XXL Nutrition

Advies gevraagd

Bezoekers in dit topic

nielsHarley zei:
Ik hou jullie op de hoogte ik bel haar vanavond wel ff, ben nu aan het werk.

kreeg net al weer een sms, met: kan ik deze week s'avonds naar je toe komen?
Niels jongen, neem nou eens wat aan van je collega en hang m dr gewoon ff een keertje in man..., je lijkt wel een wijf met dat gezeur van je!!!!!
 
Gewoon palen die bolle breezah.
 
Who's turn to get the slut? :D
 
hahaha niels pimpt die ho zoals het hoort !!!
 
nielsHarley zei:
Met er in van vind je ook wel leuk, zij terug smsen van lieverd ik wil je snel zien, slijm slijm. Ze wisselt wel erg graag of staat te lang droog.

Nog meer geintresseerde ;), ze is heel snel op je verliefd.

Nee dank je....die reclame van : 'wie laat zich dan ook nken zonder condoom? ' schiet me ineens te binnen.

:D
 
JimmyH zei:
hahaha niels pimpt die ho zoals het hoort !!!
Niels is ook nog maagd, hij weet niet echt hoe hij ermee om moet gaan :dunno:
 
palen die dikke bambus!! na afloop gewoon ontkennen dat je haar kent
 
Brolly_S zei:
palen die dikke bambus!! na afloop gewoon ontkennen dat je haar kent

zal je zien dat ze straks zwanger is van je, een videocamera in de kamer heeft hangen en je helemaal kapot chanteert.. PSYCHO ALERT!
 
Leviathan zei:
Nee dank je....die reclame van : 'wie laat zich dan ook nken zonder condoom? ' schiet me ineens te binnen.

:D

Behalve dat gaan die rubbers ook wel eens kapot trouwens. Dus ze zijn echt niet 100% veilig.

Maar goed, volgens mij wil ze je gewoon een keer proberen, puur voor coïtus en de rest is geslijm eromheen. Dat doen wij toch wel eens bij vrouwen.? Kom Niels, doe niet zo ego, laat die meid jou gewoon een keer lekker pakken, heeft ze zin in, laat 'r!
 
nielsHarley zei:
Het klikte niet en ja zij was ook niet de mooiste.
.

Ach op een mooie tafel kan je niet nken. Of ging dat spreekwoord anders?

In ieder geval: misschien is ze niet zo mooi, maar een coïtus beest in bed, zou zomaar kunnen Niels. Ik zou d'r een beurt geven hoor, en je bent inderdaad een kniesoor. En een vuile egoist dat je die meid niet een lekker beurt geeft waar ze zin in heeft. Bah, als ze nu 17 was en een vriendin van je moeder die eigenlijk een travestiet bleek te zijn of zo, ja dan was het een sappig verhaal, maar dit vind ik tegenvallen hoor.
 
ja, ballen die zeug!!

en plaats een foto :cool:
 
nielsHarley zei:
Nog meer geintresseerde ;), ze is heel snel op je verliefd.

Verliefd? Onzin, ze doet gewoon net alsof voor de coïtus. En gezeik van je Niels dat je haar niet wilt nken, volgens mij doet ze namelijk als de beste, lelijke dikke meiden kunnen vaak nken als beesten. Kijk die mooie meiden laten jou al het werk doen, en liggen er met een air van, laat maar zien dan....Deze meid niet hoor, die doet je de hele dag en nacht, tot je eelt op je geval hebt. Ik zou d'r een beurt geven hoor! Vuile ego, gun die meid een lekker pik in d'r gleuf man! Wil je eerst een verlovings ring of zo?
 
Back
Naar boven