Fitness Seller

Hoe train je je biceps het beste ??

Mijne gaan wel op chins, rows, etc

• Topic Starter Topic Starter
beter is vaker trainen minimaal 2 keer pw, vooral in het begin en gewoon zwaar hoor, kan wel eens een keer wat lichter, maar je zit in je eerst jaar training toch.

Ja klopt ik train nu zoon 9 maanden.
Ik fitness 2 keer per week zou ik dan ook gewoon allebij de keren mijn bicep kunnen gaan trainen zodat ik die 2 keer train in de week inplaats van 1 keer ?

lekker googlen:google:

Gewoon steeds eten.

Brood, nootjes en alles weg spoelen met melk.

Excuusjes kun je altijd wel verzinnen. Vriend van mij is ook marinier en traint + eet ook degelijk.

Alleen op bivak kun je er niks aan doen.

Oh jawel hoor :) lang leve maaltijdrepen hehe
De rantsoenen van de baas zijn ook niet verkeerd hoor trouwens :P

En TS als je bezig bent met keuring zou ik me al helemaal niet druk maken om je biceps maar gewoon lekker op conditie trainen. Maakt de opleiding (mocht je daarin komen) een stuk makkelijker

Oh jawel hoor :) lang leve maaltijdrepen hehe
De rantsoenen van de baas zijn ook niet verkeerd hoor trouwens :P

En TS als je bezig bent met keuring zou ik me al helemaal niet druk maken om je biceps maar gewoon lekker op conditie trainen. Maakt de opleiding (mocht je daarin komen) een stuk makkelijker

haha maak je over mijn conditie maar geen zorgen die zit wel goed nu de spieren nog en dat is het allemaal compleet :P

haha maak je over mijn conditie maar geen zorgen die zit wel goed nu de spieren nog en dat is het allemaal compleet :P

Zal ik je toch nog even 1 tip geven; mocht je de opleiding ingaan is alle extra spiermassa die je hebt alleen maar extra gewicht wat je meezeult tijdens de zoveelste mars/speedmars. Fix die opleiding eerst maar eens en ga dan lekker op je gemak aan je kast werken

Zal ik je toch nog even 1 tip geven; mocht je de opleiding ingaan is alle extra spiermassa die je hebt alleen maar extra gewicht wat je meezeult tijdens de zoveelste mars/speedmars. Fix die opleiding eerst maar eens en ga dan lekker op je gemak aan je kast werken

als je nou de title even leest "bicep" dan zou je snappen dat het me nu alleen om deze spier gaat de rest houd ik gewoon bij :) want idd in de opleiding wil ik niet te zwaar zijn alhoewel ik al redelijk zwaar ben :P

beter is vaker trainen minimaal 2 keer pw, vooral in het begin en gewoon zwaar hoor, kan wel eens een keer wat lichter, maar je zit in je eerst jaar training toch.

Waar haal je die ''kennis'' vandaan?

Vaker is in bodybuilding meestal niet beter.

Je zou je ook kunnen verdiepen in position of flexion. 3XL kwam hier een keer mee aanzetten en ik doe het nu een tijdje en het begint toch wel haar vruchten af te werpen.

Ik vind biceps 2x in de week trainen best overdreven voor zon kleine spiergroep

Op dit moment doe ik 6/8/10/12 incline db curl
10/10/10 muscle man
10/8/6 hammer curl

Wut? Ik train 3x per week FB, en dus ook 3x per week biceps vanzelfsprekend. Wel met 48 uur rust uiteraard. Zolang je 48 uur rust tussen trainingen laat is het niet te veel hoor.

Op dit moment doe ik 6/8/10/12 incline db curl
10/10/10 muscle man
10/8/6 hammer curl

doe je dit na rug? of anders? vind 3 oefeningen achtereenvolgend erg veel, juist voor zo'n klein spiergroepje ;) ook al zou je ze maar 1 keer per week pakken.

Wut? Ik train 3x per week FB, en dus ook 3x per week biceps vanzelfsprekend. Wel met 48 uur rust uiteraard. Zolang je 48 uur rust tussen trainingen laat is het niet te veel hoor.

1 oefening, 3 setjes per dag hoop ik? biceps = zoals gezegd, een uber klein spiergroepje.

Als j even een bericht stuurt kan ik j wel een perfect bicep schemtje geven!

doe je dit na rug? of anders? vind 3 oefeningen achtereenvolgend erg veel, juist voor zo'n klein spiergroepje ;) ook al zou je ze maar 1 keer per week pakken.

1 oefening, 3 setjes per dag hoop ik? biceps = zoals gezegd, een uber klein spiergroepje.

5 setjes. Ze groeien prima.

wat een drukte om een paar biceps!
benen en rug zijn wel iets belangrijker.
na ja de zomer komt er weer aan daar zal het vast aan liggen!

Terug
Naar boven