XXL Nutrition

Hoe krijg je een ronde borst

Als ik nu naar je foto kijk, zie ik er veel spier en weinig vet rond je borst. Ik zou maar meer eten en minder je borst trainen.

Anders post je even niks meer.. tot nu toe waren beide posts van jou totaal waardeloos. :o

OT:
Voor jouw doen heb je er aardig wat massa op zitten, maar voor veel mensen is dit hoe hun borst vanzelf al was voordat ze trainde.
Conclusie is dat je gewoon lekker door moet trainen, de vorm staat nagenoeg vast door de aanhechtingen.
Weliswaar verandert de vorm wel als ie heel groot word, maar dat gaat vanzelf.

• Topic Starter Topic Starter
Anders post je even niks meer.. tot nu toe waren beide posts van jou totaal waardeloos. :o

OT:
Voor jouw doen heb je er aardig wat massa op zitten, maar voor veel mensen is dit hoe hun borst vanzelf al was voordat ze trainde.
Conclusie is dat je gewoon lekker door moet trainen, de vorm staat nagenoeg vast door de aanhechtingen.

oke duidelijk. Me borst liep inderdaad altijd al erg achter, heb van mezelf echt een kippeborst. Ik heb de afgelopen 6 maanden echt keihard geknald, goede voeding etc, ben flink vooruitgegaan in totaal, maar me borst blijft me zwakke puntje. Maar maakt niet uit, ik geef hem extra aandacht zodat hij over 6 maanden weer wat groter is.

Of je traint je borst met iets minder dan 18 sets...

teveel belasting? Ik heb juist het gevoel dat het beter gaat sinds ik me volume omhoog heb gegooid..

als ik 12 sets doe, dan voel ik de dag erna niks..

Dat je niks voelt betekent ook niks.
18 sets voor een kleine spiergroep is imo teveel. (ja borst = klein)

• Topic Starter Topic Starter
hoeveel sets zou jij adviseren dan? Want aangezien ik hem nu eens in de 6 dagen pak wil ik hem wel intensief pakken want hij kan 6 dagen herstellen (en groeien!)

Silicone

hoeveel sets zou jij adviseren dan? Want aangezien ik hem nu eens in de 6 dagen pak wil ik hem wel intensief pakken want hij kan 6 dagen herstellen (en groeien!)

Ik zou hem 2x per week pakken met 6-7 sets/keer ofzo.
En zeker niet elke set tot failure.
Je kan ook beginnen met een fly variant en nadien pressen. (inb4 compounds voor iso)

OT:

Ik weet wat ik zeg, ik had ook zo'n borst. Toen ik weer begon te trainen - 3 maandjes lang kwam ik 6kg aan en had ik een mooie ronde borst.

Ik weet wat ik zeg, ik had ook zo'n borst. Toen ik weer begon te trainen - 3 maandjes lang kwam ik 6kg aan en had ik een mooie ronde borst.

Maakt niet uit dat jij dacht dat je met alleen maar 6 kilo verschil dacht een volle borst te hebben gekregen:rolleyes:
Wat je zegt slaat gewoon nergens op.
6 kilo... ik ben van 54 naar 85 gegaan en mij hoor je nog niet praten over een goede chest.
Ga je eerst eens verdiepen in de materie voordat je zegt: "eerst was het zo, en toen was het zo"
Oh ja, ik heb WEL papiertjes die zeggen dat ik gelijk heb;)

Maakt niet uit dat jij dacht dat je met alleen maar 6 kilo verschil dacht een volle borst te hebben gekregen:rolleyes:
Wat je zegt slaat gewoon nergens op.
6 kilo... ik ben van 54 naar 85 gegaan en mij hoor je nog niet praten over een goede chest.
Ga je eerst eens verdiepen in de materie voordat je zegt: "eerst was het zo, en toen was het zo"
Oh ja, ik heb WEL papiertjes die zeggen dat ik gelijk heb;)

Ook al lult die Sander compleet uit z'n nek...

Laat me raden je hebt CIOS gedaan? :o

Ook al lult die Sander compleet uit z'n nek...

Laat me raden je hebt CIOS gedaan? :o

CIOS lol...
Nee, gewoon fitness A, en personal trainer. :trollface:
En daarnaast lees ik al ruim 5 jaar hier en op andere fora's en websites over krachttraining etc.
Ik onderhand 4 jaar op de sportschool en dingetjes voor mezelf waardoor ik genoeg ervaring heb.
En jaren trainingservaring blablabla waarom doe ik eigenlijk deze moeite :p

Zegt allemaal niet dat ik pro ben, maar als ik iets zeg, weet ik wel wat ik zeg en anders houd ik mijn mond.

Laatst bewerkt:
Nou nou, alle mbo kennis komt er aan hoor.......

Massa? Ik zie hier geen massa in.

Probeer eens dumbbell presses ipv barbell, succes.

je hebt nauwelijks massa op je borst..

bla bla bla.. ik heb toch nergens gezegd dat ik op jay lijk.. alleen om aan te geven dat jay op zijn 15e ook nog geen mooie vorm had, en nu wel.

Doe eens dezelfde pose als Jay daar doet. Borst valt echt weg bij die pose. Je ziet dat hij toch ook al genetisch een goeie vorm heeft.

Het is een combinatie van beiden. Training zorgt voor massa maar de vorm zit er toch echt genetisch in.

Terug
Naar boven