Hallo,
Ik wil graag afvallen, ik ben 14 jaar en weeg 85 kilo, dit is veel te zwaar!! Ik doe 2x één uur tot anderhalf uur fitness hier doe ik cardio en kracht, daarnaast doe ik ook nog 1x per week anderhalf uur aan badminton. Wat moet ik doen om mijn vetpercentage (heel) veel te laten zakken
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!!
Ik wil graag afvallen, ik ben 14 jaar en weeg 85 kilo, dit is veel te zwaar!! Ik doe 2x één uur tot anderhalf uur fitness hier doe ik cardio en kracht, daarnaast doe ik ook nog 1x per week anderhalf uur aan badminton. Wat moet ik doen om mijn vetpercentage (heel) veel te laten zakken

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!!

of een paar lekkere broodjes met kipfilet of met ham etc. paar stukkies fruit per dag en natuurlijk je groentes bij je avondmaaltijd heel belangrijk.
dus maak daar gebruik van eet lekker groente en gezond en je zal zien, met je trainen erbij ben je zo alles kwijt
dus ik denk dat het dan rond de 80% zou zitten..
kun je een beetje kijken of jij er goed voor staat... trouwens.. ook hoe beter de conditie hoe beter je verbranding gaat.. dus op conditie trainen heeft ook effect op de langere termijn.