XXL Nutrition

Hoe lang nog cutten na laatste inject?

Asis

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
Best leden van Dbb,

Ik gebruik momenteel Test-e, omdat het pas na 2 weken uit je systeem is betekent dit dat je nog 2 weken zou kunnen cutten zonder daarmee enorm je gewonnen massa van je kuur verliest?

Ik ben er van op de hoogte dat je boven onderhoud moet eten om meeste massa te behouden maar zou ik dus nog 2 weken kunnen cutten om daarna pas boven onderhoud te gaan eten?

Mvg,

Asis

ik zou die twee weken gebruiken om rustig je kcal weer op te voeren ...of was je van plan van de ene op de andere dag boven onderhoudt te gaan eten..?

• Topic Starter Topic Starter
had het idee om dan na 2 weken 1 week op onderhoud te eten en daarna opvoeren met 100kcal per week

• Topic Starter Topic Starter
bump

is het een bulkkuur of cutkuut geweest? aangezien je zegt; ''nog 2 weken zou kunnen cutten zonder daarmee enorm je gewonnen massa van je kuur verliest'' als je hebt gecut heb je weinig gewonnen massa te verliezen toch.

als het een bulkkuur was zou ik nu opeens niet 2 weken gaan cutten om daarna plots weer terug te gaan naar onderhoud of daaroboven om je gewonnen massa te behouden. maak van je volgende kuur dan een cutkuur.

cutkuur geweest dan gewoon vanaf de laatste week rustig cals terug opschroeven, ligt er ook aan hoe diep je gegaan bent. wat je zegt over dat het nog 2 weken in je systeem is, weet ik eerlijk gezegd niet.

is het een bulkkuur of cutkuut geweest? aangezien je zegt; ''nog 2 weken zou kunnen cutten zonder daarmee enorm je gewonnen massa van je kuur verliest'' als je hebt gecut heb je weinig gewonnen massa te verliezen toch.

als het een bulkkuur was zou ik nu opeens niet 2 weken gaan cutten om daarna plots weer terug te gaan naar onderhoud of daaroboven om je gewonnen massa te behouden. maak van je volgende kuur dan een cutkuur.

cutkuur geweest dan gewoon vanaf de laatste week rustig cals terug opschroeven, ligt er ook aan hoe diep je gegaan bent. wat je zegt over dat het nog 2 weken in je systeem is, weet ik eerlijk gezegd niet.

test e is na laatste injectie nog wel even in je systeem.

@ts: cutten doen je niet twee weken. Dus tenzij je al aan het cutten bent moet je niet gaan cutten

Ligt eraan hoeveel die zet, als die maar 250mg zet zou ik eerder beginnen met een nakuur.
Met een gram test e is het een ander verhaal.

Ligt eraan hoeveel die zet, als die maar 250mg zet zou ik eerder beginnen met een nakuur.
Met een gram test e is het een ander verhaal.

hoezo eerder dan? word toch meestal 2 weken na laatste shot geadviseerd ongeacht de dosering?

Lees je ff in, in esters en halfwaarde tijden.

Met 250mg test e als laatste shot zijn je test levels veel eerder laag genoeg om te beginnen met je nakuur dan wanneer je laatste shot 500mg of zelfs 1000mg is geweest.

+1
karma voor mentos

Lees je ff in, in esters en halfwaarde tijden.

ja dat begrijp ik maar heb al meerdere keren een kuur voorbij zien komen van 250mg ew en ze dan alsnog 2weken na laatste shot adviseren..

Laatst bewerkt:
Idd. Eerste keer dat ik dit hoor alhoewel het eigenlijk wel logisch klinkt.

Maar hoeveel eerder zou je met je pct kunnen beginnen dan als je bijv 250\week heb gezet vraag ik me af. Hoe weet je dat.

uberhaupt niet proberen te cutten 10 dagen na laatste inject, ben je niet tevreden? verleng je kuur

Je kan ook een bridge van 4 wk inlassen om daarna een cutcycle te doen idd. Sta je nu zo hoog dan?

Terug
Naar boven