Rated
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 105
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon middelbaar idd. Kan ook altijd terug magazijnier zijn of mss computerhersteller mits ik mij terug wat bijbeen met de technologie, zal wel zien.![]()
Ik heb ict gedaan, heb stage gelopen op een school waar ze detailhandel gaven en dit leek mij veel leuker dus ben ik overgestapt.
heb er nu ook 4jaar ict mbo opzitten, bijna klaar.
wat een k*t opleiding pff.. wil er ook echt niet in verder ontwikkelen.. saaie boel zeg..
waarom was detailhandel leuker dan ict?
als ik jouw posts lees dan denk ik toch dat jij veel meer in je mars hebt man, waarom niet eens all out en kijken om wat te studeren?
bekijk het zo: nu doe je geen zak en zit je vanalles te lezen en te bekijken zonder doel; als je nog wat studeert (ik zeg maar iets: psychologie) dan doe je net hetzelfde 4/5 jaar lang; maar dan met een doel en een diploma aan het eind, klinkt imo niet verkeerd
just my 2cents brah
In mijn utopie zet iedere man elke week, gesubsidieerd, 1000mg Test-E.Ik ben me door het krachttrainen/bodybuilden gaan interesseren in de aanpassingskracht en mogelijkheden van het menselijk lichaam en ben nu medische biologie aan het studeren.
Ben er over aan het denken om veel endocrinologische (hormonen) te pakken.
In mijn utopie zet iedere man elke week, gesubsidieerd, 1000mg Test-E.

Ben eraan begonnen.. en afgehaakt.
Vriend van me heeft er net zijn master in gehaald en gaat nu nog voor een extra'tje erbij. Toegepaste economie dacht ik.
Materie is immens zwaar, veel en ohja, prettige eindwerken!
OT: eerst verkeerde keuze gemaakt, dan toch maar voor een opleiding gekozen dat beter aansloot bij wat ik in het secundair onderwijs had gedaan.
Ik dacht dat het mij voor geen meter zou intereseren, maar ik heb me vergist.
Ik heb ict gedaan, heb stage gelopen op een school waar ze detailhandel gaven en dit leek mij veel leuker dus ben ik overgestapt.