MuscleMeat

Hoe leg je aan breezers uit....

Praten jullie uberhaupt met breezers?

Ik heel soms, om gewoon even te kijken hoe zij erover denken. Van die gecamoufleerde vragen om erachter te komen of het echte breezers zijn(upperbody only). Als je vraagt of ze weleens deadliften en zich afvragen wat het is dan weet je wel genoeg denk ik!

anyways, je moet die lui gewoon in hun waarde laten. Aan iemand dingen proberen uit te leggen als die het zelf niet wilt weten of begrijpen dan heeft dat geen zin. Zij hebben er plezier in en mensen die serieus bezig zijn ook. En daar gaat het om. Als ze zelf niet tevereden zijn of verandering willen kunnen ze altijd nog zelf uitzoeken wat het probleem is en waar hun fouten liggen. We zijn immers niet geboren met de kennis hiervoor. Zij hebben ook andere doelen en willen zeker niet huge worden. Zij zijn zelf al behoorlijk tevreden met hun lichaam en de meeste weten zelf ook donders goed dat de manier waarop zij trainen nooit flinke resultaten kan opleveren en mochten ze dat wel denken, dan valt hun kwartje vanzelf wel een keer en gaan dan wel uitzoeken hoe het allemaal moet.

Dit topic wordt volgespamd door gasten die zelf niet eens 1xbw kunnen benchen :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
die reacties hier :roflol:

Ik bouw een omheining rond het squatrek, met allemaal 12 tot 18kg dumbbells verspreid als hindernis errond. De breezer die die opzij kan leggen mag me een vraag stellen.

die reacties hier :roflol:

Ik bouw een omheining rond het squatrek, met allemaal 12 tot 18kg dumbbells verspreid als hindernis errond. De breezer die die opzij kan leggen mag me een vraag stellen.

die kunnen ze gewoon met hun voet weg rollen hoor.. ze v0etb4llen namelijk!

Hoe leg je aan breezers uit.... :

- Dat ze fout bezig zijn
- Dat squat & deadlift geen onderrug-killers zijn en een nut hebben
- Dat ze af en toe moeten deloaden
- Dat een split niet de wereld is
- Dat wat men hoort van andere noobs in de gym helemaal fout is
- Dat machines minder goed zijn.
- Dat je moet bulken om gewicht bij te krijgen
- Dat een schema niet altijd vol isolatie moet staan
- Dat je benen niet moeten gesupersetted worden met je andere oefeningen terwijl je borst 3x weeks doet.

Ik vul het lijstje wel aan als ik op nog iets kom :rolleyes:

Laat ze lekker aanklooien man. Ze komen op een gegeven moment wel om advies vragen als jij zoveel groeit in een maand als zij in een jaar doen.
Arnold gaf bv altijd verkeerd advies, zodat hij er weer beter uit kwam.

Hou die magische formule lekker voor jezelf:).

Ehh.... in het nederlands? Duidelijke taal. Misschien een keer en dan zou ik het er bij laten. Iedereen komt ergens weleens laat achter ;)

Ik ben hardcore jongens!!!

Terug
Naar boven