Fitness Seller

Hoe stemmen de Belgische leden bij de verkiezingen

Peiling Peiling Voor wie stemmen jullie

• Totaal stemmers
    69

hugo147

Cool Novice
Waardering
11
Lengte
1m76
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
Hoe gaan jullie stemmen bij de verkiezingen?

SP.A
Open VLD
CD&V
Groen!
LDD
N-VA
Vlaams Belang
Andere partij

Ik stem waarschijnlijk niet, zit in examenperiode met veel opeenvolgende examens. Briefje halen in school en klaar. Anders zou het waarschijnlijk N-VA zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben nog aan het twijfelen tuseen N-VA en Vlaams Belang. Maar ik denk dat ik voor N-VA ga, door het cordon sanitaire tegen het Vlaams Belang.

Ik denk dat het bitter weinig uitmaakt op welke partij je stemt in een ondemocratisch en onbestuurbaar land als België. Maar ik hoop toch dat de macht van de traditionele verlakkers gebroken zal worden.

• Like
Waarderingen: Lork
SP.A maar eigenlijk mag België gerust gesplitst worden van mij.

Bart De Wever, de redder des Vlaamse vaderlands.

bartklaar.jpg

normaal:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar ik wil die walen wel zien bloeden, dus misschien toch voor Bartje.

Ik ben serieus aan 't twijfelen of ik wel ga stemmen.

Als ik moet gaan zitten, mogen ze het zeker al vergeten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als ik mocht stemmen :D Nou goed het was leuk moderator geweest te zijn en ik zie de ban wel komen :roflol:

Hehe, dan is het misschien idd maar goed dat je niet mag ;)

ik stem niet....

n-va uiteraard?

Ik stem waarschijnlijk niet, zit in examenperiode met veel opeenvolgende examens. Briefje halen in school en klaar. Anders zou het waarschijnlijk N-VA zijn.

Verraad !!

waar zijn de pek en de veren?!

komaan man, gewoon ff stemmen, pauze moet je toch s nemen

Verraad !!

komaan man, gewoon ff stemmen, pauze moet je toch s nemen

Dan ben ik ongeveer 5 uur kwijt door naar huis te gaan vanuit Gent, te gaan stemmen en terug naar Gent te gaan. Niet echt handig met maar 1 avond om een examen te leren(universitair).

Het liefst zou ik een confederaal België zien trouwens. Zoals nu werkt het niet, maar onafhankelijk is ook niet ideaal.

N-VA. Rechts dus.
Hoewel de politiek van de laatste jaren oa.crisis van BHV mij naar de extremiteit duwt.

Maar rationeel gezien vertelt extreem rechts alleen maar populistische boodschappen.

Dus NVA it is.

Zolang ik mijn stem maar uitbreng op een niet -nationalistische partij maakt 't me niet veel uit . Geen fascisten en geen landverraders .

NVA of Lijst Dedecker, wrs wordt het toch NVA.
Bart De Wever for president!

Terug
Naar boven