PainIsGain
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 51
- Vetpercentage
- 11%
Van tevoren dacht ik dat deze opleiding echt leuk zou vinden. Lekker veel vakken als marketing, consumentengedrag, helemaal geweldig! Zelf wist ik ook nog niet echt wat ik wou worden, maar omdat dit een brede opleiding was ging ik het maar doen. Uiteindelijk ben ik er achter gekomen dat het helemaal niks voor mij is en ben er daarom maar mee gestopt. Ik ging me afvragen of dit te maken had met het school systeem (werken in projectgroepen, verplichte colleges, opdrachten maken, presenteren) of met de inhoud zelf. Uiteindelijk lag dit toch aan de opleiding zelf. Tijdens de colleges interesseerde de stof me voor geen meter, kon me van de stof geen reeël beeld vormen hoe het in de werkelijkheid was. Kortom ik had het gewoon niet naar me zin. In me klas zaten uiteraard mensen die het wel leuk vonden, die ambities hadden en wisten wat ze wouden worden. Dat zijn uiteindelijk de mensen die wel een grote kans hebben om het te halen. Belangrijk voor ce is gewoon puur dat je de stof leuk vind. Daarnaast moet je ook representatief zijn, goed samen kunnen werken, en een doorzetter zijn. Eerste jaar schijnt dan ook pittiger te zijn dan de jaren daarna. Als je interesse hebt in de opleiding zou ik het gewoon proberen. Om er achter te komen wat je later wilt worden moet je toch proeven van wat er is![]()
hmm bedankt voor je reactie.. weer wat wijzer geworden! weet je nu wel ongv welke opleiding je gaat doen?

Eigenlijk kun je met een uitkering best makkelijk erbij studeren aangezien je genoeg tijd hebt.