Fitness Seller

Hoe kwark lekker maken?

Kwark moet je leren eten word vanzelf lekker...
Anders wat stukjes ananas erin of hagelslag in de bulk

siroop. Met genoeg siroop krijg ik zelfs olijfolie weg

Ik heb ook wel is gelezen dat ze daarna direct alles uitkotsen omdat ze anders dood gaan ofzo.

kan ik me met alcohol of hele zoute of zoete voeding (osmotische waarde) oid wel voorstellen, maar denk dat dat met vet wel meevalt. Op een gegeven moment zijn alle porters en enzymen bezet, Denk als je 24000 kcal aan olie wegwerkt in zon korte tijd dat je je vooral gigantisch misselijk voelt en dat t letterlijk uit je reet loopt

Persoonlijk vind ik dat je eens moet proberen een ander merk van kwark testen smaakt toch ook verschillend
voor mij dan toch.

grtz

Een sinasappel, een beetje water en in de blender en dan heb je een lekker drankje.

Er zijn veel mensen die je adviseren om een schep whey erin te doen maar de meesten vergeten dat in hun whey sowieso ook smaakversterkers/zoetstoffen aanwezig zijn en dat is juist daarom dat je kwark dan lekker wordt, maar een bak kwark bevat op zich al tussen de 50 en de 60 gram eiwit, daar zou ik geen extra eiwitten aan toevoegen (I know, zo lang het past in je macro's maar toch, dat is al veel in één keer).

Ik zou gewoon een kleine hoeveelheid echte steviapoeder erin verwerken;)

Kaneel, speculaaskruiden, cacao, aroma's (bijv: vanille, rum, amandel), zoetstof of suikervrije siroop zoals al gezegd.

Aan je stats te zien moet je aankomen.
pak een volle variant. doe er honing en walnoten door.
gooi en eiwitpoeder door.
doe er een banaan met kaneel en vanille eiwitpoeder door.

genoeg opties

Gewoon pindakaas erdoorheen....met chocopasta!! :D

Pfff.....doe dat ook tijdens cutten :P YOLO!!!

Terug
Naar boven