- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Buiten dat al was het niet verplicht, dan ben je bijna dom te noemen als je geen wiskunde B neemt.
Het is 10000x beter dan wiskunde A.
Een 5,6 in wiskunde B stelt meer voor dan een 10 in wiskunde A.
Vond het toendertijd al jammer dat je op zo'n jonge leeftijd al een keuze moet maken die de rest van je leven bepalend is ongeveer.
Aan de andere kant sommige mensen maken op hun 19de of 20ste zoals Tom^4 nog slechte keuzes.
idd als ik nu dit allemaal wist had ik sws wiskunde b gekozen, maar die scholen willen het laten lijken alsof alles even goed is, beetje jammer.Je weet het wel, niet weten wat je wil.. welke opleiding/baan.. zit met een dilemma tussen verschillende HBO opleidingen..
Nu vroeg ik me af hoe jullie erachter kwamen welk werk/opleiding je echt leuk vond om te doen..

Tomtomtom, voor zover ik weet val je hier al niet zo goed met je attitude. Hoe ga je dat straks doen als je verkoper bent, je leest veel zelfontwikkelings boeken las ik volgensmij. Carnegie overgeslagen wellicht?
Btw, GetXXL, wat verwacht jij te gaan doen na het behalen van je master? Blijf je doen wat je nu doet (voornamelijk webdevelopment, toch?) tot de winst daarvan terug zou lopen of ga je daadwerkelijk in vaste dienst/freelancen als software engineer?
Nee face to face ben ik heel vriendelijk en leg ik alles uit, omdat jullie "mening" wijdverspreid is.
Enkel heb ik hier te maken met e-heroes die thuis waarschijnlijk computernerds zijn zonder vriendjes, dat ergert me een beetje.
http://en.wikipedia.org/wiki/Performance_engineering
Voorbeeldje: 'n grote site ala amazon.com heeft 'n probleem waardoor ze de pagina's 100 ms langzamer leveren dan normaal. Dit kost ze direct sales en dus omzet, iedere second.
De performance engineer mag in zo'n geval dan on the fly uitzoeken waardoor dit komt, en het fixen (vaak in samenwerking met 'n team van o.a. de leverancier van de servers, software, etc.). Een goeie performance engineer is duur, maar een bedrijf als amazon verliest veel meer geld als ze het niet razendsnel fixen.