XXL Nutrition

Hoe leg je aan breezers uit....

wimmos

Huge Freak
Waardering
198
Hoe leg je aan breezers uit.... :

- Dat ze fout bezig zijn
- Dat squat & deadlift geen onderrug-killers zijn en een nut hebben
- Dat ze af en toe moeten deloaden
- Dat een split niet de wereld is
- Dat wat men hoort van andere noobs in de gym helemaal fout is
- Dat machines minder goed zijn.
- Dat je moet bulken om gewicht bij te krijgen
- Dat een schema niet altijd vol isolatie moet staan
- Dat je benen niet moeten gesupersetted worden met je andere oefeningen terwijl je borst 3x weeks doet.

Ik vul het lijstje wel aan als ik op nog iets kom :rolleyes:

Give it up wimmos, er is geen beginnen aan.

Laat dat volk gewoon lopen! Die mensen kun je nou eenmaal niets bijleren, maak je er niet druk om en let op je eigen training. Straks verneuk je die nog omdat je zo druk bezig bent met het uitleggen aan de breezers

Zeg het 1x en laat ze dan stikken.

haha so true.
laatst vroeg ook zo'n vent aan mij wat advies. Dus ik leg hem wat dingen uit en vervolgens begin ik over voeding. Zegt die gast heel verbaast moet je eten om te groeien ??? ??? ??? ???

eeeeeehh......:bang:

:roflol:

Lekker laten stikken die stakkers.

Laatst ging ik ook met zo'n knaap praten, hij vertelde vol trots dat hij alleen zijn: armen, schouders en borst trainde! Wat een held!

Laatst ging ik ook met zo'n knaap praten, hij vertelde vol trots dat hij alleen zijn: armen, schouders en borst trainde! Wat een held!

haha idd 80% van ons gym traint ook alleen die spieren. Ik flip helemaal op de dagen waar ik mijn borst moet trainen. Echt alle appraraten en banken zijn bezet.

haha ik zat laatst te squaten. Kwam zo'n gast naar me toe en zei: Deze oefening is toch voor je boven rug ??? :D

hoe leg je aan die-hard hardcore bb uit dat vrouwen vallen op:

biceps en blokjes?
en een onploft kapsel mooi is
en ecto zijn cool is
breezers drinken lekker en hip is

snapje wat ik bedoel? hun leven een ander leven dan jij en ik, laat ze lekker en heb respect voor je medemens.. hun hebben geen behoefte aan bulken net zoals jij en ik geen behoefte hebben aan breezers en elke dag bicep curlen

hoe leg je aan die-hard hardcore bb uit dat vrouwen vallen op:

biceps en blokjes?
en een onploft kapsel mooi is
en ecto zijn cool is
breezers drinken lekker en hip is

snapje wat ik bedoel? hun leven een ander leven dan jij en ik, laat ze lekker en heb respect voor je medemens.. hun hebben geen behoefte aan bulken net zoals jij en ik geen behoefte hebben aan breezers en elke dag bicep curlen

Ze verkrachten de sport dat is imo het probleem.

welke sport? de sport biceps en buik trainen? ze nemen er niet eens deel aan.. en zowel heb ik geen last van ze iig..

Nah ik heb er ook geen last van. Bb, PL en strongman, dat zijn echte sporten. Een beetje biceps, buik en schouders trainen vind ik nou niet bepaald een 'sport' en al helemaal niet stoer. Dat terwijl ze er altijd bij staan alsof ze alles zijn. Laten we welzijn, dat zijn de 'br33z4h's'.

Hoe leg je aan breezers uit dat ze beter bier kunnen drinken?

doen ze het voor de vrouwtjes maar volgens mij is 9 van de 10....:gay:

Praten jullie uberhaupt met breezers?

Ik vraag me eigelijk af hoeveel van de hardcore gasten die hier posten ook zo begonnen zijn, en het geluk hebben dat ze een fatsoenlijke bron van kennis hebben kunnen vinden.

welke sport? de sport biceps en buik trainen? ze nemen er niet eens deel aan.. en zowel heb ik geen last van ze iig..

Nah ik heb er ook geen last van. Bb, PL en strongman, dat zijn echte sporten. Een beetje biceps, buik en schouders trainen vind ik nou niet bepaald een 'sport' en al helemaal niet stoer. Dat terwijl ze er altijd bij staan alsof ze alles zijn. Laten we welzijn, dat zijn de 'br33z4h's'.

dat zeg ik ook met mn post hierboven ;)

Praten jullie uberhaupt met breezers?

:roflol: ze zijn niet besmettelijk of katabool :p

jij koopt toch ook wel is iets bij de ah? ;)

Terug
Naar boven