XXL Nutrition

Hoe reageer jij als mensen je er onterecht van verdenken anabole steroïden te gebruiken?

Hoe reageer jij als mensen je er onterecht van verdenken anabole steroïden te gebruiken?

  • Ik blijf kalm en ontken dat ik AAS gebruik

    Stemmen: 219 31,9%
  • Ik reageer lichtgeraakt, en ontken dat ik AAS gebruik

    Stemmen: 60 8,7%
  • Ik blijf kalm en ga niet expliciet ontkennen, in plaats daarvan leg ik uit dat AAS slechts een deelt

    Stemmen: 61 8,9%
  • Ik blijf kalm en geef aan dat ik er niet over wens te praten

    Stemmen: 1 0,1%
  • Ik reageer lichtgeraakt en geef aan dat ik er niet over wens te praten

    Stemmen: 2 0,3%
  • Ik word boos en geef aan dat ik dat beu ben

    Stemmen: 20 2,9%
  • Ik reageer nog anders

    Stemmen: 77 11,2%
  • Niemand heeft mij tot nu toe verdacht van AAS gebruik

    Stemmen: 194 28,3%
  • Ik gebruik ook AAS, en kies dus voor deze optie

    Stemmen: 52 7,6%

  • Totaal stemmers
    686

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik kijk ze trots aan en zeg ja man ik spuit 2maal daags, wil je ook? dan maak je de gains van je leven! (A) waarop ze merken dat ik niet serieus ben en ze me vaak wel geloven als ik daarna mijn hardwerkende verhaal vertel over voeding en training ;)

Zeg je niet; pff anabolen zijn voor homo's, ik gebruik prohormonen! :)
 
Ik zie het als een compliment...
 
Zeg je niet; pff anabolen zijn voor homo's, ik gebruik prohormonen! :)

hahaha, de leek kan je alles wijs maken :D vind het vaak wel lachwekkend.
tenzei ik het meerdere keren in een week hoor dan heb ik weleens moeite om mezelf te pleasen met de gedachte dat ik het moet zien als compliment:mad:
 
Veel mensen die die opmerking maken verwarren denk ik AAS met Sups.
Voor hun is elke Sup ook automatisch AAS.

Tegen dat soort onwetendheid doe je niets.
Dus rustig ontkennen en verder negeren.
 
Hoe minder mensen van iets weten, hoe zekerder ze zijn van hun stuk. Verdere uitleg gaat toch in de doofpot, dus why bother.

Daarom dat geloof ook nog bestaat.
 
Begin op ze in te steken met een vork
 
Ik reageer gewoon rustig en houd ze voor de gek. "Ja tuurlijk zet iedere dag een flinke spuit, zonder kan niet he!?" Kijken ze aan hoe een botsauto, maar zijn wel stil daarna.

Ik zou trouwens wel niet agressief reageren want dan verdenken ze straks nog echt van gebruik.

ten laatste wat maakt het ook allemaal uit wat die anderen van je denken & zeggen, je doet het toch voor jezelf (primair en showen tegenover anderen secundair). Temminste ik kick er zelf gewoon op als ik progressie boek of de aders steeds dikker erop komen te liggen (dus goed aan het cutten ben). Ik heb op meerdere plekken in gyms gesport maar bij weinige kreeg iemand kritiek op gebruik.
 
De eerste keer reageer ik gewoon kalm en vertel dat ik niet gebruik. Als ze dan doorgaan loop ik gewoon weg en houd ik de eer aan mijzelf :)

Wat andere over mij denken? couldn't care less..
 
Aangezien de leek echt geen idee heeft waar hij het over heeft, lach ik het weg.

Vervelend wordt het als iemand je maar blijft beschuldigen en blijft beweren dat het niet natural kan wat je bereikt heb. Maar goed, zo vaak komt het niet voor meer, was vooral in mijn wedstrijd jaren. (altijd 100% natural, er was destijds zelfs geen Whey of Creatine!:p)
 
Hoe kan je daar nou kwaad om worden? Een mooier compliment als natural kan je imo niet krijgen. Je zou boos moeten worden als ze vragen of je traint terwijl je jezelf de tering spuit.
 
Aangezien de leek echt geen idee heeft waar hij het over heeft, lach ik het weg.

Vervelend wordt het als iemand je maar blijft beschuldigen en blijft beweren dat het niet natural kan wat je bereikt heb. Maar goed, zo vaak komt het niet voor meer, was vooral in mijn wedstrijd jaren. (altijd 100% natural, er was destijds zelfs geen Whey of Creatine!:p)
Maar wel al AAS hoor, alleen misschien niet in grote mate in Nederland :)

Nette prestatie trouwens naturel!
 
Haha neen ben ik veel te klein voor :P
 
Maar wel al AAS hoor, alleen misschien niet in grote mate in Nederland :)

Nette prestatie trouwens naturel!

Thanks!:)

Ja, AAS waren er zeker toen al, maar daar zat toch echt veel rommel tussen. Dat gecombineerd met de gebrekkige kennis die er toen was (jaren '80) zorgde voor veel problemen bij jongens in mijn omgeving. Ik hield het altijd bij mijn slecht oplosbare eiwitshake van Hercules met de smaak van behangplaksel!:p
 
Thanks!:)

Ja, AAS waren er zeker toen al, maar daar zat toch echt veel rommel tussen. Dat gecombineerd met de gebrekkige kennis die er toen was (jaren '80) zorgde voor veel problemen bij jongens in mijn omgeving. Ik hield het altijd bij mijn slecht oplosbare eiwitshake van Hercules met de smaak van behangplaksel!:p

Als dat natural is moet ik enorm veel respect hebben voor je!
 
Natuurlijk spuit ik, dan moet je niet trainen en word je ook niet moe
 
Mmmm, wat als het niet onterecht is?
 
Mijn fout.
Ik lees altijd alleen laatste pagina
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven