Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
's nachts gemiddeld 7 uur en van 19 tot 21 u ook nog eens 2 uur. Over een periode van 24 uur 9 uur dus.
In het weekend klokje rond. IMO heb ik dat wel nodig om echt fit te raken. 8 uur brengt aan het einde v/d dag een te hoge lichaamstempratuur met zich mee. Al ben ik dan wel fit, het is niet te vergelijken met prestaties die ik lever na 12 uur p/n.
Voor ik reuma kreeg was mijn nacht van 22:00 tot 5:00. Helaas heb ik door de reuma wat minder energie en zijn mijn nachten nu van 22:00 tot 6:00.
In het weekend en in vakanties wordt het wel eens van 23:00 tot 7:00, maar nooit langer. Uitslapen kan ik niet; ik waggel daarna als een zombie door het huis.
Het gebeurt in de weekenden of vakanties wel eens dat we (Phreak en ik) om 4:00 opstaan om ergens een ontbijtpicknick te houden. In de middag doen we dan een middagdutje van 1 a 2 uur.