Snuff-Sann
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 11%
Hoe kom je aan je nickname?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kom je aan je nickname?
Verbastering van Sanka van Cool runnings, is blijven hangen sinds mijn puberteit.
@UnCompress hij heet toch DJ geen ThuggishRuggish dus nogal logisch dat hij daar niet maar luistert
??Stoere naam man!Verbastering van Sanka van Cool runnings, is blijven hangen sinds mijn puberteit.
Saxon heb ik recent toegevoegd, verwijzing naar Arthur Saxon.
OkeArminius en zijn kornuiten gaven de Romeinen een pak slag. een David vs. Goliath verhaal zeg maar.
Sterke naam!Arminius en zijn kornuiten gaven de Romeinen een pak slag. een David vs. Goliath verhaal zeg maar.
Oke
Sorry, maar als jij een probleem hebt met mijn nickname, en je wil er iets aan doen... *pats* ...Kom op dan!
GerapporteerdSorry, maar als jij een probleem hebt met mijn nickname, en je wil er iets aan doen... *pats* ...Kom op dan!
Door wie?Ik heb 1 letter van mijn eigen naam veranderd aangezien die al bezet was

Door de paus

Ik wou hem maken maar dacht nee die is wel behoorlijk slecht en nu maak jij hem. Mijn dank is groot

Kut die wou ik ook makenIk wou hem maken maar dacht nee die is wel behoorlijk slecht en nu maak jij hem. Mijn dank is groot![]()

Gvd @Saus Zie je nu wat je doet!!
Denken er meer mensen bij het lezen van @vntl aan fentanyl?