AndroidHealthClinic

Hoe reageer jij als mensen je er onterecht van verdenken anabole steroïden te gebruiken?

Hoe reageer jij als mensen je er onterecht van verdenken anabole steroïden te gebruiken?

  • Ik blijf kalm en ontken dat ik AAS gebruik

    Stemmen: 219 31,9%
  • Ik reageer lichtgeraakt, en ontken dat ik AAS gebruik

    Stemmen: 60 8,7%
  • Ik blijf kalm en ga niet expliciet ontkennen, in plaats daarvan leg ik uit dat AAS slechts een deelt

    Stemmen: 61 8,9%
  • Ik blijf kalm en geef aan dat ik er niet over wens te praten

    Stemmen: 1 0,1%
  • Ik reageer lichtgeraakt en geef aan dat ik er niet over wens te praten

    Stemmen: 2 0,3%
  • Ik word boos en geef aan dat ik dat beu ben

    Stemmen: 20 2,9%
  • Ik reageer nog anders

    Stemmen: 77 11,2%
  • Niemand heeft mij tot nu toe verdacht van AAS gebruik

    Stemmen: 194 28,3%
  • Ik gebruik ook AAS, en kies dus voor deze optie

    Stemmen: 52 7,6%

  • Totaal stemmers
    686

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou mijn dag zou niet meer stuk kunnen. Een mooier compliment kan je je niet wensen
 
Hoorde vroeger eens viavia dat iemand dat dacht, was toen heel hard aan het bulken en kwam razensnel vet, vocht en spiermassa aan. Heb degene die dat zei er niet over gesproken, maar ik zou hem gewoon eens verteld hebben dat je als beginner ook zonder AAS aardig hard kan gaan als je zwaar traint en enorm veel eet.
 
Ik zeg gewoon:ja idd, elke dag een spuit of 5. Verder eet ik vettig, eet nooit meer dan 2 maaltijden per dag en ga 1 maal per week cardio doen en een beetje krachttraining doen
 
Komen ze dan met het verhaal dat ik tussendoor nog kan gebruiken zeg ik dat er ook onverwachte controles kunnen zijn, mocht dat niet werken stel ik voor dat ik z.s.m een dopingtest doe... word ik positief bevonden betaal ik hem, negatief is kosten voor hun....klaar.

Sinds ik verdacht word van gebruik van anabole steroïden maak ik...

Sinds ik onverwachte controles krijg verlies ik de gains van mn leven
 
  • Like
Waarderingen: DR P
Is alleen maar een compliment.

Dus krijg onmiddelijk een smile op me gezicht.:trollface:
 
Een jaar of 15 geleden, toen ik nog geen jaar trainde had ik er veel last van en reageerde ik geirriteerd. Ik had toen steeds de drang het te kunnen bewijzen dat het niet zo was (dat gaat natuurlijk niet).
Na loop van tijd gaat dit weg. je blijft het toch wel houden. Er is ook een verschil tussen personen die het vragen. Sommige personen zitten zelf in de sport en vragen het met een andere insteek dan mensen die bb alleen maar zien als 'domme mensen die alleen maar steroiden nemen'. De laatste groep moet je natuurlijk niet eea gaan uitleggen over de materie :)
 
ik word er echt pissig om, heb voor voor elke cm/kg. 10 x zo hard moeten knokken als een juicer:mad:

ik mis de optie: ik pak hem keihard bij zijn keel, knijp er keihard in en schud heel hard en schreeuw in zijn oor: NEUKEN? NEUKEN? WIL JE NEUKEN?
 
Laatst bewerkt:
Paar keer gebeurd toen ik wat zwaarder, jonger (en vetter) was. Moet ik altijd van glimlachen. Ik bedank voor het compliment, maar ik heb nooit de neiging me te gaan verdedigen. Het is ook te belachelijk voor woorden eigenlijk. Tenminste, ik denk dat ik met djoez toch een stuk breder zou zijn :D
 
Ik ben niet zo buff, en al helemaal niet zo ripped dat ik vaak zulke opmerkingen krijg. Zoiets is een paar keer tegen gezegd maar dan meer als grapje. En als ze mij er echt van verdenken, dan doen ze dat maar, doet me niks.
 
ik word er echt pissig om, heb voor voor elke cm/kg. 10 x zo hard moeten knokken als een juicer:mad:

ik mis de optie: ik pak hem keihard bij zijn keel, knijp er keihard in en schud heel hard en schreeuw in zijn oor: NEUKEN? NEUKEN? WIL JE NEUKEN?


Je vraagt het hem nog? dacht dat je het gewoon ging doen :D
 
Ik ben nog niet zo buff maar het is me wel een aantal keer gevraagd.
Op de sportschool door een enkeling, maar ook kennissen die ik een tijd niet had gezien en die dan verbaast kijken omdat je zo gegroeid bent.

Komt ook gewoon doordat 9/10 mensen wel eens een blauwe maandag hebben "gefitnest" maar daar totaal geen resultaat uit halen. Als iemand dat dan wel haalt, ben je al gauw een juicer :( .

Over het algemeen ben ik de kalmte zelf, dus geef ik zo iemand hoogstens een hoek op ze adamsappel en een knietje in ze zak :D.
 
1e keer vond ik wel een eer ofzo.
Maar als bij elk gewicht wat je tilt commentaar komt is het wel vervelend.
Dan drink ik vaak een fles rum leeg en doe push ups op mijn knokkels!
Of ik knak een aluminium lantaarnpaal om!
 
Nog maar 2x gebeurd (met dezelfde persoon en in het openbaar met andere erbij)...Ik zei dat ik niets gebruikte, waarop die persoon zei dat ik loog. Ik zei dat ik gerust naar de dokter wil gaan samen met hem om bloed te trekken, als ik positief test betaal ik het onderzoek, als ik negatief test betaalt hij het. Toen zweeg ie :)

Heb nu ook niet meteen de fysiek van een kuurder, ben ook nog maar amper een goei jaar bezig, dus begrijp zoiezo niet waarom ik dit soort dingen nu al te horen krijg.
 
Ik lach ze kei hard uit in hun gezicht.



dan ga ik naar bed en huil ik mezelf in slaap:huilen:
 
Ik bedank ze altijd voor het compliment
 
Ze raar aankijken aangezien ik een grassprietje ben
 
Is mij nog niet echt voorgekomen. Als mensen vragen of ik iets gebruik en ik ontken, gelove ze mij meestal wel.
 
ik kijk ze trots aan en zeg ja man ik spuit 2maal daags, wil je ook? dan maak je de gains van je leven! (A) waarop ze merken dat ik niet serieus ben en ze me vaak wel geloven als ik daarna mijn hardwerkende verhaal vertel over voeding en training ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven