MuscleMeat

Hoe reageer jij als mensen je er onterecht van verdenken anabole steroïden te gebruiken?

Hoe reageer jij als mensen je er onterecht van verdenken anabole steroïden te gebruiken?

  • Ik blijf kalm en ontken dat ik AAS gebruik

    Stemmen: 219 31,9%
  • Ik reageer lichtgeraakt, en ontken dat ik AAS gebruik

    Stemmen: 60 8,7%
  • Ik blijf kalm en ga niet expliciet ontkennen, in plaats daarvan leg ik uit dat AAS slechts een deelt

    Stemmen: 61 8,9%
  • Ik blijf kalm en geef aan dat ik er niet over wens te praten

    Stemmen: 1 0,1%
  • Ik reageer lichtgeraakt en geef aan dat ik er niet over wens te praten

    Stemmen: 2 0,3%
  • Ik word boos en geef aan dat ik dat beu ben

    Stemmen: 20 2,9%
  • Ik reageer nog anders

    Stemmen: 77 11,2%
  • Niemand heeft mij tot nu toe verdacht van AAS gebruik

    Stemmen: 194 28,3%
  • Ik gebruik ook AAS, en kies dus voor deze optie

    Stemmen: 52 7,6%

  • Totaal stemmers
    686

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet ik eerst maar hard gaan werken wil ik ervan verdacht worden.
 
Blijf rustig, zoals altijd.
 
ik heb nog wel een grappig verhaal hierover,ben kortgeleden verhuist van middelbare school,en we hadden keuze bij sport,uiteraard was mijn eerste keuze fitnes,en deze kreeg ik ook.
zelf train ik tot december(mijn 9e maand) thuis,en dan wordt het hoogtijd om 3x/5x per week de sportschool te bezoeken.
met andere woorden was ik voor het eerst in deze sportschool.

aangezien je kon kiezen tussen voetbal en fitness hadden de meeste jongens voetbal gekozen en alle meisjes fitnes,kwam er dus op neer dat we cardio les gingen doen:o
ik gaf aan dat ik was gekomen voor krachttraining en dat ik wel wist hoe alles moest aangezien ik thuis trainde.
ze lieten mij en de andere jongen na een pussy cardio training naar de krachttrainingsruimte gaan.

op het moment dat wij daar waren,waren er 4ubermuscles in het gebied rondom ons aan het trainen,ik kende de andere jongen een beetje,maar we konden goed lullen,ik legde hem uit wat we gingen doen en hoe,en hoe belangrijk voeding enzo waren.

zitten wij op een bankje uit te rusten,vraagt hij midden in een set aan een beer waarom hij zijn lichaam vol tattoeages heeft zitten,en blijft de man aankijken totdat die antwoord geeft,als de man klaar is geeft hij een behoorlijk koel zakelijk antwoord op de vraag.
jongen blijft doorvragen,of hij ermee wordt gepest,en of hij er wel mee een baan kan vinden.
man gaat zitten en begint een heel gesprek met ons,waarom hij welke tattoeages heeft en wat voor werk hij doet.
vond eerlijk gezegd best dat het goed afliep,legde de jongen uit dat je niet gestoord wil worden in een set en hij begreep dat.

kort daarna loopt een andere beer langs,vraagt die jongen doodleuk of hij wat gespoten heeft,de man reageert geirriteerd met nee,antwoord was blijkbaar niet genoeg,want hij vraagt daarom waarom hij dan zo onnatuurlijk breed is,man geeft antwoord dat hij goed eet en zich nog nooit heeft verdiept in anabolen.
wel wijst hij naar de 3e beer in de zaal en zegt dat deze wel heeft gespoten,daarna loopt hij door.
ik leg de jongen uit dat anabolengebruik vaak wordt verzwegen omdat mensen zich liever voordoen als natural,jongen begrijpt niet waarom je over AAS gebruik zou liegen.
maar zou er niet meer naar vragen vanaf nu.

we waren bijna klaar met krachttraining,als de jongen na de 3e beer toeloopt,ik ben dan bezig met mijn laatste setje flyes.
hij vraagt eerst aan de man wat hij gegeten heeft om zo breed te worden,de man antwoord dat hij niet zoveel eet maar dat hij whey poeder gebruikt en dat dat genoeg is.

Jongen: is die poeder een soort van anabolen dan?
Man: nee whey is een eiwitpoeder met bouwstoffen,anabolen die gebruik ik niet.
Jongen: dus u heeft nog nooit gespoten?
Man: nee
Jongen: die man daar zei van wel!(wijzend met zijn vinger)
ik liet mijn dumbbells vallen van het lachen,liep beer3 naar beer2 voor een pittige discussie,heb het niet gevolgd maar man wat was het mooi!:D
 
:roflol:

Epic als het serieus is imo.
 
is sirieus,bewijs aanvoeren is lastig voor deze kwestie,de verdere fitneslessen heeft hij zijn mond gehouden,behalve dan over het feit dat hij toch zo'n spierpijn kreeg.
 
Hangt er van af wie het vraagt. Als het iemand is die een complete leek is op vlak van fitness/krachttraining/voeding/... dan zeg ik gewoon dat ik niets neem en gewoon op men voeding let. Wat ze er dan van geloven maakt ze me niet zoveel uit, die mensen zwijgen er dan meestal ook meteen over.

Als het fags zijn die zelf trainen en kuren en tegelijk nog nooit van een voedingsschema gehoord hebben en bijgevolg een k*tfysiek hebben waarvoor ik niet eens hoef te trainen (en meestal zijn het zulke die er van overtuigd zijn dat ik niet naturel ben), dan reageer ik meestal heel sarcastisch en som ik elke steroïde die in me op komt op, en zeg ik gewoon dat ik dat allemaal neem.
Heb al eens gehad dat zo 2 fags me gewoon in men gezicht uitlachten in een dancing als ik beweerde dat ik niets nam. Want zij wisten er alles van, ze trainden zelf ook en kuurden op dat ogenblik zelf en wisten dus dat het onmogelijk was om mijn fysiek naturel te bereiken. Ondertussen stond ik daar wel mijn waterke te drinken en waren zij al goed zat aan het worden van al hun bier. Dwaas volk.
 
maak er geen geheim van dat ik een keer heb gekuurd, ze mogen zeggen wat ze willen, **** them
 
Vond het wel een compliment toen laatst zo'n gast aan mij vroeg of ik ook AS gebruik.
 
Anders: Ik schiet in de lach en zeg dat als ik dat deed ik er wel anders had uitgezien.
 
op mijn werk vragen ze het ook soms ,
ze zeggen dan ben je terug met een kuurtje bezig .
terwijl het zo niet is .

ik neem het ook voor compliment
 
Hangt er van af wie het vraagt. Als het iemand is die een complete leek is op vlak van fitness/krachttraining/voeding/... dan zeg ik gewoon dat ik niets neem en gewoon op men voeding let. Wat ze er dan van geloven maakt ze me niet zoveel uit, die mensen zwijgen er dan meestal ook meteen over.

Als het fags zijn die zelf trainen en kuren en tegelijk nog nooit van een voedingsschema gehoord hebben en bijgevolg een k*tfysiek hebben waarvoor ik niet eens hoef te trainen (en meestal zijn het zulke die er van overtuigd zijn dat ik niet naturel ben), dan reageer ik meestal heel sarcastisch en som ik elke steroïde die in me op komt op, en zeg ik gewoon dat ik dat allemaal neem.
Heb al eens gehad dat zo 2 fags me gewoon in men gezicht uitlachten in een dancing als ik beweerde dat ik niets nam. Want zij wisten er alles van, ze trainden zelf ook en kuurden op dat ogenblik zelf en wisten dus dat het onmogelijk was om mijn fysiek naturel te bereiken. Ondertussen stond ik daar wel mijn waterke te drinken en waren zij al goed zat aan het worden van al hun bier. Dwaas volk.

Kan me idd voorstellen dat ze dat vaak denken van jouw.

Bij mij zijn het soms mijn beste vrienden die denken dat ik AAS gebruik. Er zijn er ook veel van die trainen maar gewoon niet serieus genoeg + pinten drinken natuurlijk. En omdat het mij wel lukt, moet ik wel pakken.

Terwijl de nieuwe mensen die ik leer kennen (van mijn nieuwe klas bv) die vragen het wel maar als ik zeg dat ik niets gebruik dan geloven ze dat ook gewoon. Ze vragen me wel vaak wat ik eigenlijk wil bereiken, weet daar dan ook nooit een echt antwoord op :o.
 
Dan shoot ik een dikke front double bicep piek en zeg ik: "HOW ABOUT THAT SON, STEROIDZ OR NOT?"

:D

grappig hoe sommige mensen een whey shake of een bepaald supplement vergelijken met anabolen.. krijg er steeds een slappe lach van als ik er aan moet denken aan een paar mensen van men gym.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik zelf vaak mee maak in mijn woonplaats is dat andere jongens aan mijn vrienden vragen of ik aan de aas zit (en het nooit rechtstreeks aan me komen vragen). Bij een andere gym hier in de buurt schijnt iedereen te weten dat ik kuur maar ik weet het zelf alleen niet (grappig he?). Meest grappige was nog toen een jongen aan mij kwam vragen wat men train en voedingsschema was ik dat helemaal uitleggen lag ik echt in een scheur van het lachen toen die jongen trots vertelde dat hij sóchtends 2 broodjes met kipfilet at en niet begreep waarom hij niet groeide.

Sommige mensen zijn welliswaar te stom en te achterlijk (en te blind) om niet te begrijpen dat als je daadwerkelijk wilt groeien je er concessies voor moet doen.

Zo dat is eruit.
 
ik werd wel eens gevraagd van een jongen of ik verboden middelen gebruikte om meer kracht te hebben, zo zei hij, als ik zie met welke gewichten jij traint volgens je leeftijd en je fysiek.
Maar het verschil is dat ik om de haverklap mijn zweet zit af te vegen, terwsijl zo'n gastjes na een uur in de gym nog niet zweten of het warm krijgen
 
Franckylanssens, misschien is het gewoon heel koud in je gym en zit jij te zweten door de tren.
 
Wat ik zelf vaak mee maak in mijn woonplaats is dat andere jongens aan mijn vrienden vragen of ik aan de aas zit (en het nooit rechtstreeks aan me komen vragen). Bij een andere gym hier in de buurt schijnt iedereen te weten dat ik kuur maar ik weet het zelf alleen niet (grappig he?). Meest grappige was nog toen een jongen aan mij kwam vragen wat men train en voedingsschema was ik dat helemaal uitleggen lag ik echt in een scheur van het lachen toen die jongen trots vertelde dat hij sóchtends 2 broodjes met kipfilet at en niet begreep waarom hij niet groeide.

Sommige mensen zijn welliswaar te stom en te achterlijk (en te blind) om niet te begrijpen dat als je daadwerkelijk wilt groeien je er concessies voor moet doen.

Zo dat is eruit.

Haha idem, bij mij schijnt ook iedereen te weten dat ik kuur, behalve ik dan :P.
 
Haha idem, bij mij schijnt ook iedereen te weten dat ik kuur, behalve ik dan :P.

Wisten ze bij jou ook te vertellen wat je gebruikte?, ik heb gehoord dat ik anabole whey en anabole creatine gebruik:rolleyes:...., maargoed volgens mij is driekwart van de gasten die over ons bb-ers lullen gewoon jaloers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven