XXL Nutrition

Hoe kwam jij er achter welke opleiding/baan bij jou past?

Volgens mij weet je dan niet helemaal wie Menno is :p Speciaal is niet een woord dat ik wil gebruiken, maar hij weet wel verschrikkelijk veel over de wetenschap achter bodybuilding.

Geen disrespect in de richting van GetXXL, hij weet vast t een en ander over BB gerelateerde zaken en een hoop over zn studie. Alleen zou ik t wel redelijk grappig vinden als hij een AMA zou starten.. :o

Hm, heb je GetXXL wel eens reacties zien geven over AAS?
AMA's zijn niet alleen voor 'speciale' personen, het is om je kennis te delen.
Zie misc op bb.com als voorbeeld.. :D

Geen disrespect in de richting van GetXXL, hij weet vast t een en ander over BB gerelateerde zaken en een hoop over zn studie. Alleen zou ik t wel redelijk grappig vinden als hij een AMA zou starten.. :o
Een AMA starten is toch sowieso grappig? :)

Maaruhm ontopic? Was nogal interessant voordat het over Menno ging. :)

lol, sorry. Inderdaad back on topic.

Heeft iemand hier luchtvaarttechniek/aeronautical engineering gedaan?

Heeft iemand hier luchtvaarttechniek/aeronautical engineering gedaan?

Niet gedaan, ken wel wat mensen die het hebben gedaan.
Ze zijn dan wel helemaal gek op vliegtuigen, dus ik denk dat je de type moet zijn die ook in zijn vrije tijd van alles over vliegtuigen opzoekt en niet effe van 'mwoa, wel leuk'

Niet gedaan, ken wel wat mensen die het hebben gedaan.
Ze zijn dan wel helemaal gek op vliegtuigen, dus ik denk dat je de type moet zijn die ook in zijn vrije tijd van alles over vliegtuigen opzoekt en niet effe van 'mwoa, wel leuk'

Zat ook veel met die types in de klas. Maar zonder die interesse is het nog steeds erg leuk! Gewoon een toepassing van wiskunde en natuurkunde, zou dat eerder als voorkeur aangeven die je moet hebben.

Heb zelf de studie op WO niveau gedaan en uiteindelijk voor de ruimtevaart gekozen. Is veel leuker dan dat gepruts met vliegtuigjes :p

Terug
Naar boven