AndroidHealthClinic

Hoe maak je vrienden op op hyves...

Jonge 1 of andere te lelijke gast ligt nu in een scheur achter zijn pc om alle aanzoekjes die hij krijgt.

wtf wat een aandacht trekkerij.. het is nogal logisch ze is pot daar wil ze ook al de aandacht mee trekken. Vieze gore vuile breezah.

Ze is echt wel lekker vind ik, wie zegt trouwens dat ze 14 is?

hahahaha zo gaat dat dan tegenwoordig hmmm dus ik moet mijn hyves veranderen om veel vrienden te maken ....

hahahaha er staan er al en paar op van hier was te verwachten natuurlijk....

Die hyves is dat de nederlandse variant van myspace?

ze heeft fukking lekkere t**ten man :)

Dit nou de individualisering waarbij de extraverte mens er steeds verder in gaat om op wat voor manier dan ook aandacht te krijgen want dit bepaalt zijn/haar gevoel van eigenwaarde. Het heeft weinig met preutsheid te maken, het is toenemende oppervlakkigheid, mensen willen bekijks op wat voor manier dan ook want dan ''ben je iemand''.

dit is de spreekwoordelijke spijker op de kop en overigens niet nieuw, voor hyves hadden we partyflock, idem.

een wereld waarin de populaire de niet populaire domineren.

het gaat allemaal terug naar de schoolperiode..

het beste is denk ik negeren.

het beste is denk ik; er gebruik van maken met je penis en ze volledig kapot te maken. zo word de arrogantie wel wat minder!

dit is de spreekwoordelijke spijker op de kop en overigens niet nieuw, voor hyves hadden we partyflock, idem.

een wereld waarin de populaire de niet populaire domineren.

het gaat allemaal terug naar de schoolperiode..

het beste is denk ik negeren.

Inderdaad negeren - straks zijn ze overigens allemaal de klos want wat veel werkgevers tegenwoordig doen is als eerste even scannen op google wat ze vinden als ze jou gegevens in toetsen. Komt lekker goed over als je dan met je zatte kop of blote doos te voorschijn komt.

Inderdaad negeren - straks zijn ze overigens allemaal de klos want wat veel werkgevers tegenwoordig doen is als eerste even scannen op google wat ze vinden als ze jou gegevens in toetsen. Komt lekker goed over als je dan met je zatte kop of blote doos te voorschijn komt.

en jij denkt dat zoiets als deze foto in haar nadeel gaat spelen :D

heb ook even wat geplaatst :
26-10 16:06: Kees spankt Ahsley is Poepie Bruin
:roflol:

Dit nou de individualisering waarbij de extraverte mens er steeds verder in gaat om op wat voor manier dan ook aandacht te krijgen want dit bepaalt zijn/haar gevoel van eigenwaarde. Het heeft weinig met preutsheid te maken, het is toenemende oppervlakkigheid, mensen willen bekijks op wat voor manier dan ook want dan ''ben je iemand''.

tja beetje eigen aan de mens, ik vind eigenlijk dat de moderne mens eerder zijn emoties aan het verinnerlijken is met een toenemende schaamte en preutsheid tot gevolg, zoals EricR al zei.
Pedofilie en perversie moedig je namelijk juist aan door verschillende zaken als verboden of onbereikbaar voor te schotelen, dat maakt het net zo interessant voor hun.

Terug
Naar boven