Fitness Seller

Hoe modebewust zijn jullie..?

Bezoekers in dit topic

Modebewust: een beetje
Merk: helemaal niet

Naja ik koop merken die ik zelf mooi vind, maar mode merken vind ik vreselijk. Iedereen op dezelfde puma schoenen en gsus shirtjes, vreselijk.

Maar als bepaalde dingen in zijn loop ik er soms ook wel mee. Mede doordat ik in de h&m shop en zijn het assortiment afstemmen op de mode.
 
Test_Addicted zei:
Ken je Bikkembergs niet?! Jij lóóóóóópt áááááááchterrr bró..!! :rolleyes: :p Ghehehehe

Ja hé, ik kom dan ook uit Groningen he....

;)
 
Ja, ik hoorde laatst dat ze daar nog in Australian trainingspakken lopen en van die gekleurde cavello petjes dragen...
 
Ik ben geen fashion-nicht, maar ik loop ook weer niet in een trainingspak :D Gewoon casual weetje
 
merken doen me helemaal niets, ik heb een merkloze spijkerbroek en een T-shirt van de scapino oid. Mijn ondergoed komt bij de Wibra weg, mijn sokken van de markt. Mijn schoenen bij de Bristol, dus ....

Alleen mijn wandel- en mijn loopschoenen en sokken zijn van een gerenomeerd merk.
 
Liep in Nepal alleen met flashy merken, contrast kan niet groter zijn. Loop je daar in gear wat voor de Nepalezen zo ongeveer een jaarloon is. Ben op dat gebied wel merkengeil, schoeisel en duurzaam spul moet gewoon kwaliteit zijn.
 
Lauw zei:
Modebewust: ja.
Merkbewust: nee :D

Merkkleding vind ik te duur. Ik ga zeker geen 160 eurie betalen voor een ****ing spijkerbroek van Diesel. Wie betaald dat soort bedragen überhaupt voor een kledingstuk?

Ik koop altijd merkkleding in de solden - 50 % - 70 %
kan je leuke dingen kopen voor een redelijke prijs
 
Rebel_x zei:
Ik koop altijd merkkleding in de solden - 50 % - 70 %
kan je leuke dingen kopen voor een redelijke prijs

of sommige outlet stores willen ook weleens de juiste dingen op de planken hebben liggen
 
Ik heb weleens een Replay shirt gekocht voor 10 euro bij de Bijenkorf..
 
Rebel_x zei:
Ik koop altijd merkkleding in de solden - 50 % - 70 %
kan je leuke dingen kopen voor een redelijke prijs
winkelen zuigt, maar koopjesjacht is altijd nog wel leuk. Zo leuk / duur mogelijke kleding scoren voor zo weinig mogelijk geld.

Meest glorieuze trofeeën:
- FCUK shirt van 40 eurie voor 10 eurie.
- Diesel jeans van 100 nog wat euro voor 55 eurie.
- 2 Jack jones jeans van ? voor 35 euro.
 
koop al me kleding ehm..tjah
niet bepaald legaal
soms nep soms gestolen
wel goedkoop daar niet van
arman versace prada
regel alles voor nep rond 20 -15
gestolen rond 70-+
 
EricR zei:
Liep in Nepal alleen met flashy merken, contrast kan niet groter zijn. Loop je daar in gear wat voor de Nepalezen zo ongeveer een jaarloon is. Ben op dat gebied wel merkengeil, schoeisel en duurzaam spul moet gewoon kwaliteit zijn.
schaam je je dan niet?
Je kan er niet veel aan doen natuurlijk, maar je loopt er dan wel bij als een stereotype decadente verwende westerling.
 
ik heb een hekel aan winkelen, mensen die staan te dringen om maar zoveel mogelijk geld voor een stukje stof uit te kunnen geven, man oh man.

ik koop gewoon wat ik leuk vind, shirt etc zijn vaak wel van een bekend merk, omdat ik die gewoon mooi vind.

maar dure merkbroeken, mij niet gezien. kwaliteit is ook veel beter....bla bla voor 50euro heb ik een broek die beter zit en langer mee gaat dan zon 100euro merk dingetje. En eigelijk vind ik 50 euro ook al te veel voor zon ding, is toch weer 3 kilo proteine.
 
Lauw zei:
schaam je je dan niet?
Je kan er niet veel aan doen natuurlijk, maar je loopt er dan wel bij als een stereotype decadente verwende westerling.
Tja ik kan er bij lopen als een hippie of er voor zorgen dat ik verzorgd bij loop en onderweg tenminste geen kou lijd. Het was overigens niet schreeuwerig, maar overduidelijk wel spul dat kwaliteit uitstraalt.

Ze zijn in Nepal wel wat gewend, expedities lopen er meestal nog beter bij qua gear.
 
Test_Addicted zei:
Ja, ik hoorde laatst dat ze daar nog in Australian trainingspakken lopen en van die gekleurde cavello petjes dragen...

:D Dat valt ook wel weer mee hoor (al heb je ze er wel tussen zitten).

Buiten de stad Groningen heb je aardig wat dorpjes waar ze met zn allen in bouwketen feestjes lopen te bouwen. Daar zit volgens mij nog wel wat cavello-volk tussen. Maar in de stad valt dat nog wel mee (knock on wood).
 
spiertje16 zei:
koop al me kleding ehm..tjah
niet bepaald legaal
soms nep soms gestolen
wel goedkoop daar niet van
arman versace prada
regel alles voor nep rond 20 -15
gestolen rond 70-+
Deze soms? :D

Armand-Forellenvijver-1990b.jpg


Nepzooi is natuurlijk helemaal triest, dat zie je er gewoon aan af. Opzichtige merkjes en meestal slecht gestikt. Heb wel goed spul gezien in Thailand en Nepal, maar het blijft toch overduidelijk nep.
 
EricR zei:
Deze soms? :D

Armand-Forellenvijver-1990b.jpg


Nepzooi is natuurlijk helemaal triest, dat zie je er gewoon aan af. Opzichtige merkjes en meestal slecht gestikt. Heb wel goed spul gezien in Thailand en Nepal, maar het blijft toch overduidelijk nep.

:roflol:

nee licht eraan wie je verstrekker is
ik had een die had zulke tering slechte kleding
lol
NIET BURBERRY
MAAR BOURBERRY
die ik nu heb is wel heel erg goed
kocht een prada shirt en vergeleek het in de winkel
stof ectectera was zelfde
alleen in het labeltje klopte het niet
 
haha Bourberry :roflol:

Zo had ik in Tsjechie eens een horloge in mijn handen van het merk Tommy highflyer
 
Nee niet echt.

Ik heb ooit weleens zo'n "moderne outfit" gekocht maar ik schaam me kapot als ik daarin loop. Zo ben ik gewoon niet. Alles wat ik heb is overigens wel van een duur merk, maar dat is meer omdat het vaak betere kwaliteit is, ok er zijn uitzonderingen...

Maar ik draag liever gewoon mijn trainingsbroek met een gat er in. :roflol:
 
Vroeger vond ik het totaal niet belangrijk, nu voel ik me wel lekkerder als ik er goed gekleed bijloop. Merken geef ik weinig om maar ik heb wel redelijk wat merkkleding, die krijg ik meestal, zelf koop ik niet zo snel dure merken.
 
Back
Naar boven