MuscleMeat

Hoe raak ik haar kwijt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flying Fox

Huge Freak
Waardering
0
Ik wist niet meteen waar ik dit moest plaatsen, hier dan maar gezet.a

Ik heb een tijdje geleden via een chatsite een enorm lekker ding leren kennen uit nederland.
Ze is enorm breezah, dus een relatie interesseert me niet. Een paar keer palen en dan dumpen lijkt me ideaal.
Dus om haar in bed te krijgen ben ik me zo een beetje breezah gaan gedragen (ze valt voor dat type). Ik heb zelfs een superdudesprofiel aangemaakt (nee, ik ga de link niet posten).
Dat verliep best goed, het duurde niet lang voor ze de mijne was. Heb der intussen al wat gedoet ook, dus de hele operatie was een succes en ze was het zeker waard.

Zij is intussen best verliefd op mij en zo, maar daar heb ik niet echt schuldgevoel over. Maar een paar dagen geleden kwam ik bij haar thuis, en blijkt haar broer een bodybuilder te zijn (en die heeft dus een afkeer van breezers).
Hoe kan ik haar nu nog gaan dumpen? Hij heeft me zo al niet graag, als hij der achterkomt dat het gewoon voor de coïtus was maakt hij me af. Ik zou het heel zachtjes op een volwassen manier kunnen uitmaken, maar dan gaat het opvallen dat ik eigenlijk geen breezer ben, en heeft ze door dat ik gelogen heb, wat resulteert in in elkaar geslagen te worden door haar broer.

Momenteel doe ik het enige wat ik denk te kunnen doen, en dat is blijven doen alsof ik breezah ben en haar blijven nken. Ik praat zelfs breezah tegen haar broer op msn :( .
Ik hou het echt niet meer vol, wat moet ik doen? :( :(

waarom zou je breezer doen en waarom zou je haar dumpen ???

haha god straft meteen he ;) moet je vrouwen maar met respect behandelen ;) , eerlijk gezegd kan ik je geen super advies geven, maar hou haar niet aan het lijntje, hoe langer je hiermee doorgaat des te erger het wordt... je hebt dit zelf aangericht dus..... suc6

misschien zit die broer wel op dbb.
heb je daar wel eens over nagedacht:p

wat als je zus een ecto date?
titel lijkt me duidelijk.

heb hem al as aangeboden maar dat wil ie niet. is btw ook nog zon typische breezer-figuur.
op msn praat ie tegen me middels een breezah-woordenboek.
hij heeft pagina op superdudes
enzenz

geef raad ik ben radeloos
hahahaha

gewoon stilaan van da breezer gedoe afstappen, dan maakt zij het uit en alles ok :thumbs:

ben je dan een bodybuilder?

Edit: leuke grap man.

Verdomme jongens. Check dat topic van dennis999

Ik word zo moe van dit soort suffe topics

niet weer he

Lemmingtopic zoveel maar op slot, het is wel leuk geweest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven