërs geweest, zonder dat er sprake was van veel technologische ontwikkeling.
Ik drink zelf, ik principe, geen alcohol. Kasteel Rouge ken ik wel, is inderdaad lekker. Er zijn wel meer zwaardere krieken, m'n vader brouwt zelf ook.Kasteel rouge moet je eens drinken. Dat is een kriek maar dan alcohol zoals een duvel.

Was je dronken toen je dit typte?Ik drink zelf, ik principe, geen alcohol. Kasteel Rouge ken ik wel, is inderdaad lekker. Er zijn wel meer zwaardere krieken, m'n vader brouwt zelf ook.![]()