AndroidHealthClinic

Hoe modebewust zijn jullie..?

Bezoekers in dit topic

EricR zei:
Deze soms? :D

Armand-Forellenvijver-1990b.jpg

Hey! Die ken ik!

Dat is een bekende Eindhovenaar (laat de grapjes maar komen). Pas geleden is-ie getrouwd.

Ben hem weleens tegen het lijf gelopen. Aparte verschijning.
 
Dat is Armand, bekend van 'Ben ik te min'. Tevens bekend van iedere dag wegroken van de halve Superskunkoogst van Nederland.
 
Tja, ik ben best merkengeil... Maar die shirt's waar met koeienleters D&G op staat vind ik ook niet mooi... Armani, Vercase, D&G, heb ik nog nooit gehad... Vind die zooi geen mooie kleding... Prada heeft alleen mooie schoenen...

Bikkemsberg heeft mooie sweaters voor de winter...
 
Mijn favo shirts zijn shirts van internetshops :) ik spaar die dingen. Dus mocht mener nog eentje over hebben en het voor lul vinden er mee te lopen, message me ff....please.
 
EricR zei:
Dat is Armand, bekend van 'Ben ik te min'. Tevens bekend van iedere dag wegroken van de halve Superskunkoogst van Nederland.

Ik weet wie hij is.
Was de buurman van een vriend ven me. Toen kwam dat 'ben ik te min' van hem uit en toen is-ie verhuisd.
 
Back in the days leefde arie de kledingverkoper. Arie verkocht in zijn eerste jaar heel veel broeken! Maar...in het tweede jaar kocht niemand meer wat! Iedereen had al een broek! Dus arie bedacht een slim plan: De broeken die hij dit jaar verkocht gaf hij allemaal een andere kleur dan vorig jaar, en hij kocht de meest populaire jongen uit het dorp om voor 2 koeien en een hamster, zodat deze jongen tegen iedereen vertelde dat je echt populair was als je elk jaar de nieuwste broeken aan had!

Voila, mode was geboren, en mensen werden schapen.
 
^ Mooi verhaal :D
 
partysander zei:
Hey! Die ken ik!

Dat is een bekende Eindhovenaar (laat de grapjes maar komen). Pas geleden is-ie getrouwd.

Ben hem weleens tegen het lijf gelopen. Aparte verschijning.

Ik neem aan dat de beste man een pruik draagt, en dat ie er niet echt zo bij loopt?
 
Helaas, zo liep hij er echt bij :)
 
partysander zei:
Ik weet wie hij is.
Was de buurman van een vriend ven me. Toen kwam dat 'ben ik te min' van hem uit en toen is-ie verhuisd.

Ik heb een paar jaar geleden met die gast een praatje gemaakt voordat ie weer stoned in een superkleine kroeg ging optreden. Wat een grappenmaker is die gast op het podium en zijn teksten zijn vaak ook best cool. Tis een leuk relikwie uit de k*tte jaren 60.

@Lionel : Die gestorven poedel op zijn kop is echt :(
 
Zo loopt er hij nog steeds bij, maling aan mode.
 
Adema zei:
iedereen vertelde dat je echt populair was als je elk jaar de nieuwste broeken aan had!


Niet met je eens... Als jij er altijd hip uitziet maar nooit wat te vertellen hebt of juist als 'n asshole gedraagt...ben je echt niet populair...

Ik ken 'n gozer die niet modebewust is maar wel súpergrappig is en altijd wel wat leuks heeft te vertellen... Dat is veel belangrijker...
 
mode, voor mij niet meer dan een bron van vermaak over de rare bochten waarin mensen zich wringen om uiterlijk aan de eisen te voldoen om 'er bij te horen'. Maar goed, ergens volgen we allemaal een bepaalde mode. Wij droegen wijde broeken en wijde shirt met bandnamen erop. Lekker relax en opzich flink functioneel (damn wat had ik altijd een puinbak bij me in al die enorme zakken :D)

Maar dingen als puntschoenen, naveltruitjes/jasjes in de winter enzo: ja he????? Disfunctionaliteit ten top: in een trappenhuis van een voormalig werkgever ving ik het volgende gesprek op: ja die punten zijn best gevaarlijk en onhandig op de trap, ben al een paar keer bijna gevallen: What the ****??????

Merkkleding doet me sowieso weinig meer, alleen aan schoenen wil ik nog wel eens een paar duiten uitgeven, want ik loop erg veel. verder kan het soms zomaar zijn dat ik exc. schoenen in een outfit loop van ong 30 euro TOTAAL. En dan hoef je er echt niet als een slons bij te lopen hoor!
 
Moet er wel bijzetten dat ik wel Nike 90's koop. Nike lopen gewoon het beste en staan het geilst onder een trainingsbroek.
 
Iedereen houdt zich toch bewust aan de mode, want dat is bijna alles wat de winkels verkopen.

Hier in mijn dorp zit een hele goede winkel en die verkoopt hoofdzakelijk cars en no excess, dat is echt prima kleding die bijna altijd goed zit, lang mee gaat en er nog goed uit ziet ook :)

Nadeel alleen is dat bijna het hele dorp ermee loopt..
 
Roflcopter@bbuilder, precies man. Je maakt mij niet wijs dat het voor chicks relax is dat ze elke 20 seconden de achterkant van hun broek omhoog moeten trekken(of hun shirtje omlaag). Het ziet er wel lekker uit die lage strakke broeken, maar 0,0 functioneel natuurlijk :roflol:
 
Extend zei:
Iedereen houdt zich toch bewust aan de mode, want dat is bijna alles wat de winkels verkopen.

Hier in mijn dorp zit een hele goede winkel en die verkoopt hoofdzakelijk cars en no excess, dat is echt prima kleding die bijna altijd goed zit, lang mee gaat en er nog goed uit ziet ook :)

Nadeel alleen is dat bijna het hele dorp ermee loopt..

Exact. Car's en jack&jones zit nog het best als je wat dikkere benen hebt. Elk ander merk maakt geen broeken met een lengte en taille van 32 en een beenruimte van maat 36 dus heb je daar een halve meter ruimte over bij je taille, wat je zo achterlijk moet aansnoeren met een riem. En dát ziet belachelijk uit.

Doe maar car's dus die zien nog het beste uit.
 
Ik ben nogal sterk modebewust ja, maar modebewust heeft mijn inziens niks met "merkkledij" te maken...
Akkoord, ik draag liever kwaliteit en merken maar ik vind soms en zelfs vaker kledij uit onbekendere shops of megastores mooier en beter zittend...
 
EricR zei:
Liep in Nepal alleen met flashy merken, contrast kan niet groter zijn. Loop je daar in gear wat voor de Nepalezen zo ongeveer een jaarloon is. Ben op dat gebied wel merkengeil, schoeisel en duurzaam spul moet gewoon kwaliteit zijn.


Zit ook een verschil in natuurlijk...bij 'bergsportkleding' betaal je je gewoon naar de kwaliteit'.

Maar wat ook is bv italiaanse berschoenen die hier 400 euro kosten zijn in italie de helft goedkoper...ik voelde me iniedergeval flink genaaid haha.Maar dat is denk ik met alles dat kleding en weet ik veel goedkoper is uit land van herkomst.
 
Back
Naar boven