MuscleMeat

hoe lang trainen jullie

Peiling Peiling hoelang trainen jullie

• ik train minder dan een uur

Stemmen: 18 9,5%
  • ik train max een uur

Stemmen: 61 32,3%
  • ik train max anderhalf uur

Stemmen: 82 43,4%
  • ik train langer dan anderhalf uur

Stemmen: 28 14,8%

• Totaal stemmers
    189
1.5 uur dan wil ik zeker klaar zijn, maar meestal een dik uur want ik rop een 1stuk door bijna.:eek:

t*ring.. waarom stond dit topic opeens in mn 'nieuwe posts'... monster kick van mij en ik had het niet eens door :o

Op dit moment doe ik om 18:30-18:55 buik, ff 5 bijkomen/tanken en rond 19:00-20:00 m'n krachttraining en dan rond 20:00-20:30 met cardio.

vandaag was ik pas 20.35 in de gym tot 21.50 getraind net iets te kort om biceps nog goed aan te pakken (naast borst)

gemiddeld een uur, loopt soms wel eens uit tot 1,5

max anderhalf uur.............heel soms uitlopend naar 2 uur!

;)

meestal minder dan een uur

max een anderhalf uur

uh ... is "ik train minder dan een uur" niet hetzelfde dan "ik train maximum een uur" ????

3 kwartier tot een uur.

+- 1.5 UUR DAN IS HET WEL WEER MOOI GEWEEST soms gaat het sneller als ik weinig rust neem

maximaal een uurtje,soms zelfs maar 45 minuten,is meer dan genoeg,als je traint zoals het moet dan hou je het echt niet langer uit dan 1uur...tenzij je tussendoor tusse elke set door 10 minuten staat te kletsen...in de gym ben je om te trainen,niet om een koffieklets te houden...

ik train nu niet langer dan 1uur, gewoon weg omdat ik dan klaar ben :rolleyes:

Ik train zolang ik nodig heb om m'n oefeningen te doen. Ik ga echt niet op de klok kijken om perse binnen zoveel tijd klaar te zijn. Maar m'n trainingen duren gemiddeld denk zo'n 1,5uur.
idem
rug en schouders duurt meestal een uur en de rest anderhalf uur

fitnesse elke dag 45 minuten.
hardlopen 3 keer per week 40 minuten

Ligt eraan welke spiergroep(en) ik o.a. pak.
Meestal zit ik gemiddeld rond een uur en dan pak ik 2 spiergroepen á 3 of 4 sets per spiergroep

Terug
Naar boven