AndroidHealthClinic

Hoe maak je vrienden op op hyves...

Zijn allemaal potten die halfnaakte chicks.

I like!

:roflol:

soms kan ik het niet laten om een reactie te plaatsen..

Dennis (90)
vandaag, 16:16

and now you wish those were brains ?

lijkt me best saai, beetje in je eentje zwemmen.

ohnee.. er was nog iemand om de foto te nemen natuurlijk.
|

dat is echt grappig zo n wijf. Het enigste wat ze heeft is dikke tet*en maar verder is ze gewoon uber lelijk.

haar t**ten wil ik nken om vervolgens in haar mondje klaar te komen:) mocht ik haar tegen komen dan hoop ik voor haar dat ze haar rapex in heeft zitten...

Die hyves is dat de nederlandse variant van myspace?

Yep.

What's on my mind: coïtus(l)
Over mij: ik ben lesbie,sportief en knap

Geil.

Edit: te geil om waar te zijn

wtf wat een aandacht trekkerij.. het is nogal logisch ze is pot daar wil ze ook al de aandacht mee trekken. Vieze gore vuile breezah.

Zijn allemaal potten die halfnaakte chicks.

I like!

Damn, echt gewoon zielige aandachttrekkerij.

'What's on my mind? Sex' en allemaal zeggen dat je lesbisch bent. Gewoon om aandacht te krijgen. Staat interessant. Rare wijven.

zooo jij hebt verstand van zaken.

ja maar het feit dat haar hyves naam lein70dd is zegt al genoeg, waarom zou je in godsnaam je hyves naam vernoemen naar je echte naam en je cupmaat ?

Wat wel opvallend is, is dat het allemaal lesbiennes zijn.

Misschien willen ze gewoon, net als wij, mannen, gewoon zo veel mogelijk coïtus hebben? Laat ze dan lekker:) (Ik weet dat dit een vooroordeel is:))

omdat ze het leven niet serieus neemt en van lullen houdt:thumbup:

Wat wel opvallend is, is dat het allemaal lesbiennes zijn.

Misschien willen ze gewoon, net als wij, mannen, gewoon zo veel mogelijk coïtus hebben? Laat ze dan lekker:) (Ik weet dat dit een vooroordeel is:))

was het maar zo dat ze veel coïtus willen.. dan hadden wij er nog wat aan..

maar nee.. het is zo'n hard to get ding, ik zeg dat ik lesbi of bi ben.. dan druipen ze wel af..

ghe.. je moet ze eens spreken in de club, wat nou lesbo.. hier pak aan..

gewoon je lul laten zien, dan gaan ze kwijlen en gaan hun armen rechtop staan en komen ze naar je toe...zo lok je sletjes:)

Terug
Naar boven