XXL Nutrition

Hoe kom je achter je beltegoed?

UltraX

Competitive Bodybuilder
Waardering
10
Waar kun je beltegoed vinden als je een hi abbonement hebt? Zit nu wel allemaal te smsen en te bellen maar ik wil er absoluut niet overeen komen, dat is het niet waard:D

Ik had een smsje naar 1244 met bericht SALDO, ik kreeg toen Hi 20 euro, uw tegoed is 19,15 en na 1 smsje was het exact hetzelfde, ik had verder 125 belminuten of 125 smsjes dacht ik? Maarja ik snap er dus maar de ballen van.

Edit: volgens mij kan ik pas beltegoed vragen na 19 augustus? Wat is dat voor onzin dat ik 1 keer in de zoveel tijd mijn beltegoed kan opvragen? Lijkt me sterk dat ik maar bijvoorbeeld 1 keer in de 2 weken kan kijken hoe het met me tegoed staat? Anders snap ik het wel dat mensen er overheen gaan...

Laatst bewerkt:
Mooi ezelsbruggetje:

Als je telefoon niks meer doet is je beltegoed op.

1244 bellen. Het wordt niet gelijk geupdate. Even wachten dus.

Uhmm door er niet voor te staan?

sms SALDO naar 1244. Dan krijg je een sms met je saldo en indien je internet gebruikt hebt ook eentje met je dataverbruik. Verder kun je sms verdubbelen door DUBBEL AAN naar 1266 te sturen.

Kijk maar op de hi site bij klantenservice. Zoeken op bundeltegoed opvragen en dan komt de juiste vraag wel naar boven.

Terug
Naar boven