ralf123456
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beter is vaker trainen minimaal 2 keer pw, vooral in het begin en gewoon zwaar hoor, kan wel eens een keer wat lichter, maar je zit in je eerst jaar training toch.

Gewoon steeds eten.
Brood, nootjes en alles weg spoelen met melk.
Excuusjes kun je altijd wel verzinnen. Vriend van mij is ook marinier en traint + eet ook degelijk.
Alleen op bivak kun je er niks aan doen.
lang leve maaltijdrepen hehe
Oh jawel hoorlang leve maaltijdrepen hehe
De rantsoenen van de baas zijn ook niet verkeerd hoor trouwens
En TS als je bezig bent met keuring zou ik me al helemaal niet druk maken om je biceps maar gewoon lekker op conditie trainen. Maakt de opleiding (mocht je daarin komen) een stuk makkelijker

haha maak je over mijn conditie maar geen zorgen die zit wel goed nu de spieren nog en dat is het allemaal compleet![]()
Zal ik je toch nog even 1 tip geven; mocht je de opleiding ingaan is alle extra spiermassa die je hebt alleen maar extra gewicht wat je meezeult tijdens de zoveelste mars/speedmars. Fix die opleiding eerst maar eens en ga dan lekker op je gemak aan je kast werken
want idd in de opleiding wil ik niet te zwaar zijn alhoewel ik al redelijk zwaar ben 
beter is vaker trainen minimaal 2 keer pw, vooral in het begin en gewoon zwaar hoor, kan wel eens een keer wat lichter, maar je zit in je eerst jaar training toch.
Je zou je ook kunnen verdiepen in position of flexion. 3XL kwam hier een keer mee aanzetten en ik doe het nu een tijdje en het begint toch wel haar vruchten af te werpen.
Ik vind biceps 2x in de week trainen best overdreven voor zon kleine spiergroep
Ik vind biceps 2x in de week trainen best overdreven voor zon kleine spiergroep
Op dit moment doe ik 6/8/10/12 incline db curl
10/10/10 muscle man
10/8/6 hammer curl
ook al zou je ze maar 1 keer per week pakken.Wut? Ik train 3x per week FB, en dus ook 3x per week biceps vanzelfsprekend. Wel met 48 uur rust uiteraard. Zolang je 48 uur rust tussen trainingen laat is het niet te veel hoor.
doe je dit na rug? of anders? vind 3 oefeningen achtereenvolgend erg veel, juist voor zo'n klein spiergroepjeook al zou je ze maar 1 keer per week pakken.
1 oefening, 3 setjes per dag hoop ik? biceps = zoals gezegd, een uber klein spiergroepje.
Als j even een bericht stuurt kan ik j wel een perfect bicep schemtje geven!