MuscleMeat

Hoe moet ik verder?

Bezoekers in dit topic

Als jij je elk weekend de pletter in wil zuipen zou dat hendig kunnen. Ik raad tevens wel aan om gewoon een lekkere vodka fles te halen (ciroc aarbei) suikervrije ranja en spa rood. 80kcal per glas zo kun je in vergelijking van bier meer kunnen zuipen voor de zelfde hoeveelheid kcals. Nou ben je bang dat je hierdoor aankomt ? Ga je vanaf woensdag 500 onder je onderhoud zitten heb je op za 2k Kcals vrijstaan om jezelf helemaal de pleuris in te zuipen.
 
Als jij je elk weekend de pletter in wil zuipen zou dat hendig kunnen. Ik raad tevens wel aan om gewoon een lekkere vodka fles te halen (ciroc aarbei) suikervrije ranja en spa rood. 80kcal per glas zo kun je in vergelijking van bier meer kunnen zuipen voor de zelfde hoeveelheid kcals. Nou ben je bang dat je hierdoor aankomt ? Ga je vanaf woensdag 500 onder je onderhoud zitten heb je op za 2k Kcals vrijstaan om jezelf helemaal de pleuris in te zuipen.

hahahahahahahhaa :roflol:

Sorry dit is echt vermakelijk!
 
Allereerst bedankt voor uw reactie.
1. Verschillend, veel uitgaan zal er deze zomer niet inzitten dus dit jaar zal het wel meevallen.
Maar ik kan er aardig wat op. Vandaar dat ik veel op crystal clear & wodka heb gezeten, in verhouding veel lager in calorieën.
Denk dat ik hier maar zoveel mogelijk meer door moet gaan als ik op onderhoud ga eten.

2. Ben niet helemaal in de namen, heb enkele apparaten voor kracht training thuis.
En mijn vader is lasser van beroep en heeft met roestvrijstalen pijpen nogal wat gewichten voor me gemaakt.
Vanwege corona zijn het om de dag dezelfde trainingen. De ene dag buik, benen, rug + cardio en de andere dag schouders, bicep, tricep, borst en cardio.
Zou eventueel wel wat foto's kunnen maken van de apparaten als dit een beter beeld zou kunnen vormen?

3. Ik had begrepen dat je rond de 2,3g/kg eiwit moest gaan zitten en dat je tijdens het cutten de vetten moest verlagen.
Ik heb dus elke maand mijn vetten wat omlaag gegooid.
1. Dat klinkt mij niet als wat drinken, maar meer als zuipen. Zonder daar op deze plaats over te oordelen, of je op de algemene gevaren en negatieve effecten te wijzen, is dat op meerdere manieren niet bevorderlijk voor de vooruitgang van het lichaam dat je probeert te bouwen.

2. Je lijkt in ieder geval je hele lichaam te trainen, dat is positief! Een advies is wel je een beetje in de materie te verdiepen dat je weet wat je doet en dat je daar vragen over kan stellen.

3. Zonder er een semantische discussie of woordenspel van te willen maken, vraag ik me af in hoeverre jij aan het cutten was, of gewoon afvallen. Iedereen is verschillend, maar alleen ervaren bodybuilders (veel spiermassa, weinig vet, mexicaanse supplementen) hebben in de cut veel meer eiwitten nodig. In ieder geval is het beter om je vet niet onder de 1 g/kg te laten zakken, eiwit op 2 g/kg is al ruim (het is niet zo dat iets meer slecht is, maar het wordt niet beter en kh zijn goedkoper), de rest vul je aan en rond je af met koolhydraten. Je zou hierover wat artikelen kunnen lezen op de site van bell coaching of van Menno Henselmans.

Succes!
 
Back
Naar boven