ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Altijd goed geleid.
Is ook een verkapt kijk mij slim zijn topic

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Altijd goed geleid.

intelligentie is bepaald door omstandigheden , mijn huisarts prima kerel ! maar zet hem bij mij in de werkplaats en hij word een autist . aan de andere kant kan ik zijn werk niet aanNiet perse, maar leek me een mooie aanleiding. Zou het wel leuk vinden als mensen hun keuze toe kunnen lichten.

fok jou ik ben snel afgeleidAltijd goed geleid.
Is ook een verkapt kijk mij slim zijn topic![]()

van die zin klopt geen houdt
Ik brant mij daar niet aan.
Hier is geen speld aan vast te trekken.
Van vwo naar vmbo door blowen? Ik blowde vanaf vmbo en ben niet gezakt,.VWO schooladvies presteerde ondermaats afgezakt naar vmbo mede doordat ik heel veel blowde en schijt had
Later weer naar school gegaan en nu is mijn hoogst genoten opleiding mbo 4.
Ik denk dus gemiddeld.
Meeste lui met eigen bedrijf hebben ook geen diploma.Had altijd het nadeel dat ik iets 3 keer moet lezen en dan pas kan vertellen wat ik zojuist gelezen heb. Raak ook vaak de weg kwijt als ik ergens al eens eerder ben geweest. Harstikke zwak dus op bepaalde vlakken.
Logisch kunnen denken en je sterke en zwakke punten kennen kom je ook een heel eind mee. Geen noemenswaardige diploma's maar toch wel goed in het ondernemen.
Meeste lui met eigen bedrijf hebben ook geen diploma.
Daarnaast volgen ze vaak niet de ‘gebaande’ paden. Dat maakt het lastig om gewoon een trucje uit te voeren. En als je nietbraaf doet wat wordt gevraagd krijg je niet zomaar een voldoende. Ook al is het denkniveau ver vooruit.
Helaas wordt intelligentie nauwelijks gewaardeerd in Nederland. Slimme kinderen zijn maar lastig. Liever steken we al dat geld in het verlagen van het niveau zodat iedereen maar ‘mee kan doen’.
ondernemer?Mijn broertje kan ze eigen naam nog niet foutloos spellen en is zeer succesvol ondernemer. Wat deze jongen met ze 25 jaar verdiend kan ik nog wel wat van leren. Succes word niet bepaald door intelligentie.
Opleiding is geen garantie op succes en verder ook niet erg relevant of iemand wel of niet intelligent is.
Mijn broertje kan ze eigen naam nog niet foutloos spellen en is zeer succesvol ondernemer. Wat deze jongen met ze 25 jaar verdiend kan ik nog wel wat van leren. Succes word niet bepaald door intelligentie.
Opleiding is geen garantie op succes en verder ook niet erg relevant of iemand wel of niet intelligent is.
Waar haal jij dit laatste vandaan? Hele maatschappij verwacht dat je slim bent. Stel je voor dat je kind geen havo/vwo advies krijgt, dan kloppen ouders boos aan op school dat dit niet juist kan zijn. Schaamte tegenover andere ouders. Nee de trotsheid druipt er juist af bij slimme mensen.